snuppsa Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Kjøpte meg MP3-spiller, har innstallert det på CD'en, men det er ingen reaksjon når jeg plugger den i... Har restartet og gjort alt etter boka. HJELP!
Aftensol Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Prøv den på en annen pc hvis du har tilgang til det.. Eller med en annen kabel hvis du har det... Kan være feil på usb porten, dette sjekker du jo bare ved å teste en annen usb ting (printer, usb penn, kamera osv) Hvis det virker så prøv å bytte kabelen hvis du har en liggende, hvis ikke så tar du den med tilbake dit du kjøpte den så kan de teste med ny kabel eller bytte spilleren siden den da mest sannsynlig er defekt....
Heart7086 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hvis du ikke finner den på "min datamaskin" etter å ha kobla i , og venta litt, så vil jeg nesten tro det er noe galt med usb`en? Det kan jo selvsagt være akkurat den porten, det har skjedd meg. "Den" porten ville ikke ta, men den andre tok den på et blunk! Sjekk også med andre ting, f.eks kamera, osv, som du vet har funka før ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå