Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg skal stripe håret og lurer på hva dere anbefaler av hette eller folie striper? Skal ha tynne lyse striper
Gjest Stripepus Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg skal stripe håret og lurer på hva dere anbefaler av hette eller folie striper? Skal ha tynne lyse striper Jeg vil anbefale hette om du ønsker tynne striper jevnt fordelt over hele håret, og et naturlig "solbleket" resultat. Pass på at håret er fritt for floker før du tar hetten på og begynner å trekke ut. Hvis ikke kan det gjøre ganske vondt å trekke ut stripene,og vanskelig å dra av hetten etterpå.Særlig om håret er litt langt.
Pjukset Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg skal stripe håret og lurer på hva dere anbefaler av hette eller folie striper? Skal ha tynne lyse striper Hvis du vil ha tynne striper som ser naturlig ut, bruk hette. Når man bruker folie blir det mer definerte striper.
mari4ever Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hvis du vil ha tynne striper som ser naturlig ut, bruk hette. Når man bruker folie blir det mer definerte striper. siterer denne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå