Gå til innhold

Hvor står hva i kjøleskapet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, da, jeg har fått meg nytt kombiskap i dag...;)

Har i 14 år hatt 180 cm med kjøl/sval, men nå savnet jeg en liten frysedel oppe...

...lei av å løpe ned for den minste lille isbit...;)

Så, da lurer jeg på hvordan dere organiserer kjøleskapet deres?

I manualen til vårt nye skap er det en "mal" på hva som skal/bør/anbefales skal stå hvor.

Bla annet står det at melken ikke skal stå i kjøleskapsdøra, men midt i skapet...

Hvordan få til det når melka er åpnet...:overrasket:

Nei, den skal nok fortsette å stå i døra, ja...;)

Endret av Thomasine
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, da, jeg har fått meg nytt kombiskap i dag...;)

Har i 14 år hatt 180 cm med kjøl/sval, men nå savnet jeg en liten frysedel oppe...

...lei av å løpe ned for den minste lille isbit...;)

Så, da lurer jeg på hvordan dere organiserer kjøleskapet deres?

I manualen til vårt nye skap er det en "mal" på hva som skal/bør/anbefales skal stå hvor.

Bla annet står det at melken ikke skal stå i kjøleskapsdøra, men midt i skapet...

Hvordan få til det når melka er åpnet...:overrasket:

Nei, den skal nok fortsette å stå i døra, ja...;)

Grattis med nytt kjøleskap då;)

Sånn grovt fordelt, så ligg faktisk melka sånn ca på midterste rille i kjøleskapet, sambuaren min er skikkelig nøyen på at melka skal vere kald og god:p Men det er klart, når den er opna er det litt dumt å legge den tilbake der, så då blir det nok i døra ja :fnise: Deretter har vi pålegg, smør osv ståande i hylla under der, og i nederste avdeling av kjøleskapet har vi frukt, grønnsaker osv. Øverst blir vel det som blir til overs, rømmebokser, matfløyte osv. Ellers plasserer vi alltid diverse små glass-ting i kjøleskapsdøra, som tacosaus, jalapenos og sånn. Og margarinen har av en eller anna grunn fast plass inni ei sånn luke der:p

Men altså, desse plasseringane er vel veldig tilfeldige, og har vel litt med ka ein er vant med å gjer:)

Skrevet

Jeg drikker ikke melk - men mannen min er helt avhengig av iskald melk hver dag og er veldig opptatt av at melken skal ligge i hyllene i øvre del av kjøleskapet for å holde seg kald. Nå når det er skrukork på kartongene så går det helt fint å legge dem selvom de har vært åpnet.

Skrevet

Jeg har bare en kartong med egg, og en pakke leverpostei i kjøleskapet. Begge to står på midterste hylle :)

Skrevet

I vårt kjøleskap legges tingene der det er plass :gjeiper: Eneste som har fast plass er vel melken, den står øverst der det er størst plass..

Skrevet

Flaskene legges på hylla for flasker midt i kjøleskapet, melk, ketchup, sennep og annen drikke i kartong settes i døra.

Skrevet
Jeg har bare en kartong med egg, og en pakke leverpostei i kjøleskapet. Begge to står på midterste hylle :)

Dakar...nå fikk jeg litt vondt av deg :klem::)

Skrevet
Dakar...nå fikk jeg litt vondt av deg :klem::)

Haha, det pleier aldri stå så mye mat i kjøleskapet mitt. Men frykt ikke, mesteparten av maten finnes i fryseren og matskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...