Gå til innhold

Jeg er trist og alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off da er det lørdag enda ei uke har gått av det nye året og jeg er fortsatt singel. Å som om det ikke var ille nok at jeg er singel i en alder av 17 år, så har 3 personer i livet mitt blitt sammen med personer DENNE uka (ikke misforstå, jeg er glad på deres vegne)! Ja jeg er jomfru noe jeg syns er dumt, men jeg vil heller ikke bare drikke meg full å få det overstått. Vil vente til jeg får en kjæreste, men jeg er sjenert og føler at ingen gutter liker meg.

Måtte bare få det ut, her jeg sitter alene sent på lørdagskvelden :)

Sender en stor elektronisk klem til alle dere andre single der ute

PS: sorry for skrive feil, er litt trøtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Off da er det lørdag enda ei uke har gått av det nye året og jeg er fortsatt singel. Å som om det ikke var ille nok at jeg er singel i en alder av 17 år, så har 3 personer i livet mitt blitt sammen med personer DENNE uka (ikke misforstå, jeg er glad på deres vegne)! Ja jeg er jomfru noe jeg syns er dumt, men jeg vil heller ikke bare drikke meg full å få det overstått. Vil vente til jeg får en kjæreste, men jeg er sjenert og føler at ingen gutter liker meg.

1. Hva så om du er singel? Du er ung! Nyt livet! Du vil angre om du ikke gjør det, - jeg er på slutten av 20 årene og elsker livet mitt. Du må lære å elske, og prøve å trives i ditt eget selskap. Det hjelper ikke å syte om du er singel.

Du er faen meg ung! ;) ....Prøv å omgås med vennene dine, finn en hobby, trening og feste , - og la prinsen komme når tiden vises av seg selv! ;o)

2. Jomfru? Ikke dumt! Alderen har ingenting å si, - bare når du har den rette kjæresten og er klar, ingenting er skam å være jomfru. Vet om noen som er rundt 25-30 som er jomfru, men hva så? .........

3. Sjenert og føler at ingen gutter liker deg? Skjerp deg, - å syte er bare dumt, du har sikkert lav selvtillitt? Tren og fiks det opp!!.....

Noen er sjenert - men blir modigere om man er veldig sosial, - og bryte det!

Skrevet

Jeg synes også at du er for ung til å bekymre deg. Det at du er singel, er ikke negativt. Du bare isåfall nyte livet så lenge du kan. Er du jomfru? Det gjør heller ikke noe. Du er bare 17år. Mange som som sikkert angrer at de mistet jomfrudommen sin som 17åring eller yngre. Og det er mange som er jomfru i en alder av 20-25 år.

Jeg var også sjenert når jeg var i den alder. Men du må nesten bare prøve deg litt frem og prøve å være litt mer modig. Jeg ble mindre og mindre sjenert med årene.

Jeg er enig i at du må lære å elske deg selv først!

Nyt livet!

Skrevet

Du er ung og har hele livet foran deg:) Jeg husker hvordan det er å tenke sånn for er ikke mange år siden jeg satt sånn selv. Tenkte jeg kom til å død som gammel jomfru, for hvem ville vel ha meg? Tenk at gutter på din alder ikke har den beste selvtilliten selv, så om du har sex med en gutt i fylla kommer det bare til å skape mer usikkerhet tror jeg. Du kommer til å møte en gutt som kommer til å forelske segi deg, og i mens så fokuser på de positive sidene, og ikke de negative. Ikke tenk på hvorfor venninnene dine har kjærester og ikke du, og prøv å være deg selv.. Jeg var veldig sjenert selv, men etter en stund ble jeg mer sikker på meg selv, og nå er jeg som regel den som aldri er stille :P

Det er ikke noe galt med deg, og er mange 17 åringer som er alene, og det er ikke noe negativt med det:)

Skrevet

Som de andre sier her: dette går over! Jeg hadde det også slik på din alder. Så flyttet jeg til en annen by og studerte da jeg var 19, og DA begynte "livet" for meg. Fant ut at hverken vennene eller stedet jeg kom fra egentlig passet meg i det hele tatt. Først da jeg dro et annet sted og begynte på nytt, møtte folk som var likere meg og møtte mer interessante mennesker falt alt det jeg hadde savnet tidligere på plass.

Fatt mot! :klem:

Skrevet

Uff, føler med deg. Er 17 og singel selv jeg:( Beundrer deg for at du er jomfru da, skulle ønske jeg var det!

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet

Om ulykken fortsetter neste helg også er det bare å sende en mld. så skal jeg hjelpe deg med på både jomfrudommen og kjæreste.

Mvh. Truls(32)

Skrevet
Om ulykken fortsetter neste helg også er det bare å sende en mld. så skal jeg hjelpe deg med på både jomfrudommen og kjæreste.

Mvh. Truls(32)

:filer:

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet
:filer:

Ro deg ned du,Scheherazade. Hun skal selvsagt få ordne med kjæreste selv.

Gjest Gjest_miss_*
Skrevet

he he :popcorn:

Hvorfor har ikke du kjæreste da Truls? du som kan alle knepene for å lokke ungpiker (leste innlegget ditt om internett dating :fnise: ) eller har du kanskje det...?

Skrevet
Som de andre sier her: dette går over! Jeg hadde det også slik på din alder. Så flyttet jeg til en annen by og studerte da jeg var 19, og DA begynte "livet" for meg. Fant ut at hverken vennene eller stedet jeg kom fra egentlig passet meg i det hele tatt. Først da jeg dro et annet sted og begynte på nytt, møtte folk som var likere meg og møtte mer interessante mennesker falt alt det jeg hadde savnet tidligere på plass.

Fatt mot! :klem:

Enig.

Tenkte det samme som ts når jeg var 15-16 og nå ler jeg bare av det.

Skulle ønske noen kunne fortalt meg da at ungdomsskole/videregående ikke er hele livet! Det er altfor tidlig å stemple seg selv som evig mislykket singel, selv om det kan føles slik akkurat der og da.

Det tar litt tid å bli voksen og "finne seg sjæl", og selv om jeg ikke angrer på mine flørter og flings i tenårene så skulle jeg ideelt sett ønske at jeg hadde ventet litt lengre både med sex og kjærester.

Skrevet
he he :popcorn:

Hvorfor har ikke du kjæreste da Truls? du som kan alle knepene for å lokke ungpiker (leste innlegget ditt om internett dating :fnise: ) eller har du kanskje det...?

Det ville vært altfor tidkrevende å måtte informere samtlige venninder om at jeg hadde fått fast følge, da jeg har mye viktigere ting å bedrive tiden min på.

Det er en selvfølge at jeg ville brukt tid på et slikt informasjonsarbeid da jeg ikke ønsker å bli med de 25% prosentene av mannfolka som er utro mot sin kjære.

Skrevet
Det ville vært altfor tidkrevende å måtte informere samtlige venninder om at jeg hadde fått fast følge, da jeg har mye viktigere ting å bedrive tiden min på.

Det er en selvfølge at jeg ville brukt tid på et slikt informasjonsarbeid da jeg ikke ønsker å bli med de 25% prosentene av mannfolka som er utro mot sin kjære.

25%? er vell Nærmere 75%

Skrevet
Mvh. Truls(32)

Hæ driver du virkelig og sjekker opp tenåringer på nettet i en alder av 32 :o

Skrevet
25%? er vell Nærmere 75%

Det har jeg litt vanskelig for å tro, så om du har tall som backer opp påstanden din ville jeg ha satt pris på det.

Hæ driver du virkelig og sjekker opp tenåringer på nettet i en alder av 32 :o

Selvsagt gjør jeg ikke det. Det handler om å overbevise jenta om at det er på hennes premisser, i dette tilfellet kommer man langt med å være i tredve årene da dette gir henne en illusjon om at jeg er både erfaren og sikker.

Om jeg hadde gitt henne min virkelige alder, 46, ville hun bare ha tenkt at jeg var en gammel gris.

Skrevet
Det har jeg litt vanskelig for å tro, så om du har tall som backer opp påstanden din ville jeg ha satt pris på det.

Selvsagt gjør jeg ikke det. Det handler om å overbevise jenta om at det er på hennes premisser, i dette tilfellet kommer man langt med å være i tredve årene da dette gir henne en illusjon om at jeg er både erfaren og sikker.

Om jeg hadde gitt henne min virkelige alder, 46, ville hun bare ha tenkt at jeg var en gammel gris.

Det er INGEN som tviler på at Truls er både erfaren, klok og sikker etter de fantastiske reflektive innleggene vi har gleden av å lese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...