Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slett ikke komfortabel i denne situasjonen.

Kollegaen har gitt tydelig signaler, vi har alltid hatt en lett og god tone, noen vil sikkert si småflørtet, men nå har det tatt litt av, han ringer på natta og sender SMS at han er glad i meg. Han er en type jeg helt sikkert kunne ha blitt forelsket i, men utroskap er ikke noe jeg vil være bekjent med, respektløst er det, og det er ikke jeg.

Han vet jeg er i et forhold og har barn og hus. Men det forholdet er ikke bra. Vi er ikke kjærester lenger, driver bare Familien AS, og jeg har flere ganger vurdert å gå fra han. Dette er ikke noe som kollegaen min vet.

Jeg må bare lufte dette her, for jeg tør ikke fortelle venninnene mine det, jeg føler at "hemmeligheten" kun er trygg hos meg og går ikke bak ryggen på samboeren min. Han er en veldig snill mann, og er far til mitt barn. Så jeg skal være 100% sikker før jeg går og det skal være på en slik måte at vi fortsatt er på talefot. Det fortjener han.

Tror jeg må ta meg en prat med kollegaen, men vet ikke hva jeg skal si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kollegaen din går over streken når han sender slike meldinger til en tydelig opptatt dame. Ville ikke engang vurdert å ha nærmere kontakt med han. Høres ut som om han er etter en elskerinne...

Skrevet

til nå har helt sikkert denne kollegaen fungert som et frisk pust i hverdagen for deg.

jeg ville ikke involvert denne personen i noe som helst, ei heller innledet til noe.

om du velger å gå fra mannen din så må det jo være best å være alene en stund uansett - det er jo kjedelig å gå inn i noe nytt når man nettopp har vært i et skrantende forhold.

for å ikke snakke om hvor upassende det er av denne eprsonen å sende deg slike meldinger?

det hadde blitt å gå over en klar grense, selv om jeg var interessert tilbake.

Skrevet

Konsentrer deg om Familien AS nå. Uansett hva du bestemmer deg for, så blir det en vanskelig tid som ikke trenger et hemmelig forhold på toppen av det hele. Ikke baser noe som helst avgjørelse på at kollegen din har lyst på deg.

Kollegen din som vet at du har familie, men likevel holder på slik han gjør er ikke noe å satse på. Han er nok ikke ute etter å ha noe forhold med deg. Finner han ut at du har planer om å forlate mannen din, kan du risikere at han flykter. Det er godt mulig at han ser på det som en fordel at du er gift. Da kan dere ha sex uten at du begynner å mase om forhold og forpliktelser.

Skrevet

Takk for svar, veldig fint å få se hva andre mener om dette.

Om jeg blir singel nå så har jge tenkt å være singel en stund ja. Har ikke vært det siden jeg var 16 år så det hadde vært greit med et "pust i bakken".

Får gi meg selv tid til å tenke. Men som sagt, så fungerer ikke vi som kjærester i det hele tatt.

Ut sammen med noen venner i kveld og tenke på noe annet...

Gjest til deg
Skrevet

Har dere vært i parterapi?

Du har vel hatt følelser for mannen din en gang. Hvordan forsvann de?

Kollegaen din? Dust. Om du forlater mannen din uten å prøve? ...så er det kanskje ditt tap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...