Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan klarer DU å slappe av i DITT forhold? Har du tanker som at din kjære kan finne seg ei som han har det bedre med enn han har det med deg og bli enda mer forelsket i eller tenker du ikke over saken? Jeg og min kjære har det kjempeflott, alt er fryd og gammen, og han sier han bare vil ha meg og at dette er det beste forholdet hans. Men han er så kjekk og grei at jeg vet det vil komme damer som vil ha han. Jeg er derfor stresset for at han blant de skal finne ei som "utkonkurrer meg", sin enda mere overkvinne. Har noen beroligende ord på lager?
Gjest Flode Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg tenker sånn at jeg har det helt fantastisk nå med den fineste mannen i hele verden, som får meg til å føle ting jeg aldri har følt og gi meg en trygghet og respekt jeg ikke visste viste jeg kunne føle. Dette gjengjeldes og jeg har valgt å stole på han når han sier at han ikke kunne klart å vært med noen andre. Om det blir oss to resten av livet er opp til sjebnen, men jeg vil heller ha det bra med det jeg veit jeg har nå, fremfor å bekymre meg for en fremtid jeg ikke veit hvordan blir... Jeg veit ikke om det er beroligende tips jeg, men prøv å stol på at han synes du er like fin som du synes han er...
Gjest raptur Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Dette skjedde meg. Vi hadde det kjempebra. Han var den eneste jeg stolte 100% på. Ble bedratt og dumpet for spenningen den nye gav. Kommer aldri til å slappe av i noe forhold igjen.
Gjest Ubekymret - og oppgitt over menn Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan klarer DU å slappe av i DITT forhold? Har du tanker som at din kjære kan finne seg ei som han har det bedre med enn han har det med deg og bli enda mer forelsket i eller tenker du ikke over saken? Det er ikke noe å tenke på i det hele tatt fordi: - Menn er lojale og blir uansett hvordan de har det - Menn kan være utro og klage til kameratene sine over den kjipe dama de er sammen med, men de vil aldri skille seg - Menn blir til skuten synker (Titanic): de er lojale until the bitter end - Skulle de være utro, kommer de likevel alltid tilbake til deg!! Snakk om lojalitet! Du kan oppføre deg så ille som du bare vil, mannen din blir! Slik er menn.
Jade Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Du kan ikke ta sorgene på forskudd. Da vil forholdet uansett bli ødelagt fordi du går rundt og er deppa og mistenksom. Gjør ditt for at forholdet skal være bra, og håp og tro på det beste.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan klarer DU å slappe av i DITT forhold? Har du tanker som at din kjære kan finne seg ei som han har det bedre med enn han har det med deg og bli enda mer forelsket i eller tenker du ikke over saken? Jeg og min kjære har det kjempeflott, alt er fryd og gammen, og han sier han bare vil ha meg og at dette er det beste forholdet hans. Men han er så kjekk og grei at jeg vet det vil komme damer som vil ha han. Jeg er derfor stresset for at han blant de skal finne ei som "utkonkurrer meg", sin enda mere overkvinne. Har noen beroligende ord på lager? Om forholdet varer lenge nok, så vil mange av oss oppleve utroskap. Enten av partneren, eller av oss selv. Om han er utro, eller inner en annen, så er det lite du kan gjøre. Når man ser på hvor mange skillsmisser det, hvor mange samboere som flytter frahverandre, så skjønner en. <du kan ikke gjøre noe mere enn hva du gjør i dag, men ingen vet når omben smeller.....thats life.
Gjest Gjest_Inger_* Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Det er ikke noe å tenke på i det hele tatt fordi: - Menn er lojale og blir uansett hvordan de har det - Menn kan være utro og klage til kameratene sine over den kjipe dama de er sammen med, men de vil aldri skille seg - Menn blir til skuten synker (Titanic): de er lojale until the bitter end - Skulle de være utro, kommer de likevel alltid tilbake til deg!! Snakk om lojalitet! Du kan oppføre deg så ille som du bare vil, mannen din blir! Slik er menn. Det er vel noe i dette selv om ikke alle er sånn da. Jeg har inntrykk av at menn flest (også noen kvinner) ikke gjør det slutt selv om man mistrives, Ikke før man finner en ny partner som man kan bytte ut den gamle med. Noe jeg synes er et dårlig og feigt trekk hos mange menn.
MonicaR Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan klarer DU å slappe av i DITT forhold? Har du tanker som at din kjære kan finne seg ei som han har det bedre med enn han har det med deg og bli enda mer forelsket i eller tenker du ikke over saken? Jeg og min kjære har det kjempeflott, alt er fryd og gammen, og han sier han bare vil ha meg og at dette er det beste forholdet hans. Men han er så kjekk og grei at jeg vet det vil komme damer som vil ha han. Jeg er derfor stresset for at han blant de skal finne ei som "utkonkurrer meg", sin enda mere overkvinne. Har noen beroligende ord på lager? Jeg kan bare snakke for meg selv.... Men jeg har aldri i mitt liv gått fra noen grunnet en annen... Dersom forholdet skranter og "dør", så har jeg gått, ja.... Men aldri til fordel for en annen.... Det har heller aldri skjedd meg at noen har gått fra meg til fordel for en annen... Selvsagt kan det skje - og det skjer - men det er også mange, mange der det IKKE skjer... Så ja - jeg stoler på at partneren min blir her med meg. Om han så skulle finne seg en annen og forholdet blir slutt grunnet det, så kan vi umulig ha hatt det så bra i utgangspunktet.... Og da er det vel mulig like greit at han går....?? Men dette er ting jeg ikke vil gå rundt og bekymre meg for, da det kan bli ødeleggende for forholdet i seg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå