*snuppis* Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Hører så mye om outletone i Vestby om dagen og må forske litt. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt? Hva slags varer er det her? Merker? Priser? forsøkte meg inn på hjemmesiden deres, men den var så ustabil og fikk feil hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 18. januar 2009 #2 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vært der, når de just åpnet. Ble litt skuffet, husker jeg, det var veldig rotete i butikken og det var vanskelig å finne noe fint, men det kan jo være pga at de har akkurat åpnet da.. Merkene var Hugo Boss, Ralph Lauren, Nike, Replay, egentlig det meste av det du kan finne på Steen & Strøm Magasin i Oslo, og for halv pris og under. Men det var slett ikke fjorårets kolleksjoner, heller 2 år gamle, tror jeg. Altså, det er gøy å sjekke ut, og det er mulig å finne fine ting, men det er absolutt ikke det samme som en stor "ordentlig" outlet i London, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smillas Skrevet 19. januar 2009 #3 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg var der for et par uker siden. Og ble litt matt... Millioner av klesplagg litt sånn hulter til bulter, pressa sammen. Orka liksom ikke helt å begynne å lete ordentlig. Handla ingenting, men det var veldig mange andre som handla... Ga nytt liv til teorien min om at noen handler hva som helst bare det er billig... Men for all del, er verdt å sjekke ut. Bare pass på å være i skikkelig shoppinghumør og ha virkelig god tid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. januar 2009 #4 Del Skrevet 19. januar 2009 Var der i sommer, men vi dro raskt derifra. Synes også det var veldig rotete, og gamle kolleksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Del Skrevet 19. januar 2009 Siden jeg bor rett i nærheten er jeg fra tid til annen innom. Stort sett enig med de over her. Det er en diger butikk, med haugevis av klær som henger veldig tett og uoversiktelig. Få plagg av hvert slag, ikke systematisk sortert, sånn at det går an å orientere seg nogenlunde etter et kjapt overblikk. Enorme mengder med jeans, og her er det litt mer orden i sysakene. Men det er jo så mye... Personlig blir jeg drit sliten av sånne butikker. Det er altfor mye der, og man må virkelig lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. januar 2009 #6 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes at det er mye pent for menn der. Samboeren har funnet seg både bukser og gensere og t-skjorter, men jeg har ikke funnet så mye, tror jeg kjøpte et MEXX skjørt en gang, men den var også ganske 'anonym' mtp at det skriket ikke 'årets mote!'. Herremote forandrer seg nok ikke så fort og da får man der gjerne litt bedre kvalitet hvis man ikke er så opptatt av mote at man ikke kan gå med noe som er 2 år gammelt En ting man kan sikkert finne der, er jo skiklær og sånt. For min del har det lite å si om årets jakke er med blå-hvite ruter og jeg får en med rød-hvite ruter, passformen er jo relativt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå