monkeyhub Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Er en sosial jente som liker å ha det gøy sammen med andre. Er med på det meste av sosiale arrangement, og synes selv jeg finner på en del aktiviteter og er flink til å invitere. Trener, liker å lese bøker, strikker, står på ski og snowboard og liker å gå på kino, revy, kafè ol. De siste årene har det desverre blitt til at jeg føler meg svært ensom, føler jeg ikke har venner, da svært få venner svarer på mine henvendelser om å gjøre noe sammen. Dette har gjort til at jeg for det meste er alene på fritiden, eller er sammen med vennene til samboeren min. Pga jobbsituasjonen min bor jeg 30 min fra mine såkalte venner, og her jeg bor nå kjenner jeg ingen. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gjenopprette kontakten med gamle venner? Og hvordan bli kjent med nye naboer og mennesker i nærområdet?
Shaz Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hvor bor du hen, da ? Du kan jo prøve TREFF her på KG ? For å gjennopprette kontakten med gamle venner er jo Facebook et utmerket alternativ, eventuelt er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å oppsøke miljøet der du vet de vanker og inkludere deg selv, alternativt sende sms og ta kontakt på den måten.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Meld deg på kurs som har å gjøre med interessene dine? Bli kjent med kollegaer på fritiden? Dra på turer i regi av DNT? Jobbe frivillig i en organisasjon? Jeg har forøvrig selv vært ensom tidligere en periode. Det er vondt, men mulig å komme ut av. Desverre tar det ofte litt tid. Nå er jeg ikke ensom lenger, men litt skyldes at jeg har begynt å studere, da kommer man litt på gli. Lykke til!
MissStiles Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Enig i det som har blitt sagt her. Ta opp kontakten med gamle venner, ved å enten bare ringe dem eller ta kontakt via facebook. Du kan møte nye folk via treff her på KG. Arrangeres flere treff inni mellom. Det er en hyggelig møte å møte en eller flere nye mennesker på.
monkeyhub Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Mange gode tips her! Tusen takk Skal forsøke de fleste, har ingenting å tape! Godt å vite at andre har vært i samme situasjon også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå