Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har YouTube-profil og legger ut videoer? Hadde vært artig å se KG-folks videoer. Link gjerne anonymt hvis dere ikke vil bli koblet til YouTube-profilen deres herfra. Og ja, jeg er fullstendig avhengig av YouTube. Link gjerne til andre festlige videoer hvis dere har lyst til det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen her som har YouTube-profil og legger ut videoer? Hadde vært artig å se KG-folks videoer. Link gjerne anonymt hvis dere ikke vil bli koblet til YouTube-profilen deres herfra. Og ja, jeg er fullstendig avhengig av YouTube. Link gjerne til andre festlige videoer hvis dere har lyst til det også.

Huff, ja, avhengig her og. Har visst sett 15,500 (!) videoer på litt over 2 år. Hmm.

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Lurebrus
Skrevet
Jeg er en sånn halvveis aktiv YouTuber, men jeg ønsker ikke å koble profilen min på YouTube opp mot profilen min på KG, så link til kanalen min får du nok ikke ;-)

Ellers kan jeg jo tipse om siste dagers dramatikk mellom et knippe velkjente brukere. En ganske alvorlig og oppsiktsvekkende sak som ligger ute som skittentøysvask for hele verden:

http://www.youtube.com/watch?v=1MxcPCeRYZE

Dette er videoen til Sean Bedlam, en bruker som jeg har fulgt ganske lenge. Følger du lenkene i beskrivelsesboksen så finner du mer ut om hva dette egentlig handler om.

Dette er Reality-TV på høyt plan..

Det klippet der var jævlig festlig da :D:D:D

Duden i seg selv for den sakens skyld.

Just the idea of saying sorry fills me whit somthing that issent...... chocolate

lolz

'

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Skrevet

Jeg har sett videoen nå, men jeg tror jeg må se fler for å skjønne hele greia. I'm on it! Jeg ser forresten at et par YouTubere jeg kjenner igjen (ChristopherMast og Gimmeabreakman) er involvert i dramatikken, så det blir artig å sjekke det ut.

Jeg skjønner godt det med ikke å ville koble YouTube-profilen sin opp mot KG. Jeg har begynt å legge ut noen videoer selv, men er ikke på langt nær så anonym på YouTube som på KG. Derfor tror jeg ikke jeg vil linke til YouTube-profilen min herfra med det første.

Lommerusk:

Er det Six fra Battlestar Galactica du har bilde av? I så fall: Stas.

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
  • 3 uker senere...
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...