@laide^ Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har bestilt kjolen min i USA og mottar den snart. Det er en Maggie Sottero kjole modell - Michelle -. Det jeg lurer på er hva slags underskjørt man skal bruke på en slik kjole. Da jeg prøvde denne kjolen i en brudesalong i Norge så hadde jeg på meg ett underskjørt uten ringer. Jeg forstår meg ikke på dette med ringer og ikke ringer.... Jeg har tenkt å kjøpe underskjørtet billig på ebay,men vet ikke hva slags underskjørt som kan passe. Noen som har noen linker til underskjørt som kan passe ? Takk for alt hjelp
@laide^ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg var på en side der det var bilder av ulke typer kjoler også stod det hva slags underskjørt som passe til de ulike. Og slik jeg forstod det så er kjolen min en a-line kjole og det beste var da og bruke ett underskjørt med 1 eller 2 ringer, kan dette stemme... som sagt, forstår meg ikke helt på dette... Noen som vet om det er best med 1 eller 2 ringer ?
Noli Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Poenget med ringene i skjørtene er for å få kjoler med mye stoff til å stå litt ut, ellers blir det umulig å gå i dem uten at det krøller seg mellom beina, noe som er lite pent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå