Sikke Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg tor det blir fint med en litt spesiell bukett til kjolen min.. Kjolen har silketråder som henger nedover fem-seks steder på kjolen og i enden av disse er et lite blad. Ser for meg at en hengende enkel bukett kan være fint. Jeg synes denne er fin, og tror noe lignende kan passe. Noen med link til bilder?
Brud-09 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg var nettopp inne på en side som het gardeniablomster.no, der var det mange fine bilder!
Sikke Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Takk for tips! Det var mange fine der!
twinklestar Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg tor det blir fint med en litt spesiell bukett til kjolen min.. Kjolen har silketråder som henger nedover fem-seks steder på kjolen og i enden av disse er et lite blad. Ser for meg at en hengende enkel bukett kan være fint. Jeg synes denne er fin, og tror noe lignende kan passe. Noen med link til bilder? Den buketten synes jeg var fin! Tenkte noe liknende selv. Har sett på denne:
Nika_83 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg ville bare slenge ut noe som jeg har fundert på om jeg skal bruke.. Er ikke helt begeistret for buketter.. Jeg liker helst å ikke ha så mye i hendene.. hehe.. jeg sliter med en handveske! Liker best de som jeg kan tre over hodet og blir liggende på skrå mot hofta Såh.. det jeg har tenkt på er noe ala det amerikanerne kaller for "crosage".. En blomsteroppsats som festes med ett bånd på håndleddet.. Jeg elsker gerbra! Det er min favorittblomst.. den er veldig enkel og jeg synes ikke at det er nødvendig med så mye rundt den.. så jeg har nå tenkt at det kan være en grei løsning når man ikke vil ha bukett... Dette er et eksempel på knappehullsblomster til brudgommen, men det er noe ala dette jeg tenker som min "bukett".. bare festet på handen min selvfølgelig! http://www.istockphoto.com/file_closeup/ce....php?id=4152596
Mayami Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg ville bare slenge ut noe som jeg har fundert på om jeg skal bruke.. Er ikke helt begeistret for buketter.. Jeg liker helst å ikke ha så mye i hendene.. hehe.. jeg sliter med en handveske! Liker best de som jeg kan tre over hodet og blir liggende på skrå mot hofta Såh.. det jeg har tenkt på er noe ala det amerikanerne kaller for "crosage".. En blomsteroppsats som festes med ett bånd på håndleddet.. Jeg elsker gerbra! Det er min favorittblomst.. den er veldig enkel og jeg synes ikke at det er nødvendig med så mye rundt den.. så jeg har nå tenkt at det kan være en grei løsning når man ikke vil ha bukett... Dette er et eksempel på knappehullsblomster til brudgommen, men det er noe ala dette jeg tenker som min "bukett".. bare festet på handen min selvfølgelig! http://www.istockphoto.com/file_closeup/ce....php?id=4152596 God ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå