Gå til innhold

Hvilken nyanse på skoene?

Anbefalte innlegg

Gjest Skoguri
Skrevet

Hei :)

Jeg har bestilt brudekjole i fargen Pearl. Når det gjelder sko syns jeg det er kjempevanskelig å finne i utgangspunktet, og det blir jo ikke lettere fargemessig..

I og med at Pearl ikke er helt hvitt så er jeg usikker på hvilken farge jeg skal ha på skoene. Kan jeg ha hvite eller bør jeg ha offwhite? Også mulig jeg skal ha en helt annen farge for å sprite opp litt :) !

Jeg er perfeksjonist så det spiller ingen rolle at man ikke kommer til å se de så mye, for jeg vet at jeg kommer til å irritere meg grønn om det ser rart ut fargemessig :( .

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :)

Jeg har bestilt brudekjole i fargen Pearl. Når det gjelder sko syns jeg det er kjempevanskelig å finne i utgangspunktet, og det blir jo ikke lettere fargemessig..

I og med at Pearl ikke er helt hvitt så er jeg usikker på hvilken farge jeg skal ha på skoene. Kan jeg ha hvite eller bør jeg ha offwhite? Også mulig jeg skal ha en helt annen farge for å sprite opp litt :) !

Jeg er perfeksjonist så det spiller ingen rolle at man ikke kommer til å se de så mye, for jeg vet at jeg kommer til å irritere meg grønn om det ser rart ut fargemessig :( .

Hvordan gjør dere det?

Jeg leker med tanken om å gå litt bananas og ha hot pink fargede sko. SKoene synes ikke så ofte under den lange kjolen alikevel, derfor synes jeg det kunne vært artig å ha enten helt røde eller knæsh rosa sko...jeg ønsker også å ha rosa eller rødt som temafarge...det skal inn til diskusjon med min bedre halvdel :)

det kan være gøy å sprite opp med andre farger på skoene enn hvitt synes jeg...kan være artig å gjøre noe ut av det på noen bryllupsbilder og kanskje?

Skrevet

Jeg har valgt sølv. Har sølv-paljetter på kjolen. Og fant noen fine sølv-sko på salg.

Skrevet

Synes også det er vanskelig med sko til kjolen, mest fordi jeg synes brudesko er så ubeskrivelig stygge.

Liker ideen om å ha sko i annen farge enn hvit, sølv, ivory eller hva det måtte være. Har sett i endel bryllupsreportasjer at man har blått, rosa (også knall rosa, det var veldig stilig!). Da kan man jo også bruke skoene igjen. Og man MÅ jo ikke ha brudesko???

Jeg har litt lyst på noen lekre, sorte silkesko. De kommer jo uansett ikke til å synes og om noen skulle se dem, så er det forhåpentligvis en litt kul detalj :jepp:

Skrevet

Jeg skal også ha sterk farge på skoene mine: rød eller oransje. Liker ikke noen av de hvite skoene i det hele tatt, så fant ut at jeg like så gjerne kunne velge noe helt annet og få kommentarer på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...