Gå til innhold

Fotograf som kommer til våre lokaler

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Min plan for bryllupet begynner å ta form! Jeg ønsker å ha vielsen også på Kringler Gård i Nannestad. Og vil ha en fotograf som kommer dit, og tar bilder av oss der etter vielsen. Hvilke fotografer gjør dette? Noen som har tips om gode fotografer i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari Kjos på Sand er kjempe flink. Hun drar dit du vil ta bildene. Hadde satset på henne :jepp:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kari Kjos på Sand er kjempe flink. Hun drar dit du vil ta bildene. Hadde satset på henne :jepp:

Takk for et godt forslag! :) Da har jeg sendt prisforespørsel.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fikk mail fra kari kjos i dag om at hun ikke hadde mulighet til å ta bilder i bryllupet vårt. Andre forslag?

Skrevet

Du kan jo sende prisforspørsel og spm om fotograf kan komme ut til kirka for å ta bilder til andre fotografer i området.

Finner vel en del fotografer på gulesider.no?

Skrevet

Jeg skal gifte meg i samme område som deg og på samme dato:)

Sliter skikkelig med å finne en fotograf, viser seg at de jeg har klart å komme i kontakt med fort skal ha minst 10.000 for brudebildene og et album med 10-15 bilder i :hakeslepp: Og det synes jeg er litt drøyt....

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg skal gifte meg i samme område som deg og på samme dato:)

Sliter skikkelig med å finne en fotograf, viser seg at de jeg har klart å komme i kontakt med fort skal ha minst 10.000 for brudebildene og et album med 10-15 bilder i :hakeslepp: Og det synes jeg er litt drøyt....

Har samme erfaring. Tærud, f.eks. er svindyre :O

Skrevet

Vil bare anbefale deg å ta en titt innom her:

http://www.fotografiens-hus.no/fotografer/

Følgende fotografer har litt mer fornuftige priser enn f.eks Tærud:

www.klavestad.no

Catchlight (eller noe sånt)

Sjarm studio

Jeg holdt på å gi opp da jeg plutselig fant denne siden med flere gode alternativer på.

Vi har fått tak i en fotograf som riktignok aldri har jobbet med bryllup før, men som følger meg på brudepynting, tar bilder under vielsen og utenfor kirka etterpå for 2000,- Da får vi alle bildene høyoppløselige på cd.

Til selve brudebildene av oss skal vi nå bruke Fotograf Jonassen på Leirsund. Deilig å ha det i orden.

Skrevet

De fleste portrettfotografer gjør dette. Bare å ta kontakt med dem og spørre, men viktig å være ute i god tid da bryllupsfotograferinger og lørdager ofte blir booket tilbake i tid...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Vil bare anbefale deg å ta en titt innom her:

http://www.fotografiens-hus.no/fotografer/

Følgende fotografer har litt mer fornuftige priser enn f.eks Tærud:

www.klavestad.no

Catchlight (eller noe sånt)

Sjarm studio

Jeg holdt på å gi opp da jeg plutselig fant denne siden med flere gode alternativer på.

Vi har fått tak i en fotograf som riktignok aldri har jobbet med bryllup før, men som følger meg på brudepynting, tar bilder under vielsen og utenfor kirka etterpå for 2000,- Da får vi alle bildene høyoppløselige på cd.

Til selve brudebildene av oss skal vi nå bruke Fotograf Jonassen på Leirsund. Deilig å ha det i orden.

Tusen takk! Fikk mye hjelp av deg :)

Skrevet

Hva med Eva Rose?

Jeg var i kontakt med henne, tror hun skulle ha et annet bryllup og den dagen. Men det var ingenting i veien for at hun kunne ta flere på en dag dersom det passet med tidene.

Gjest Lilleulv
Skrevet

vært på hjemmesiden til eva rose nå, og ser at hun holder til i oslo. Tror det blir litt langt...?

Skrevet

Vi skal ha festen på Jessheim og tror ikke det var noe problem..

Gjest Lilleulv
Skrevet

Synes Klavestad ble for dyrt også jeg. Sinnsyke priser på disse fotografene altså. Først masse for selve fotografering, og så en hel haug for bildene etterpå :(

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fotograf er nå i boks! Vi kommer til å bruke denne fotografen. han tar 5000 kr for alt. Det inkluderer også CD med høyoppløselige bilder med alle bilder. HURRAH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...