Gjest ...Ola... Skrevet 22. januar 2009 #21 Skrevet 22. januar 2009 - Langt hår, men trenger ikke å være blondt. - Kvinnelige former. Litt rumpe og pupper - Kler seg kvinnelig. Ikke vulgært sexy, men absolutt ikke sjuskete. - Sminker seg pent, men ikke hardt oversminket. - Fyldige lepper som fremheves med leppestift/gloss. - Øynene...blikket... - Hun lukter godt av parfyme (men ikke overdrevet). - Sko eller støvletter med litt hæler. - Høyde ikke så viktig, men hun skal ikke være høyere enn meg. - Hun er oppegående og intelligent. Kan snakke om mer enn sminke og moter! - Har humor! - Hun er litt leken og spennende/utforskende, kan spille på sin kvinnelighet. - Gjerne klare meninger, men et mildt vesen - ikke gneldrete og kjeftete. - Flink til å skape god stemning. - Kjælen og kosete.
Gjest gutt_usikker Skrevet 22. januar 2009 #22 Skrevet 22. januar 2009 -Former -Sving i hoftene når hun går
Gjest postsekk Skrevet 22. januar 2009 #23 Skrevet 22. januar 2009 Syns det er fascinerende at flere nevner at høyde fratar femininitet. Bare en observasjon... Det var det jeg merket meg også, og derfor jeg lurte. Hvis det var snakk om attraksjon og tiltrekkelse kunne jeg forstått, men feminitet? Det skjønner jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #24 Skrevet 22. januar 2009 Det var det jeg merket meg også, og derfor jeg lurte. Hvis det var snakk om attraksjon og tiltrekkelse kunne jeg forstått, men feminitet? Det skjønner jeg ikke. Personlig har jeg fått høre flere ganger at høyden min er en av tingene som gjør meg feminin og kvinnelig! Men da er det kanskje ment mer som at jeg ser ut som en kvinne i motsetning til en jente, jeg er ganske ung nemlig.. og høyden er nok en av tingene som alltid har skilt meg ut fra jenter på min egen alder (i tillegg til holdning, klær, sminke osv selvsagt). Forstår at det kan være mindre feminint om man er bygd som en bryggesjauer, men om man ser ut som en modell så er vel et par velformede, lange ben i pene sko ingenting annet enn superfeminint?
Gjest Gutt92 Skrevet 22. januar 2009 #25 Skrevet 22. januar 2009 Forstår at det kan være mindre feminint om man er bygd som en bryggesjauer, men om man ser ut som en modell så er vel et par velformede, lange ben i pene sko ingenting annet enn superfeminint? Nei, det ser ikke så veldig feminint ut egentlig.Uansett så synes vel de færreste menn at modeller har så veldig velformede bein ( de er jo som regel veldig på grensen til sykelig tynne).
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #26 Skrevet 22. januar 2009 Ja, lave jenter er ganske feminine. Ofte veldig små håndledd, fin rygg og ikke så benete. Små og søt-feminine! Koselig og småe i armkroken...små fingre Men hjelpes, det er da mye mer som er feminint. Vil absolutt ikke utelukke at høye jenter og kan være feminine, så slapp av, jenter. -Holdning -Oppførsel -Sosiale antenner -Klær (sexyfeminimt eller rolig, ikke for mye dill, men selvsikkert) -Bevegelser -Smil Ikke prøv for hardt!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #27 Skrevet 22. januar 2009 Det er mange fascinerende faktum som blir observert Edit: Er det ikke slik at damer helst skal ha lange slanke bein? Men allikevel skal damene visstnok vært nogenlunde lave. Og der kvinner sier vi er enkle... Makan Bena skal være lange proposjonelt sett. Det er ikke snakk om antall cm med ben i seg selv, men hvor mange prosent bena utgjør av høyden totalt. Er du helt nybegynner eller?
Stocking lover Skrevet 22. januar 2009 #28 Skrevet 22. januar 2009 Poster dette under seksualitet ettersom det ser ut til å være her mannfolka henger Spørsmålet er enkelt; jeg lurer altså på hvilke egenskaper (både utseendemessig og personlighetsmessig) som gjør en kvinne feminin? Det er vel mange ting som virker inn: Måten å gå, snakke og ellers oppføre seg på - Ikke for søk å te deg som en mann, det er ihvertfall ikke feminint Utseende og kropp - Du behøver ikke å være smellvakker, men du har jo et problem dersom du er stor og grovbygd - Da får du heller forsøke å skjule dette gjennom klærne Bruk sminke, men ikke for mye - Da blir det mere vulgært enn feminint Kle deg kvinnelig - Bruk gjerne skjørt og høye hæler Helt personlig tenner jeg på korte skjørt og mørke strømper, men dette blir vel mere sexy enn kansjke feminint, men det er vel neppe noen motsetning her Summen av disse elementene vil etter min mening skape en superfeminin kvinne!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #29 Skrevet 22. januar 2009 Nord norske damer er ikke feminine: De er: - vulgære - høyrøstet - overvektige - ramsalte gloser som en annen sjømann - Usympatiske Feminine kvinner er: - Flotte - Lekre - Slanke (ikke tykkere enn 65 kg, det er maks!!) - Ikke høyere enn 175 cm - Smal hake/kjeve - smale håndledd¨ - Slank hals - Fint hår - Sympatisk, varm og snill (i tillegg til pen) - Flink med barn - Kler seg pent og feminint
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #30 Skrevet 22. januar 2009 Bena skal være lange proposjonelt sett. Det er ikke snakk om antall cm med ben i seg selv, men hvor mange prosent bena utgjør av høyden totalt. Er du helt nybegynner eller? Men proporsjonene er "bedre" hos høye kvinner enn lave (ifølge lære om symmetri, det gyldne snitt, phi osv), det er derfor catwalkmodeller er lange. Er du helt nybegynner eller? :gjeiper: Og det er et standard photoshop-triks å forlenge beina på lavere fotomodeller/stjerner for at kroppen skal se "vakrere" ut, her er et random eksempel på ei lav dame som har fått seg et par bein som kun ei på 1.85 kan ha: http://popseoul.files.wordpress.com/2008/0...s-eva-small.jpg
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #31 Skrevet 22. januar 2009 Nord norske damer er ikke feminine: De er: - vulgære - høyrøstet - overvektige - ramsalte gloser som en annen sjømann - Usympatiske Hahah! Dette er jo bare tull. Jeg er sammen med ei nord-norsk jente. Og hun er det yndigste, livligste, vakreste vesen på to bein i dette landet. Hun er kanskje mer rett-frem enn mange jenter lenger sør, men hun er ikke vulgær eller usympatisk. Synes nord-norske jenter er de peneste. Ofte høye kinnbein og litt smale øyne. Tror det er arv fra samene .. veldig ansiktspene.
Gjest Wild Thang Skrevet 22. januar 2009 #32 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har også nesten bare sett pene jenter nordfra. Feminine verdier: - forsiktig - underdanig - trekker skuldrene litt opp, litt knekk i håndleddet - rødmer - mindre øyekontakt - bruker skjørt, sminke, halskjede, øredobber, etc. - skulderlengde + på håret. - rundere ansikt enn menn - myke kinn - ikke ultra-brede lepper, men fyldige - wtf har dere imot oppstopperneser? En liten oppstopper er søt, men ikke sånn helt potet. - 35/36 inches hofte - 24/26 liv - 34/37 bryst med B-C cup (målene hentet fra bilde av gummidokker, så jeg vet dette heeelt nøyaktig)
Frøken eple Skrevet 22. januar 2009 #33 Skrevet 22. januar 2009 - Slanke (ikke tykkere enn 65 kg, det er maks!!) Forskjell på å veie 65 kilo om man er 1.50 enn om man er 1.75 da
Kamikatze Skrevet 22. januar 2009 #34 Skrevet 22. januar 2009 Silkemyke - Også når de knuser gråstein med bare nevene... Og relativt penisløs...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #35 Skrevet 23. januar 2009 Tror det er arv fra samene .. veldig ansiktspene. Haha...smale øyne er ikke pent! Samene er på ingen måte ansiktspene!!
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2009 #36 Skrevet 23. januar 2009 Tror det er flere her som blander søt, yndig og feminin. Nå mener jeg ikke å "bestemme" hva menn syns er feminint. Men jeg har flere eksempler på kvinner som er høye med kvinnelige former som er ytterst feminine. For eksempel Marilyn Monroe i sine glansdager... Jeg vil tørre å påstå at hun var feminin. Hun var en størrelse 40-42...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #37 Skrevet 23. januar 2009 Haha...smale øyne er ikke pent! Samene er på ingen måte ansiktspene!! Kan det vel være...er mange knallvakre asiatiske kvinner...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #38 Skrevet 23. januar 2009 Det å være feminin i mine øyne er personligheten til kvinnen, det jeg mener er at noen er feminine av natur og andre ikke. De som er slik av natur finner jeg ofte meget tiltrekkende, mens de som "prøver" er for meg turnoff. Anyway det viktigste rent fysisk er at kvinnen har former, og hofter.
Gjest Gutt27 Skrevet 23. januar 2009 #39 Skrevet 23. januar 2009 Nå mener jeg ikke å "bestemme" hva menn syns er feminint. Men jeg har flere eksempler på kvinner som er høye med kvinnelige former som er ytterst feminine. Det finnes sikkert knøttsmå menn med former som er ytterst maskuline også. (Hadde vi hatt en tråd her hvor kvinner skulle ramse opp hva som utseendemessig gjør en mann maskulin, så ville jeg tro at en viss høyde ville dukket opp her og der) Men det å være "diger" er ikke et spesielt feminint særtrekk, akkurat som det å være 1,60 ikke er et spesielt maskulint særtrekk i seg selv. Jeg er 1,90 og når jeg en sjelden gang møter på kvinner som nærmer seg min høyde, synes jeg faktisk de har et mindre feminint utseende enn sine lavere medsøstre. De er også ofte mindre veldreide. Det betyr ikke at høye kvinner ikke kan være feminine, men at høyden deres ikke akkurat er noe som bidrar til dette. Jeg tror ikke vi som har nevnt stor høyde her mener at det er noe som fratar kvinner all feminitet, men at det ikke er et spesielt feminint særtrekk i seg selv.
Gjest avokadoen Skrevet 23. januar 2009 #40 Skrevet 23. januar 2009 Det finnes sikkert knøttsmå menn med former som er ytterst maskuline også. (Hadde vi hatt en tråd her hvor kvinner skulle ramse opp hva som utseendemessig gjør en mann maskulin, så ville jeg tro at en viss høyde ville dukket opp her og der) Men det å være "diger" er ikke et spesielt feminint særtrekk, akkurat som det å være 1,60 ikke er et spesielt maskulint særtrekk i seg selv. Jeg er 1,90 og når jeg en sjelden gang møter på kvinner som nærmer seg min høyde, synes jeg faktisk de har et mindre feminint utseende enn sine lavere medsøstre. De er også ofte mindre veldreide. Det betyr ikke at høye kvinner ikke kan være feminine, men at høyden deres ikke akkurat er noe som bidrar til dette. Jeg tror ikke vi som har nevnt stor høyde her mener at det er noe som fratar kvinner all feminitet, men at det ikke er et spesielt feminint særtrekk i seg selv. Det er det beste som er sagt i denne høydediskusjonen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå