Gjest imli Skrevet 6. august 2009 #341 Del Skrevet 6. august 2009 Hvem du var før? Nå blir jeg også nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 6. august 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hehe, jeg tror ikke du har "kjent" meg før Imli, skifter nick litt for ofte til å gjøre meg bemerket på KG. Jeg har bare "stalket" Alhelí i hennes tidligere dagbøker, derfor hun lurte på hvem jeg var. Har vært på omvisning på føden i dag, det var jo interessant. Alt så fint og flott ut, og jeg føler absolutt at jeg/vi kommer til å bli godt tatt vare på. Samtidig fikk jeg egentlig for første gang litt skrekken. Sånn der, "Hva i alle dager er det jeg har gjort? Skal jeg virkelig gjennom dette her?" Det begynner liksom å nærme seg nå, har jo alltid vært klar over at ungen må ut, men at jeg faktisk skal ligge/stå/sitte der og klemme han ut har liksom ikke fullstendig gått opp for meg. Men greier nokå utsette disse tankene enda en stund, har blitt ganske flink til å la være å grue meg til ting. Er bare litt redd for at jeg får helt panikk når tiden faktisk er inne. (For ikke å snakke om keisersnitt! Mange er så redd for fødsel, men tanken på at noen kan komme til å skjære meg opp er for meg mye verre...) I morgen tidlig drar vi til mamma, har overtalt mannen til å ta en hel dag fri, og tror kanskje jeg blir helt til mandag selv. Endret 6. august 2009 av Gåsemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. august 2009 #343 Del Skrevet 7. august 2009 Omvisning på føden ja? Da begynner det å nærme seg..... Kos deg i helga, og litt for 33 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 8. august 2009 Forfatter #344 Del Skrevet 8. august 2009 for 33 uker (og en dag)! Her koser vi oss veldig, fint, varmt vær, men (heldigvis) litt kaldere enn i Trondheim. Har sovet så utrolig godt, både middagsluren i går og i natt. Sover i sokkeletasjen til mamma, og det er kaldt, stort rom med masse luft, og stor, deilig seng (180 cm, mens vi bare har 150). Irriterer meg bare litt over at mannen snorker litt da. Har holdt på å gå helt på veggen de siste dagene hjemme fordi jeg er så vanvittig varm, ligger bare og svetter og vrir meg om natten, og sover nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 12. august 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 12. august 2009 Nå begynner det virkelig å ta på. Er slitsomt hver gang jeg skal reise meg, og sliter med å sove en hel natt i strekk, så det blir i stedet lang middagsdupp, + noen timer om natta. Synes magen har vokst mye bare den siste uka, kanskje lillegutt tar igjen gjennomsnittet likevel? Nå vokser han vel ca 200 gram i uka, så det er kanskje ikke rart at det merkes. Men det er fremdeles 6-7 uker igjen, og jeg synes jeg er diger allerede. Jeg kommer jo til å bli ekstrem. Skal til fysioterapeut straks, bra hun endelig er ferdig med ferie. I går fikk vi hentet sengen, men de hadde ikke madrass inne, så det må vi hente neste uke. Fikk også hentet voksiposen på posten. Her begynner virkelig det meste å falle på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 12. august 2009 #346 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes også det begynte å bli tungt når jeg var like langt på vei som du er nå. Skulle bare mangle, du er jo snart høygravid nå! Du får bare være flink og hvile masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 12. august 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 12. august 2009 Akkurat det med hvile er virkelig ikke noe problem, har bare nødt til å hvile myyye for tiden. Fikk beskjed av fysioterapeuten at hun kunne se på ansiktet mitt at jeg hadde mye vann i kroppen. Så det var jo fint å vite... Merker det skikkelig godt i beina nå, får vondt på undersiden av å stå fordi det presser slik. Men hun var faktisk mindre bekymret over bekkenet mitt enn jeg hadde fryktet, hun synes jeg beveger meg ganske bra enda. Så det er bare å prøve å forhindre at jeg stivner for mye, så går det egentlig ganske bra. Skal ta en tur i svømmebassenget i morgen, skal ikke svømme noe særlig, men bare tasse rundt og bevege meg i vannet. Tror det blir godt. Babyen sparker helt vanvittig hardt i kveld, er så ubehagelig at jeg må krøke meg sammen på den ene siden når han begynner. Skjønner ikke helt hva han holder på med der inne. Men er advart av svigermor om at det bare blir verre, mannen holdt på akkurat likedan da han var i magen. Liste over babytingene: Har anskaffet eller ordnes av andre: - vognteppe, Rørostweed, mamma kjøper - vogn, Emmaljunga - stelleveske, Emmaljunga - klær, mye i størrelse i 50 og 56 (men skal gå igjennom litt, trenger kanskje noen flere underdeler?) - tøybleier - ammeinnlegg, har to i bambus, (bør få tak i noen i ull, + engangs) - vugge (med madrass, dyne, sengetøy, sengekant) ordnes av svigermor - bilstol, brio - badebalje - bæretøy - stellematte til toppen av vaskemaskinen på badet - ammepute - seng, Troll bedside crib - Voksipose, Urban - amme-bher, kjøpte to som var litt for store og som virket tøyelige på HM, blir vel det nærmeste jeg kommer riktig størrelse før jeg har peiling Mangler: - sengekant, madrass, dyne og sengetøy til senga, svigermor skal få lage til en sengekant, madrass og dyne ordnes neste uke når vi skal på barnas hus, må kjøpe noe sengetøy, skal ønske oss noe i gave - videokamera, har vel bestemt oss for Sony, men ikke hvor dyrt - en del håndklær og kluter, skal ønske oss i gave - stellekommode fra ikea til barnerommet, skal kjøpe neste neste uke kanskje? - badetermometer - helsetepper og andre tepper, skal ønske oss noen i gave - + en del småting som skal kjøpes inn på apoteket Babycall, brystpumpe og diverse andre ting skal kjøpes etter behov, greier oss sannsynligvis fint uten de første dagene/ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. august 2009 #348 Del Skrevet 13. august 2009 Vi har kjøpt videokamera vi også, men bare et lite et i lommeformat. Det er helt genialt fordi det så lett får plass i lommen og vi kan ta det med overalt. Det tar ca 5 sek så er du klar til å filme, og det har usb kabel så det enkelt overføres til PC. Det eneste som er kjipt med det er at det er litt dårlig under dårlige lysforhold, da det ikke er kameralys på det, og dårlig zoom. Men det holder i massevis til vårt bruk, vi bruker det bare til å ta småsnutter som vi sender til besteforeldre. Har et større og bedre kamera til annet bruk, men må innrømme at vi aldri bruker det. Blir liksom så tungvint å finne frem creative vado hd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 14. august 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 14. august 2009 Det kameraet så skikkelig enkelt og greit ut flickan. Men mannen er nok på utkikk er noe som er ganske mye mer avansert. Nå har ikke vi noe annet kamera fra før da, så det er vel greit å få tak i et skikkelig et når vi først kjøper. Men vi kommer aldri til å bli noen proffer heller, så jeg synes det blir unødvendig å bruke alt for mye penger også. Utrolig hvordan formen varierer. I løpet av gårsdagen fikk jeg kjempevondt i symfysen, og det sitter skikkelig i. I dag greier jeg virkelig ikke å bevege meg bra, og har hatt skikkelig vondt i hele natt. Følte meg som en dust der jeg stavret meg sakte fram til jobb i dag. Det er vel forsåvidt normalt at det varier, har lest at de forandringene i bekkenet skjer litt i rykk og napp. Men fortsetter det slik blir det rett til legen for å få 100% sykemelding på mandag. Fysioterapeuten sa også at akkurat vondt i symfysen er det fint lite å gjøre noe med, for det er bare bånd som strekker seg etc., det er ikke muskler som er spente der. Jeg merker også at beltet ikke hjelper noe mot smertene der, bare de som er på baksiden av bekkenet og ryggen. I tillegg er det ganske kaldt og regn i dag, så jeg burde liksom ha på meg sko, selv om jeg har gått med sandaler konstant i det siste. Men jeg fikk ikke på meg et eneste par! Så det ble sandaler med sokker i dag, føler meg ganske dust med det også. Skal høre med svigermor om hun har noen sko hun kan låne meg, har liksom ikke så lyst til å kjøpe nye sko bare for et par måneder heller. Men det går vel ikke an å gå med sandaler i verste fall fram til oktober, så kanskje jeg må. Skal i bryllup i morgen, og hadde planlagt å kjøpe gave i dag. Men tror nok jeg må sende mannen i stedet. Gleder meg egentlig ikke noe særlig, blir sikkert koselig, men også skikkelig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 14. august 2009 #350 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Huff! Så trasi at du skal plages så innmari med bekkenet. Det er noe drit. Bra det ikke er så mange ukene igjen nå. Men vil anbefale og kjøpe nytt skotøy, selv om det bare er for noen mnd. Det er gull med ordentlig skotøy altså, særlig når bekkenet krangler. Endret 14. august 2009 av Svipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 14. august 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det ble så jeg kjøpte nye sko, fant noen på salg til 400 kroner. Helt greie, men de er jo ikke akkurat så bra som MBT eller Nike Shoxene mine da. Men å betale 1500 til 2000+ kroner for sko man bruker i to måneder går bare ikke an, uansett hvor vondt man har i bekkenet. Det er jo ikke akkurat som jeg går så utrolig mye uansett. Fikk sendt mannen ut på bryllupsgaveshopping, prøvde litt selv, men utvalget på nærmeste shoppingsenter holdt ikke helt. Så jeg sa at jeg klarer bare ikke å traske rundt i byen nå, så den oppgaven får han faktisk greie å ta seg av. Han sa at han kom til å ringe da, regner med å få en oppgitt mann på telefonen når han blir ferdig på jobb. Endret 14. august 2009 av Gåsemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 17. august 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 17. august 2009 Bryllupet på lørdag var veldig hyggelig, og som forventet ble jeg veldig sliten. Dro vel hjem ca. 22. Bilen klikket fullstendig da vi var på vei dit, så jeg var utrolig nervøs da jeg skulle kjøre alene hjem. Den lagde helt forferdelige lyder, og temperaturmåleren sto på maks. Så vidt jeg forstår er det da kanskje dynamoen som har røket? Men jeg kom meg heldigvis helt inn i garasjen uten at den stoppet. Den må i hvert fall på verksted, mannen sier han skal ringe, han hadde prøvd i dag men ikke fått svar. Inntil videre har vi i hvert fall ikke bil. Begynner faktisk allerede å bli betraktelig mer lei av å være gravid, og det er jo positivt så jeg kanskje glemmer å bli redd for å føde. Bekkenet er som vanlig vondt, bittelitt bedre enn før helga, i hvert fall såpass at jeg bare bestemte meg for å forlenge sykmeldingen med fortsatt 70%, i stedet for å gå opp i hundre. Er litt usikker på om jeg gjør det riktige eller ikke, føler på en måte at det er helt riktig å gå på jobb, i forhold til at tiden skal gå og jeg ikke skal gå hjemme og kjede vettet av meg. Men når jeg kommer hjem med kjempevondt i bekkenet, og bare må ligge en stund å stønne tenker jeg at det kanskje er dumt likevel. I tillegg hadde jeg i dag skikkelig vondt i hendene, de har vært ømme og hovne lenge, får vondt av knytte neven, men nå var de også vonde oppe på håndbaken av å være så fulle med vann. Føttene det samme, hadde sokker og de nye skoene i dag, og hadde dype søkk på anklene i timesvis etterpå. Synes jeg ser skikkelig rar ut, og det er virkelig ikke godt. Men det går bedre straks jeg har slappet av en stund da. Ellers føler jeg meg egentlig ganske lykkelig for tiden. Må ikke glemme det! Er så lett å fokusere på alt det negative, men samtidig er jeg jo faktisk glad! Mannen synes jeg er fryktelig hormonell da, ligger og tuter fordi jeg er så glad i han og gleder meg sånn til babyen kommer. Det føles helt utrolig at jeg er kommet hit. For noen få år siden greide jeg ikke å forestille meg at det gikk an, trodde jeg kom til å være syk og ensom for alltid. Og nå har jeg alt jeg ønsker meg, av de viktige tingene. Og det vil si, jeg har en mann jeg elsker, snart en baby og jeg har helse til å jobbe og forsørge meg selv. Det er selvfølgelig mange ting jeg/vi ønsker oss, men det er jo en positiv ting å ha noe å jobbe mot, og glede seg til. I løpet av neste år blir det hus på ett eller annet vis, og sannsynligvis en ny bil, enten snart eller om en stund. Deretter blir det ny jobb, om kanskje et års tid. Og hele tiden med et helt nytt fokus, en baby som skal vokse og ha det bra, og stadig gjøre nye framskritt. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. august 2009 #353 Del Skrevet 18. august 2009 Så koselig lesing! Ikke mht vannansamlinger og bekkenløsning, da. Jeg hadde også veldig mye vann i kroppen, på slutten hadde jeg faktisk problemer med å holde rundt tannbørsten. Etter fødselen veide jeg meg på sykehuset og hadde gått opp - til tross for at babyen og greier var ute. Men det var faktisk vann det også. Ikke så helt uvanlig visstnok. Følte meg jo til slutt som en ballong. Stressedag, masse styr på jobben og barn alene hjemme! Ville bare innom og si HEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 19. august 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 19. august 2009 Ballong er et passende uttrykk for hvordan jeg føler meg ja. Får håpe det bedrer seg ganske raskt etter fødselen om ikke annet. Her er det i hvert fall alt annet enn stress, slapper av mye for tiden, har ikke akkurat noe valg. Var i byen i går for å hente ut liberopakken på lindex, og fikk også kjøpt to tepper på Neste Stopp av alle steder. De har faktisk fått inn bittelitt babyting, og der hadde de akkurat et sånt teppe jeg har lett etter, ganske tykt og stivt og stort, som kan brukes til å pakke babyen inn stramt, (har sett det fungere veldig bra på urolige små babyer, de er jo vant til å ligge trangt) eller bare som underlag i sofa eller på gulv. Og et kjempemykt koseteppe i tillegg. Så kom jeg meg på biblioteket og fikk endelig leid den ammefilmen. Glemte å ta med valgkortet så jeg fikk stemt med det samme da, så får vel ta enda en tur på torsdag kanskje. Føler jeg driver og får tidlig ammetåke, om det er mulig. Sliter faktisk litt i møter og samtaler på jobb, fordi jeg har problemer med å huske ting som har vært diskutert tidligere. Og i dag hadde jeg fysioterapitime klokka 11, var helt sikker på at det var 12. Og det oppdaget jeg selvfølgelig ikke før halv 12, så måtte ringe og si at jeg ikke kom. Skikkelig dumt, jeg hadde jo trengt time nå, har vondt i ryggen også nå, hvilket er den egentlige grunnen til at jeg går der i det hele tatt. (I tillegg må jeg vel betale siden jeg ikke avbestilte, selv om jeg har frikort. Irriterende.) Men vet ikke helt om det hjelper så mye med denne fysioterapien uansett. Hm. Fikk gledelig beskjed om at brorsan har fått jobb i byen igjen da, det tror jeg var utrolig bra for alle parter. Han har jobbet på hjemstedet vårt siden nyttår og bodd hos mamma, og så har samboeren stort sett pendlet dit i helgene (hun kommer fra samme sted). Mamma har holdt på å gå på veggen i det siste, voksen mann som bor hjemme hos mamma er virkelig ikke en god idé. Hun er jo helt håpløs på å være streng med han da, så hun har vasket klærne hans (kan jo ikke tvinge han til å gjøre det selv, da vasker han jo masse halvfulle maskiner med bare hans klær må vite, og det blir jo dyrt med støm osv.), laget mat til han, gjort innkjøp for han, og han har ikke betalt noe som helst verken i husleie, for strøm (han dusjer jo også helt vilt mye), for mat eller noe. Altså, det med husleie er vel greit nok, mamma og samboeren har god råd, og broren min hadde vel hatt problemer med husleie der i tillegg til huslånet i Trondheim. Men han kunne da i hvert fall kjøpt inn mat, laget mat, vasket klær, støvsuget og gjort andre ting i huset! Mammas lille protest var å la være å kjøpe inn sjampo til hans bad (så han har jo brukt opp den jeg har kjøpt inn for å ha der selvfølgelig ), hun mente at såpass burde han greie selv. Men da har han bare greid seg uten en god stund. Mamma kan jo i grunnen skylde seg selv, hun lar seg jo utnytte. Men jeg er virkelig glad for at jeg aldri trenger å bo med han igjen, vi har et mye bedre forhold når jeg slipper å bo med rotet (ikke fordi jeg er så ryddig selv altså) og bråket hans, han er rett og slett skikkelig ubetenksom når det gjelder å ta hensyn til folk som må bo i samme hus. Tror samboeren hans har mye bedre kontroll på han da, hun er en tøff dame. Poenget var uansett, broren min er også fysioterapeut. Så når han skal bo i byen igjen skal jeg prøve å utnytte han litt, tror han har litt andre metoder enn hun jeg går til (naturlig nok, siden hun er psykomotorisk fysioterapeut), og kan lage et skikkelig treningsopplegg til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 19. august 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 19. august 2009 Mannen hadde endelig fått pakken med gave til meg i forbindelse med to-års bryllupsdag i dag. Han hadde kjøptmasse nerdeting, en gravid-t-skjorte til meg, med "Geek inside" på magen (Intel sin logo, bare med geek i stedet), en body til Klumpen, med "Newbie" på, en t-skjorte til meg (som forhåpentligvis passer ved juletider elns ) med "OMG! Pwnies!" og LOL catz ord-kjøleskapsmagneter. Bare gøy om man er skikkelig nerd. Har vasket alle babyklærne og teppene, med Neutral vaske- og skyllemiddel, i dag og i går, enda en ting som er klart til han finner ut at han skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 20. august 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 20. august 2009 Mannen var på middag med en forening han er med i i går, og kom hjem fullstendig dritings klokka 1. Har ikke sett han så full på så lenge jeg kan huske. Siden de fikk gratis hvitvin hadde han visst drukket 4 flasker trodde han. Fikk i han litt mat og vann, og veltet han ned i senga. Ville egentlig at han skulle ligge på sofaen, men han var rett og slett for full til å forstå det. Påsto at jeg var sint på han da, så han måtte få ligge i senga, og han lovte å ikke snorke. Jadda. Så jeg har ikke akkurat sovet mye i natt. Han unnskyldte seg veldig i morges da, og dette var vel siste gangen han får sjansen til å ta en skikkelig fest på lenge, så jeg var ikke veldig streng. Men nå er det slutt på både drikking og å slå av lyden på telefonen så jeg ikke får tak i han! Han kom seg på jobb nå da, skikkelig dårlig form i dag. Synes ikke akkurat synd på han. Skal på biblioteket og stemme i dag, selv om jeg egentlig ikke har lyst. Synes alle partiene er bare dritt for tiden, de jeg er mest enige med har virkelig ikke gjort seg fortjent til å få noen stemmer. Men føler at jeg liksom må gi en stemme mot Frp uansett, så da er vel beste alternativ å stemme likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 20. august 2009 #357 Del Skrevet 20. august 2009 Skal på biblioteket og stemme i dag, selv om jeg egentlig ikke har lyst. Synes alle partiene er bare dritt for tiden, de