Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 Er dette to gode produkter som det er verdt å ha? Jeg liker prisen, men har litt blandede erfaringer med L`Oreal fra før. Hvor ofte skal de brukes? Noen med erfaringer som de vil dele?
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #2 Skrevet 26. juni 2003 Nutrilift - går ut fra at det er den kremen med "løftende" egenskaper? Jegbruker den til daglig - altså bodylotion varianten - og er veldig fornøyd. Jeg har silkehud på armer og ben - uten at den har gjort noe nevneverdig med cellulitene mine da.. Suz
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er enig med Suzy, bodylotionen er kjempebra, og lukter i tillegg godt. Peelingen har jeg ingen erfaring med; selv foretrekker jeg peelinghanskene fra Body Shop.
Junebug Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har lest at flere her på KG har anbefalt disse to produktene. Jeg har selv tenkt å kjøpe Extofonic når jeg går tom for den peelingen jeg har nå.
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Ok- det er bestemt, jeg drar og kjøper disse i dag. Kommer med tilbakemelding når jeg har prøvd dem.
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #6 Skrevet 26. juni 2003 Hmm. Dilemma. Hvilken av de to flaskene med Nutrilift er best, den for tørr hud eller den for normal hud? Jeg har begge deler, vekselvis. He he.
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #7 Skrevet 26. juni 2003 Uff.. det er bare jeg som er dårlig på produktnavn - jeg har peelingen også og den er suveren! Er god og grov og gir glatt og myk hud. Peeler omtrent en gang i uka og har likt den godt :D Men den er ikke særlig drøy :-? Suz
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #8 Skrevet 26. juni 2003 Jeg liker peelingen kjempegodt, synes den lukter så godt, og lukta kjennes nesten hele dagen. Det eneste jeg ikke liker er at den er vanskelig å skylle av.
tuji Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Jeg fikk en helt syk allergisk reaksjon av peelingen, selv om jeg pleier å tåle slikt. Var rødprikkete over kroppen i dagevis etterpå, og det klødde!
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Jeg fikk en helt syk allergisk reaksjon av peelingen' date=' selv om jeg pleier å tåle slikt. Var rødprikkete over kroppen i dagevis etterpå, og det klødde![/quote'] Uffda tuji! Det må ha vært fælt. Hvilken peeling bruker du istedet?
Gjest Tristessa Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Exofotonic er helt rå. Nå skal det sies at jeg er helt sjøgrønne-badedingser-frelst og dermed kan være en smule inhabil, men den lukter godt og friskt og jeg får i det minste silkehud av den. Mye dash for lite cash, hvis jeg får si det på den (harry) måten.
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 Hmmmm! Slett ikke verst! God lukt har de også. Fikk veldig myk, glatt hud. (Kjøpte den hvite flaska med lotion, den for tørr hud) *kose seg*
Cilla Skrevet 26. juni 2003 #13 Skrevet 26. juni 2003 Nutrilift har jeg ikke prøvt, men exfotonic har jeg og er veldig fornøyd med den. Pluss den lukter godt!
tuji Skrevet 26. juni 2003 #14 Skrevet 26. juni 2003 Du har sikkert allerede vært ute og kjøpt peeling, men jeg svarer likevel; at jeg bruker peeling fra Clinique!
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #15 Skrevet 26. juni 2003 Har fortsatt babyhud! Nei, dette var flotte saker altså.
Kalas Skrevet 27. juni 2003 #16 Skrevet 27. juni 2003 Tuji, hvilken peeling fra clinique bruker du? Jeg prøvde en som heter Sparkle Skin i en stor, grønn krukke, men har bare brukt den en gang. Syns den var så full av mentol at jeg rent fikk kuldesjokk. Hm, kanskje jeg må prøve den igjen, nå som det har blitt sommervarmt. Kan for øvrig støtte meg til L'Oreal-hyllestene - jeg digger også denne skrubben. Og Bodyshop-hansker bruker jeg hver gang etter trening, de er jo praktiske å frakte med seg og virker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå