Gå til innhold

Til dere menn:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Poster dette under seksualitet ettersom det ser ut til å være her mannfolka henger ;) Spørsmålet er enkelt; jeg lurer altså på hvilke egenskaper (både utseendemessig og personlighetsmessig) som gjør en kvinne feminin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Tynne håndledd

- Nese som er rett og rak (ikke butte, klumpete oppstopperneser)

- Liten hake (ikke en grov Mette-Marit-hake)

- Litt lengde på håret (ikke guttekort)

- Oppsatt hår med litt løst på sidene som henger ned

- Skjørt, kjole, høyhelte sko

- Make-up

- Et høflig vesen

- Positiv, åpen og blid

Skrevet

Hva er galt med haka til Mette-Marit nå, da?! :(

Skrevet

Og så Mette-Marit som har et så veldefinert og flott ansikt. Herregud så mye merkelige preferanser det er der ute; liten hake??? Ala. han der FRP-politikeren da eller? :ler:

Skrevet

En smal liten rygg - ikke noenting som er så vart og sårbart

Dameting -- Sminketing og kremer og dilldall - som dere bruker uten at vi skjønner hvorfor

Damete klær - skjørt og strømper og støvletter og rare ting med blonder og hekter

Langt hår som lukter udefinert godt

Evnen til å gjøre det hyggelig rundt seg ved noe så enkelt som å tenne stearinlys

:rødme: :rødme:

Skrevet
Hva er galt med haka til Mette-Marit nå, da?! :(

Den er manding og grov.

Skrevet

mette marit er vakker!!! hadde gjordt alt for å kunne få se ut som henne...

Skrevet

Nå handler vel ikke denne tråden om MM...

Jeg syns kvinner som er trygge på seg selv er vakre og feminine. Da snakker jeg selvsagt ikke på en sånn brautene måte, men som vet at de er kvinner, og framhever det...

Gjest Gjest_gjestemann_*
Skrevet
...men som vet at de er kvinner, og framhever det...

Godt sagt!

Mye mer enn størrelsen på pupper og lengden på håret osv dreier det å være feminin seg om en slags bevissthet rundt og trygghet i forhold til at hun er kvinne.

Måten hun kler seg på, sminker seg på, hvordan hun fører seg og hvordan hun snakker... Hos en feminin kvinne uttrykker alt dette hennes kvinnelighet på en bevisst, trygg og stolt måte! :)

Gjest Gjest_KeS_*
Skrevet

Ordentlig definert hofte er dritsexy. Ikke modellhofter!

Gjerne langt hår.

Fint smil.

Pen latter.

Kjole skader ikke.

Skrevet

Smale håndledd

Langt hår

Dådyr øyne

Kjoler

Skrevet

Måten hun ter seg på, hvordan hun beveger hoftene når hun går.

Det vakre smilet og mykheten i alt hun gjør.

Stemme tonen hennes.

Håret som altid lukter helt himmelskt(!).

Den smale midjen :rødme:

Hvordan hun liker å bli holdt og passet på er for meg iallefall veldig feminint.

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å sjarmere en mann.

Møt opp naken. Ta med sprit. :fnise:

Skrevet
Poster dette under seksualitet ettersom det ser ut til å være her mannfolka henger ;) Spørsmålet er enkelt; jeg lurer altså på hvilke egenskaper (både utseendemessig og personlighetsmessig) som gjør en kvinne feminin?

- hun må ikke kaste hodet bakover og gapskratte når hun ler (Mette-Marit-latter)

- litt beskjeden og rolig

- kalvbent høres ikke så pent ut, men det er veldig pent på jenter

- ikke over 170 cm

- smalt liv

- noen kilo mer enn modeller og andre "idealer"

- myke rolige bevegelser

- det viktigste må være å se velstelt og ordentlig ut selv om det er upraktisk og tar mye tid (tenker da på sminke,klær,sko og hårfrisyre)

- oppsatt hår som avdekker en slank hals og markerte øredobber, virker veldig feminint og rent og pent...

Gjest postsekk
Skrevet
- ikke over 170 cm

Av ren nysgjerrighet: Hvor høy er du?

Skrevet

*Timeglassfigur

*Glatt, jevn, myk hud

*(Smakfull) sminke

*Ikke mørk, raspete "røyka i 30 år"-stemme

*Ikke kjempehøy, "big boned" osv

*Nogenlunde velstelt

*Varm personlighet som "bryr seg"

*Litt følsom og jålete, men ikke så mye at det glir over i det irriterende

Et par av disse tingene ble vel mer hva jeg liker enn hva som strengt tatt bare er feminint i seg selv, men det var litt vanskelig å skille de to tingene..

Skrevet

Jeg skal ikke ramse opp diverse ting, for jeg synes det er veldig vanskelig å peke direkte på hva som gjør en kvinne feminin. Men jeg tar gjerne en gåtur opp og ned Karl Johan med trådstarter så kan jeg peke :)

Men jeg ville kommentere at jeg legger merke til at det er veldig mange menn her som ramser opp ting som spiller på utseende, og ikke personligheten.

En liten observasjon.

Skrevet

Syns det er fascinerende at flere nevner at høyde fratar femininitet. Bare en observasjon...

Skrevet (endret)

Det er mange fascinerende faktum som blir observert :)

Edit:

Er det ikke slik at damer helst skal ha lange slanke bein? Men allikevel skal damene visstnok vært nogenlunde lave.

Og der kvinner sier vi er enkle... Makan

Endret av Seth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...