Arwen Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 er det da mye å betale ca 700 pr person? ______ Bordet er ferdig dekket med friske blomster Garderobe inkludert Gaver blir pakket opp og plasert på gavebord av personalet Suite for brudeparet 3 retters middag med serveringspersonale Viner: 1 glass sherry ved ankomst (skal ikke ha sherry, men regner med at de er fleksible) 1 glass hvitvin 2 glass rødvin 1 glass Malmsey Madeira 1 glass St. Halvard likør, eller 1 glass Cognac Tre Stjerner (her skal vi ha mer å velge i)
Augustbrud02 Skrevet 26. juni 2003 #2 Skrevet 26. juni 2003 Denne tråden her kan kanskje brukes som sammenlikningsgrunnlag? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=37949 Personlig har jeg lite greie på slike priser, men som i den tråden jeg viser til kan jeg fortelle at hele bryllupet vårt (absolutt alle kostnader er tatt med) kom på 900 kr pr person.
Kaktus Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 700 kroner er slett ikke mye når alt dette er inkludert!
Arwen Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2003 Leste gjennom tråden Augustbrud02 linket til og det ser ut som 700 er en veldig bra pris. Tror vi har funnet lokalene vi vil ha jeg :D
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Er det Linne Hotell dere skal ha det på??
glaciera Skrevet 26. juni 2003 #6 Skrevet 26. juni 2003 Det er kjempebra! Forutsatt at maten og vinene er slik dere vil ha dem. Vi fant ikkenoe sted som kunne stille med en totalløsning med sånn mat og vin vi ville ha, unntatt steder hvor prisene begynte på 1400 pr kuvert!
Arwen Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2003 Er det Linne Hotell dere skal ha det på?? Ja
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #8 Skrevet 26. juni 2003 Vi var også der og mottok tilbud (spiste også frokost der. La du forøvrig merke til de slitne møblene i spisesalen??) , men valgte noe annet da vi syns dette virkelig litt... hm... slitent... ? Hotellet er ikke pusset opp på 20 år. Brudesuiten ligger vegg i vegg med lokalene og ikke får man lov til å se den før bryllupsnatten. Jeg ser for meg en bryllupssuite à la et billig motell i Las Vegas. Det med å gå gjennom blomsterbuen (ute på en trafikkert vei) syns vi virket litt ... too much... Men for all del. Lykke til!
Arwen Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2003 Vi var også der og mottok tilbud (spiste også frokost der. La du forøvrig merke til de slitne møblene i spisesalen??) , men valgte noe annet da vi syns dette virkelig litt... hm... slitent... ? Hotellet er ikke pusset opp på 20 år. Brudesuiten ligger vegg i vegg med lokalene og ikke får man lov til å se den før bryllupsnatten. Jeg ser for meg en bryllupssuite à la et billig motell i Las Vegas. Det med å gå gjennom blomsterbuen (ute på en trafikkert vei) syns vi virket litt ... too much... Men for all del. Lykke til! Har ikke vært og sett enda, og det er uaktuelt å ikke se suiten før brylupsnatten. Har hørt at folk har vært fornøyd, det er derfor vi vurderer det. Skal selvfølgelig sjekke andre lokaler også. Takk for at du sa fra uansett :D
Eiline Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Linne Hotel har et dårlig rykte. De er ikke kjent for hverken å ha god mat eller service. Jeg ville tenkt meg godt om hvis jeg var deg, sørg i allefall for å få prøve smakt maten. :blunke:
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Søsteren min giftet seg og hadde fest på Linne Hotel og så vidt jeg kan huske var det kjempehyggelig der!!
Arwen Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2003 Åååå! Vanskelig! :-? får ta meg en tur å titte tror jeg. Vet nemlig om flere som er fornøyd jeg, men liker ikke det dere sier her. Veldig bra at dere sier fra, for da tenker jeg meg om to ganger før jeg bestiller noe. Takk for alle tips!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå