LunaV Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hei! Jeg liker veldig godt å lese bøker. Helst krim. Jeg kunne tenke meg å få noen tips fra noen som kanskje har samme interesse? Jeg liker bøkene til Camilla Lâckberg, Jo Nesbø og mange flere. Kanskje noen kunne tenke seg å starte en bokklubb?
MissStiles Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg elsker å lese krim jeg og. Som Unni Lindell, Henning Mankell, Jo Nesbø osv.
momo Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Siste krimbøkene jeg har lest er Henning Mankell, synes de er veldig bra. Skal snart starte på trilogien til Stieg Larsson, har hørt den skal være utrolig bra.
LunaV Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Bøkene til Stieg Larsson er helt fantastiske synes jeg! Snakk om å bli hekta:)
Solstorm Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er også glad i krim! Val McDermid og Minette Walter er forfattere som har skrevet mye bra, anbefales!
Gjest Sisu Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Anbefaler også Arnaldur Indridason og P.D. James.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Les De Gales Øy av Dennis Lehane - umulig å legge fra seg Ellers er Harlan Coben og Tom Kristensen greie tilskudd til det som alt er nevnt. Kan heller ikke la være å anbefale kanskje den beste psykologiske thrilleren gjennom tidene, Forbrytelse og straff av Dostojevskij. Mesterverk =)
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Donna Leon. Skrevet flere bøker om commisario Brunetti, politi i Venezia. Underholdende og lettlest krim. Ellers er jeg svak for Agathe Christie og.
Gjest Lars Erik Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Håkan Nesser vil jeg anbefale! Netopp ferdig med hans tredje bok i "Barbarotti- kvartetten". Den heter berettelse om herr roos. Fantastisk synes jeg.
yggdrasil Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 To forfattere jeg liker veldig godt: Ian Rankin og hans bøker om John Rebus er veldig bra, handlingen er lagt til Edinburgh. Donna Leons bøker om inspektør Brunetti, en politii-nspektør i Venezia. Veldig fine beskrivelser av byen og det italienske levesett, på godt og vondt.
mia83 Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Jeg anbefaler også Liza Marklund. Og bøkene til Kjell Ola Dahl er heller ikke så verst
cilipili Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Elsker krim! Særlig liker jeg Jo Nesbø, Stieg Larsson og Henning Mankell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå