Duracella Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Noen som har noen gode råd for å bli kvitt overflødig flesk på underarmene?
Gjest Kinna Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg slår igjen et slag for Body pump .. bra styrketrening for hele kroppen.
Chanel.No5 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Noen som har noen gode råd for å bli kvitt overflødig flesk på underarmene? Anbefaler å trene tung styrketrening med fokus på triceps. Altså bakside arm, men tren også triceps, forside, få en veileder eller personlig trener på ett senter til å lage ett opplegg for deg. Fortell hva du ønsker med treningen. Tren også litt kondisjon, men hovedvekt på styrken...
Duracella Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Takk for svar, men hva med noe som kan passe bedre min situasjon som gravid? Endret 17. januar 2009 av Duracella
Chanel.No5 Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar, men hva med noe som kan passe bedre min situasjon som gravid? Ser ikke problemet med å trene styrke selvom du er gravid..?? Kjenner mange som har gjort det. Du må bare forhøre deg med fagpersoner på ett senter for hvordan du skal lage ett opplegg tilregnet deg, dine ønsker og selvfølgelig graviditeten din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå