Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg tenkte å strikke sokker til samboern min, og kjøpte et par nøster Big Fabel fra Drops. Men jeg finner ikke noen relevante oppskrifter med denne garntypen, ei heller med samme pinnestørrelse. Er det noen som kan hjelpe meg i gang?
wind-up bird Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Denne kan vel være et godt utgangspunkt? http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...=30&lang=no
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar Ja, jeg vil tro jeg kan bruke den som et godt nok utgangspunkt. Det er jo mest maskeantallet som betyr noe (ellers går det jo i cm), jeg får strikke en prøvelapp og tenke litt.
Gjest Pysepus Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Det er sokkeoppskrift til big fabel inni magebåndet på nøstene du har kjøpt
iden Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Også er det jo veldig kjekt å søke på stikkefasthet på søkemenyen til venstre på Garnstudio sine sider, da får du opp flere alternativer:)
Sola^ Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Sitter og strikker i det nå Bruker pinne 5...i magebåndet til fabel står det 42 masker til str. 38-40....bruker 36. Har nok med pinnestr å gjere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå