Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Ble kjent med en mann gjennom bekjente på en festelig sammenkomst. Vi fant tonen og han uttrykte at han synes jeg var attraktiv, men kunne ikke prøve seg da han hadde dame. De har vært sammen mange år og har barn sammen. Ble likevel til at vi kysset litt en tid etter dette. Han har nå begynt å ta kontakt ofte og er ivrig på og treffes. Når han er på besøk prater vi bare, kanskje et lite nuss. Han har ikke prøvd på å ha sex med meg. Lurer på hva han vil egentlig. Kan jo ikke være for sexen han vil treffes. Men han kysser meg så jeg er heller ikke en venn. Han skjuler for dama at han treffer meg.. Er det sånn spenning på si minus sexen?
Ethereal Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Regner med det ja. Hvis jeg var deg hadde jeg avsluttet det fortest mulig...
Gjest Kråkaa Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 ÅHJoda,han vil nok ha sex med deg men han bare venter til den dårlige samvittigheten forsvinner litt mer.
Gjest Illiya Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Han vil du skal tro godt om ham og at du er spesiell, derfor venter han med sex til da.
Jade Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 (endret) For en dust. Du gidder vel ikke kaste bort tiden på en som ikke klarer å være trofast mot dama si? Og har du samvittighet til å være med på å ødelegge forholdet deres mer? Klart han vil ha sex med deg. Kanskje han venter på at du skal "overtale" han. Og selvsagt kan han ikke motstå deg, fordi du er så fantastisk og spesiell og han aaaaaaldri har opplevd og følt noe lignende før. Men så var det barnet da... Det må du jo skjønne... Endret 17. januar 2009 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Han prøver å hekte deg sånn at han kan bruke deg.
Gjest *smak* Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Han prøver å hekte deg sånn at han kan bruke deg. Sånne mennesker er forkastelige. Jeg ville aldri brukt tiden min på det..
Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Han prøver å hekte deg sånn at han kan bruke deg. Haha, merkelig svar.På deg selv kjenner du andre ! Noen svar kan virke rimelige ja, men har aldri opplevd at en mann går sånn og venter hvis han har en hensikt. Er ikke fordi dette /eller han er spesielt viktig for meg (han er opptatt), en jeg er nysgjerrig. Kan jo hende faktisk at han ikke har så stort behov for 6?!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Ble kjent med en mann gjennom bekjente på en festelig sammenkomst. Vi fant tonen og han uttrykte at han synes jeg var attraktiv, men kunne ikke prøve seg da han hadde dame. De har vært sammen mange år og har barn sammen. Ble likevel til at vi kysset litt en tid etter dette. Han har nå begynt å ta kontakt ofte og er ivrig på og treffes. Når han er på besøk prater vi bare, kanskje et lite nuss. Han har ikke prøvd på å ha sex med meg. Lurer på hva han vil egentlig. Kan jo ikke være for sexen han vil treffes. Men han kysser meg så jeg er heller ikke en venn. Han skjuler for dama at han treffer meg.. Er det sånn spenning på si minus sexen? Ser andre her dømmer han nord og ned, uten å vite så mye. Alle menn er faktisk ikke slik! Han kan rett og slett finne deg interessang, og har lyst til å lære deg å kjenne litt.Kanskje har dere en god kjemi. At du får et kyss, kan være så enkelt som at han også er tiltrukket av deg. Men han trenger strengt tatt ikke søke annet en vennskap forde. Det er du som kjenner han, så det er du som må føle på hva det er. Har selv en slik venn. Vi har en utrolig kjemi, tiltrekningen er der nok og, men den ser vi bevist bort fra (ingen kyss). Da vi ble kjent hadde han dame, kunne ikke fortelle til henne om meg, for da ble hun sjalu (uten grunn). Ble slutt med de da, men ikke pga meg. Har ny en nå, hun vet om meg, og det går helt fint. Som sagt, vi er kun venner! Og kommer aldri til å tyne noen grenser der! Er han slik alle andre her dømmer han til, så har du nok alt fått noen av standar frasene til "den typen" menn...
Jade Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 At du får et kyss, kan være så enkelt som at han også er tiltrukket av deg. Men han trenger strengt tatt ikke søke annet en vennskap forde. Hvis han ligger med henne, så kan det også være så enkelt at han er tiltrukket av henne. Men er det greitt? Hvis dama synes det er greitt at han driver og kysser på andre, så hadde han vel ikke holdt det hemmelig.
Perhaps Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Han vil ha spenning utenfor forholdet. Jeg synes ikke det er riktig. Mange menn er tydeligvis av en annen oppfatning. Jeg møtt mange menn som lever i langvarige mange års ekteskap som likevel på fester, julebor, seminar, kurs osv. benytter anledningen til å danse tett med/flørte med/kysse andre damer, og flere av dem vil ha med andre damer på hotellrommet sitt for sex den kvelden - og da er det gjerne opp til kvinnen å sette grensene og si nei (mannen er ikke så nøye på slikt, tror jeg). Mange gifte menn har affærer ved siden av ekteskapet/familien/barna som de gjerne klager over til elskerinnen. Da kommer det gjerne frem at de har tenkt på familien i alle år, har hatt mye ansvar, har ikke fått tenkt på seg selv osv. Eller ofte stenger kvinnen ham ute etter mange års ekteskap og de utvikler seg i hver sine retning. Da søker de trøst hos en elskerinne og insisterer på å fortsatt være gift. Menn tror gjerne at problemer i ekteskapet bare går over av seg selv dersom de holder seg unna de betente områdene. Slik er det nok ikke. Det er ofte kvinnen som går i fra mannen, for mannen står ved sitt valg av partner selv om det ikke viste seg å være et bra valg. Dette respekterer jeg virkelig ikke hos menn.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Han vil elske og ære deg til døden skiller dere ad eller til han møter en annen som han kan elske og ære til døden skiller dem ad eller... Endret 17. januar 2009 av mrs_bond
Piper Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Ser andre her dømmer han nord og ned, uten å vite så mye. Alle menn er faktisk ikke slik! Han kan rett og slett finne deg interessang, og har lyst til å lære deg å kjenne litt.Kanskje har dere en god kjemi. At du får et kyss, kan være så enkelt som at han også er tiltrukket av deg. Men han trenger strengt tatt ikke søke annet en vennskap forde. Det er du som kjenner han, så det er du som må føle på hva det er. Har selv en slik venn. Vi har en utrolig kjemi, tiltrekningen er der nok og, men den ser vi bevist bort fra (ingen kyss). Da vi ble kjent hadde han dame, kunne ikke fortelle til henne om meg, for da ble hun sjalu (uten grunn). Ble slutt med de da, men ikke pga meg. Har ny en nå, hun vet om meg, og det går helt fint. Som sagt, vi er kun venner! Og kommer aldri til å tyne noen grenser der! Er han slik alle andre her dømmer han til, så har du nok alt fått noen av standar frasene til "den typen" menn... Er ikke rart enkelte blir sjalusi på vennene til partneren, om det er helt greit å susse på de littegrann. I min verden så susser ikke venner, for da er man mer enn venner. Og i mine øyner så er det like mye utroskap som det å ha sex, og derfor tror jeg at han er ute etter noe mer enn vennskap. Han er helt sikkert tiltrukket av henne, og han gikk over den amgiske streken da han susset henne. Derfor tror jeg at han vil noe mer enn vennskap, men tiden vil vise hvor langt han er villig til å strekke det.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Hvis han ligger med henne, så kan det også være så enkelt at han er tiltrukket av henne. Men er det greitt? Hvis dama synes det er greitt at han driver og kysser på andre, så hadde han vel ikke holdt det hemmelig. Sa ikke jeg synes det var greit at han kysset. Og mente på ingen måte å forsvare den handlingen. Bare at han ikke trenger være den typen som mange beskriver her. Klart han kan være betatt, derfor søke henne, men det betyr heller ikke at han akter å ha sex med henne. Det er mange sider av saken vi ikke kjenner, og da blir det litt dumt å dømme mannen her. Alle menn er ikke like. Er ikke rart enkelte blir sjalusi på vennene til partneren, om det er helt greit å susse på de littegrann. I min verden så susser ikke venner, for da er man mer enn venner. Og i mine øyner så er det like mye utroskap som det å ha sex, og derfor tror jeg at han er ute etter noe mer enn vennskap. Han er helt sikkert tiltrukket av henne, og han gikk over den amgiske streken da han susset henne. Derfor tror jeg at han vil noe mer enn vennskap, men tiden vil vise hvor langt han er villig til å strekke det. Klart det er greit å blir sjalu. I mitt tilfelle ble hun sjalu for at vi snakket mye sammen på en firmafest. Ingen kyss eller flørt, kun prat. Vi var to likesinnede som fant tonen den kvelden, og har vært venner siden. Nok en gang, ja jeg er enig, det å kysse er å gå for langt når en har en partner. Det jeg ville frem til, er at objektivt så trenger han ikke ønske henne som elskerinne av den grunn. Ingen av oss her vet om det er snakk om hver gang, eller om det er en gang. Ingen av oss vet hva de snakker om, eller om han har servert noen av disse "standar frasene".
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Første som slår meg, er at dette er starten på et forhold på si. Det er ikke alle som går direkte på sex. Det handler vanligvis ikke om selve sexen (bortsett fra om de virkelig ikke får noe hjemme, og da går de etter hva som helst nesten), det handler om å få ego-boost, oppmerksomhet fra noen andre. Altså, spenningen. Han har jo allerede kysset deg. Så han tar ting med ro. Litt senere begynner han å ta på deg. Møtes dere ute eller hjemme hos en av dere? Møtes dere på dagen eller på kvelden? Dette er en mann med en dame og et barn. Hold deg unna.
Gjest Pest Skrevet 17. januar 2009 #16 Skrevet 17. januar 2009 Han vil leke flørteleker. Hvor langt han går er opp til deg, jeg er mer nysgjerrig på hva du vil.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #17 Skrevet 17. januar 2009 Hvorfor kysser du en opptatt mann? La det være.
Gjest Bond Skrevet 17. januar 2009 #18 Skrevet 17. januar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest_geir_* Skrevet 17. januar 2009 #19 Skrevet 17. januar 2009 Ble kjent med en mann gjennom bekjente på en festelig sammenkomst. Vi fant tonen og han uttrykte at han synes jeg var attraktiv, men kunne ikke prøve seg da han hadde dame. De har vært sammen mange år og har barn sammen. Ble likevel til at vi kysset litt en tid etter dette. Han har nå begynt å ta kontakt ofte og er ivrig på og treffes. Når han er på besøk prater vi bare, kanskje et lite nuss. Han har ikke prøvd på å ha sex med meg. Lurer på hva han vil egentlig. Kan jo ikke være for sexen han vil treffes. Men han kysser meg så jeg er heller ikke en venn. Han skjuler for dama at han treffer meg.. Er det sånn spenning på si minus sexen? [/quot Han vil ha spenning og sex på si,tidsfordriv på en møte, og selfolgelig er kona hespetre og verre en det.Jeg selv har vært "den mann" ,det tokk meg 3 måneder å få hun til å stole på meg,hun fikk følelser for meg også.Det var verdt det å vente så lenge,jeg hadde sex med hun i over 2 år
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #20 Skrevet 18. januar 2009 Haha, merkelig svar.På deg selv kjenner du andre ! Noen svar kan virke rimelige ja, men har aldri opplevd at en mann går sånn og venter hvis han har en hensikt. Er ikke fordi dette /eller han er spesielt viktig for meg (han er opptatt), en jeg er nysgjerrig. Kan jo hende faktisk at han ikke har så stort behov for 6?! Og på andre kjenner man andre. Jeg har opplevd det. Han virket oppriktig interessert i meg og han ventet en evighet, men han skilte seg aldri fra kona, og enden på visa var ikke vakker. Fra responsen din å bedømme skjønner jeg at han har deg akkurat der han vil ha deg. Men kom igjen, jeg ville heller ikke tro på advarsler så jeg skjønner deg godt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå