Gå til innhold

Virker telefonen i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om telefonen virker i USA? Har netcom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på modellen til telefonen din. Noen har bare dobbeltbånd som ikke er bygget ut i USA, men vil tro den har trippel hvis den er relativt ny.

Skrevet

Var nettopp i USA. Det gikk ikke an å ringe med min tlf. Men jeg kunne motta samtaler...

Skrevet

De fleste nye telefoner virker i USA. Ta en telefon til Elkjøp el og spør om din modell fungerer der hvis du er usikker.

Skrevet

Takk for svar!

Telefonen er en ett år gammel Sony Ericson og har netcom abbonement.

Ble litt stresset nå. Tenkte ikke på at den kanskje ikke virket der.

Hvilke andre muligheter er det? Kan man kjøpe ny telefon der?

Skrevet
De fleste nye telefoner virker i USA. Ta en telefon til Elkjøp el og spør om din modell fungerer der hvis du er usikker.

Får dessverre ikke tid til det nå. Datteren min som er 18 år reiser dit i morgen tidlig. Men takk for tipset! :)

Uff, enda en bekymring...

Skrevet

Hvis du finner telefonen på netcoms hjemmesider (shop.netcom.no), trykk på produktspesifikasjoner.

Under nettverk står båndene telefonen dekker, trippel eller quad er ok. Finnes sikkert også på sony ericssons sider, men de er rotete.

Skrevet

Jeg var i USA på høsten i fjor og tlf min virka fint.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hun har ringt meg fra New York :) Telefonen virker fint! :)

Skrevet

Vær OBS på at det ikke er alltid telefonen funker i USA selv med tri-band el.l. Eller rettere sagt: Det er ikke alle steder i USA det funker. Flere litt "landlige" steder utenfor de store byene kan man ikke ringe med utenlandske telefoner, det er kun de lokale telefonene som får nett. Er vel en annen type nett der, sannsynligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...