Musicman Skrevet 28. januar 2009 #61 Skrevet 28. januar 2009 Langt, fin hår, velstelte øyenbryn, fine lepper, fine pupper.
Gjest Gutt92 Skrevet 28. januar 2009 #62 Skrevet 28. januar 2009 Langt hår, fine øyne, former, måten hun smiler og ler på og hvordan hun snakker. Det som desidert er viktigst er personligheten, det er den som egentlig avgjør om hun er feminin eller ikke
Gjest Mkh Skrevet 29. januar 2009 #63 Skrevet 29. januar 2009 nordnorske damer kan være litt for maskuline,men ingen er så sjarmerende, det er heller ikke noe minus at de er atskillig penere enn jenter sørfra!! de eneste som kan konkurrere med nordnorske jenter er jenter fra vestlandet........
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2009 #64 Skrevet 29. januar 2009 Nå skal ikke denne tråden handle om deg og din høyde. Til alle menn som svarer: Tusen takk, det er mye verdt! Nuvel, det har jeg vel også presisert at jeg ikke er interessert i. Men jeg tror en del menn hadde trengt et lynkurs i forskjellen på tiltrekkende, feminin, attraktiv og personlige preferanser. Og det har ingenting med min høyde å gjøre, kun en refleksjon. Det er stort forskjell på hva som gjør en mann maskulin, og hva som gjør at jeg finner ham tiltrekkende...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 29. januar 2009 #65 Skrevet 29. januar 2009 Nuvel, det har jeg vel også presisert at jeg ikke er interessert i. Men jeg tror en del menn hadde trengt et lynkurs i forskjellen på tiltrekkende, feminin, attraktiv og personlige preferanser. Og det har ingenting med min høyde å gjøre, kun en refleksjon. Så fordi menn ikke tenker likt som deg så trenger de et lynkurs? Jeg vil hevde at høyde er en av mange faktorer som kan være med å gjøre en kvinne feminin...eller omvendt.
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2009 #66 Skrevet 29. januar 2009 Nei, selvsagt ikke mannegjest. Men om du leser i tråden så skriver veldig mange at det jeg syns er fint, det jeg syns er tiltrekkende, jeg tenner på damer som osv. Definisjonen på feminin er ikke nødvednigvis dette, mener jeg. (eller definisjonen på maskulin som jeg nevnte over)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå