Gå til innhold

Fint med stor rumpe?

Fremhevede innlegg

Gjest Alkaline
Skrevet

Med måte :) Den må passe resten av kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, ingenting er som en deilig og stor rumpe; men så er jeg en "ass man" av dimensjoner også da. :)

Samme her!

• 1 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

lurer på hvor stor du er når du sier j lo sin er for liten flodheest??nei jeg tenker du er bæææl feit

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skjønnt at de fleste gutter jeg kjenner liker små sprett rumper alla Jessica Alba :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skjønnt at de fleste gutter jeg kjenner liker små sprett rumper alla Jessica Alba :)

enig her større en j lo sin blir litt for mye.Tror også feite dager bytter på det å ha stor stram rumpe og det å ha stor og fleskete rumpe full av selulitter

Skrevet

Stor rumpe er deilig og sexy :Nikke:

Men som nevnt tidligere i tråden, hvorvidt den er pen eller ikke avhenger av hvordan den ser ut i forhold til resten av kroppen. Noen jenter passer best med liten rumpe, andre passer best med stor. Samme opplegg som med pupper, i grunnen. Selv foretrekker jeg nok de med litt størrelse på, det vil si ja: fint med stor rumpe. :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg føler de fleste menn jeg kjenner liker litt mer junk in the trunk

Skrevet

Er mange rumper som kan være pene, men kommer ann på personen de sitter på som mange sier her.

J-lo blir for stor for min smak, det skal sies. Hadde heller ikke sagt nei takk til Jessica Alba om hu skulle vise interesse for å si det slik :P

Er litt pent med en anelse mellomrom mellom låra også da...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med stor rumpe som har ett fettlag utenpå? Rumpa mi ser ikke flabby og flat ut, jeg trener endel så jeg har fin sprett og den stikker bra ut ifh bena, men er så glad i mat at jeg har et fettlag rundt slik at det blir litt innhulinger (krater) i rumpa. Ikke så mye at man får sjokk, men jeg synes ikke det er det peneste jeg har.

Skrevet

Men jeg har liksom inntrykk av at gutter/menn flest setter pris på små, sprettrumper?

Jeg bare spør (ikke for å provosere eller noe)Hvor har du fått det inntrykket fra ? Jeg er mann og liker stort sett alle typer rumper... som oftest passer de fint til eieren og utgjør en finfin helhet... er 34 og har ikke hørt gjennom mine leveår noe som tilsier at menn liker sprettrumper framfor noen andre typer... Tror du er fin nok akkurat som du er !
Skrevet

Jeg har alltid hatt stor rumpe - og litt komplekser for det.

Heldigvis har jeg en mann som synes det er fint, og jeg har store pupper + er smal i livet, så det ser noenlunde balansert ut.

Men jeg har liksom inntrykk av at gutter/menn flest setter pris på små, sprettrumper?

Hadde vært hyggelig å høre om noen synes det er sexy med store rumper (og da mener jeg større en JLo sin, altså - hennes er jo ikke stor i det hele tatt...)

Veldig sexy med store rumper, tenner på det!!!

Gjest Kåten
Skrevet

Jeg har alltid hatt stor rumpe - og litt komplekser for det.

Heldigvis har jeg en mann som synes det er fint, og jeg har store pupper + er smal i livet, så det ser noenlunde balansert ut.

Hadde vært hyggelig å høre om noen synes det er sexy med store rumper (og da mener jeg større en JLo sin, altså - hennes er jo ikke stor i det hele tatt...)

Du beskriver drømmefiguren for meg! Du er heldig, og det er mannen din óg. Han vet det nok veldig godt, er sikker mer fornøyd enn du tror :)

Pupper er fint, men for meg er rumpa aller aller viktigst. Større er bedre en liten. Synes store rumper er vakre, sexy og såå mye bedre å ta på og ligge inntil. Min favorittstilling er å ta dama bakfra, så klart :rødme:

Men blir rumpa for diger kan bakfra bli vanskelig, har skjedd men sjelden. Men hvem er stor og hvem er liten da egentlig? :ler:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Kjæresten min elsker rompa mi, i alle fall :) Jeg hadde skikkelige komplekser for den før, men han gir meg komplimenter for den hele tida! Bær den med stolthet, så oppfattes den sikkert som fin også :)

Gjest kvinne
Skrevet

jeg har alltid hatt komplekser for min store rumpe... Har en slik JL rumpe.. desverre var jeg gift 10 år med en mann som slett ikke var begeistret for den. Det er ikke noe morro å krype inntill noen og bare motta kjeft fordi rumpa di er i veien! Det er heller ikke morro å aldri få komplimenter for den, og når man prøver klær så får man høre at rumpa er så stor.. Dette blir det komplekser av !!!!!!

Nå er jeg lykkelig ny separert og har begynt å legge merke til menn igjen! Har funnet ut at menn faktisk synes jeg er både pen og vakker ( !!! ) og at jeg har en utrolig fin rumpe som de bare har lyst til å klapse på !

SJOKK kan jeg si deg ! :fnise:

så trur dette går etter hvordan mannen er !

Skrevet

jeg har alltid hatt komplekser for min store rumpe... Har en slik JL rumpe.. desverre var jeg gift 10 år med en mann som slett ikke var begeistret for den. Det er ikke noe morro å krype inntill noen og bare motta kjeft fordi rumpa di er i veien! Det er heller ikke morro å aldri få komplimenter for den, og når man prøver klær så får man høre at rumpa er så stor.. Dette blir det komplekser av !!!!!!

Nå er jeg lykkelig ny separert og har begynt å legge merke til menn igjen! Har funnet ut at menn faktisk synes jeg er både pen og vakker ( !!! ) og at jeg har en utrolig fin rumpe som de bare har lyst til å klapse på !

SJOKK kan jeg si deg ! :fnise:

så trur dette går etter hvordan mannen er !

Skjønner ikke hvorfor dere giftet dere når han ikke engang tente på deg?! Hadde du så ekstremt lav selvtillit? Jenter, dere får de menn dere fortjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...