jeg er mest enige med har virkelig ikke gjort seg fortjent til å få noen stemmer. Men føler at jeg liksom må gi en stemme mot Frp uansett, så da er vel beste alternativ å stemme likevel. Ja det tenkte jeg og Hørte med et halvt øre på debatten på NRK i går og endte med at jeg måtte sette meg med en bok og øreklokker med høy lyd for ikke å bli fristet til å hive ting på tv'en. Av og til lurer jeg på om det er et opptakskrav å være stokk dum Stakkars mannen din da! Like greit at han tar seg en rotbløyte nå da. Hvis formen er max dårlig i dag blir det nok lenge til han har lyst til det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. august 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 21. august 2009 Den dårlige formen hadde han bare godt av altså, tror ikke han har behov for å ta seg en fest på en stund nå nei. Han syntes ikke så veldig synd på meg som måtte takle han da han kom hjem heller da, han mener jeg er akkurat like usaklig når jeg er hormonell som han er når han er sørpe full, så da fikk jeg en liten smak på hva han har måttet leve med. Fikk stemt i går, og var da også innom en del barnebutikker jeg ikke har vært innom før. Blir fascinert av hvor mange steder de egentlig selger barneklær i byen, har aldri tenkt over det før. Måtte kjøpe litt mer klær da, den stakkars ungen blir jo oversvømt i klær. Men er liksom sååå redd for at jeg ikke har kjøpt nok. I går kjøpte jeg da en ullbukse, en myk fløyelsbukse, en ullgenser, en strømpebukse i ull, og en siklesmekke. Pluss 8 gaskluter de solgte i pakke. Nå må det holde! 35 uker i dag! Virker som tiden går saktere igjen nå, blir mer og mer lei for hver dag. Synes magen vokser med superfart. Gikk på vekta i morges, er nå ca 11-12 kilo opp fra uke 10 (et par kilo mer hvis man regner fra en stund senere, siden jeg gikk litt ned først), og det er jo egentlig ikke så ille. Nå kunne jeg med fordel ha gått ned 10 kilo før jeg ble gravid, men om jeg er en av dem som går ned mye når jeg ammer er det jo ikke helt uoverkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. august 2009 #359 Del Skrevet 21. august 2009 35 veker allerede? :dåne: Måtte litt av dei geek-tinga du fekk frå mannen. Praktisk at de har same type humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 24. august 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 24. august 2009 I helga var vi på 81-årsdag til mannens morfar, masse folk (litt ekstra stor siden 80-årsfeiringen ble veldig dempet.) Jeg følte meg helt forferdelig, har ikke spesielt lyst å vise meg fram i hval-tilstand for tiden. Samtidig kjeder jeg meg en del hjemme, er veldig utålmodig, og drittlei jobb. Så jeg er egentlig misfornøyd uansett hvor jeg er for tiden. Mannen har sovnet, han jobbet til 2 i natt, hadde en krise på jobben (skjer svært sjelden for tiden, så jeg klager ikke). Vurderer å vekke han til Rosenborg-kampen, men tror jeg dropper det siden han trenger å sove (i tillegg er det jo fordel for meg at han sover nå, så kan jeg kaste han ut av senga hvis han snorker i natt uten å få for dårlig samvittighet ). To uker igjen på jobb, eller faktisk litt mindre. 5 halve dager igjen å jobbe. Så blir det permisjon og babykos et helt år! Mannen gleder seg masse, han er minst like utålmodig som meg. Han koser masse på magen, og sier til babyen at han må komme ut snart. Men jeg skal virkelig prøve å smøre meg med litt tålmodighet og nyte den siste tiden jeg har igjen uten baby. Blir masse lesing, og skal komme meg på Panduro og kjøpe litt scrappeting for å lage album til babyen kommer, pluss kanskje noen andre hobbyting, og skal til frisøren første uka i permisjon. Det kan jo bli mer enn måned til og vente, så jeg blir jo gal om jeg skal vente hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå