Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er en ung pike på 18, som det siste året har prøvd ut de nye sidene ved voksentilværelsen, som å betale egne regninger og ligge med andre enn meg selv. Så er det en gutt jeg går på skole med som jeg har vært mye med de siste månedene. Holdt hender, drukket fredagspils med, ligget med, og i sammenheng med det siste kysset en del på. Så får jeg i dag meldingen: "Tror jeg begynner å bli forelsket i deg ;-)" Ja men, hva er nå dette? Jeg hadde da aldri ligget med ham om jeg ikke var forelsket i ham! Begynner å bli forelsket? Jeg trodde vi hadde vært sammen en stund!
Gjest Miley Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Velkommen til den voksne verden, i den pules det ofte uten følelser. Endret 17. januar 2009 av Miley
Gjest ler Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Første leksjon i voksenverden; Han blir ikke følelsesmessig knyttet til deg selv om du ligger med ham. Andre leksjon; Han kommer ikke til å like deg mer fordi du ligger med ham. Tredje leksjon; Når du er bikket 30 er rollene ofte byttet om...
Gjest GutteGjest Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hvorfor klarer ikke dere kvinner å kose dere og nyte sexen? Det trenger da ikke å være kjærlighet i alle rettninger!?
Gjest Gjest_mann Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Det kan da utmerket godt være at han rett og slett synes det ble litt flaut/voldsomt å skrive "jeg er forelsket i deg" og dermed velger den trygge linja med "tror jeg begynner å bli" selv om han i realiteten har vært forelsket lenge.
Gjest Emera Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er en ung pike på 18, som det siste året har prøvd ut de nye sidene ved voksentilværelsen, som å betale egne regninger og ligge med andre enn meg selv. Så er det en gutt jeg går på skole med som jeg har vært mye med de siste månedene. Holdt hender, drukket fredagspils med, ligget med, og i sammenheng med det siste kysset en del på. Så får jeg i dag meldingen: "Tror jeg begynner å bli forelsket i deg ;-)" Ja men, hva er nå dette? Jeg hadde da aldri ligget med ham om jeg ikke var forelsket i ham! Begynner å bli forelsket? Jeg trodde vi hadde vært sammen en stund! Svarene du har fått kan se noe ufølsomme ut, kanskje. Fordi voksne, erfarne mennesker har lært at sex og følelser ikke alltid henger sammen. Veldig mange forhold begynner nettopp slik som du beskriver, man blir kjent, har sex (til og med i motsatt rekkefølge ) og SÅ blir man forelsket og sammen. Så når han sier at han begynner å bli forelsket i deg kan du være glad for det, for da går det i riktig retning. Men jeg skjønner at det ikke er morsomt å oppdage at det er bare du som har vært i forhold, og ikke han. Likevel, prøv å se forbi dette, hvis du fortsatt vil være sammen med ham, for du får ikke gjort noe med det som var uansett. Hvorfor klarer ikke dere kvinner å kose dere og nyte sexen? Det trenger da ikke å være kjærlighet i alle rettninger!? Kvinner kan da vel det. Jeg kan ikke det, tror jeg, men massevis av kvinner gjør dette. Poenget er kanskje at det bør være gjensidig forståelse for at det bare er sex, ellers kommer man fort opp i vanskelige situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå