Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har alltid hatt stor rumpe - og litt komplekser for det. Heldigvis har jeg en mann som synes det er fint, og jeg har store pupper + er smal i livet, så det ser noenlunde balansert ut. Men jeg har liksom inntrykk av at gutter/menn flest setter pris på små, sprettrumper? Hadde vært hyggelig å høre om noen synes det er sexy med store rumper (og da mener jeg større en JLo sin, altså - hennes er jo ikke stor i det hele tatt...)
Gjest Gjest_ole_* Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 (endret) stor er sexy!! http ://www.imagefap.com/image.php?id=887992855&pgid=&gid=1471120&page=1 Inlegget redigert /Furstina (mod) Endret 17. januar 2009 av Furstina
Rimmern Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Etter dagens mote så er det populært med kvinnerumper som ser ut som gutterumper. Slikt har imidlertid variert opp gjennom tidene, og vil utvilsomt fortsette å variere. Personlig, og jeg er ikke den eneste, så synes jeg litt stor rumpe og generøse former er uendelig mye penere og mer sexy.
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Søte deg "gjest ole" - vi skjønner da hva en stor rumpe er, uten at du må "pynte opp tråden" med favorittbildene dine.
Gjest Gutt27 Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Synes jo kvinner skal ha litt hofter og rompe, men det kan definitivt bli for mye også, for min del.. Men hvor ofte er det egentlig man ser noen som har en uproposjenelt stor rompe? Sånne ting følger da som regel resten av kroppsvekta ganske greit..
Gjest LanaLane Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har stor rumpe, så jeg håper da det er fint! Kjæresten min liker den iallefall
Gjest Sandbekken Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har stor rumpe, så jeg håper da det er fint! Kjæresten min liker den iallefall samme her
Gjest kodeksen Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 fint med stor rumpe? det er like individuelt som spørsmålet. "liker du pepsi?". Hva man liker og ikke er så utrolig forskjellig, heldigvis. Fint med blå øyne? Fint med lange fingre? Noen foretrekker det ene, og noe det andre. Dessuten, rumpa følger som oftest resten av kroppens proposjoner, og blir fin i forhold til resten av kroppen. Liten rumpe kan være fint på noen, mens andre passer med stor.
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 ...og sånn for å se proposjonene på det "store og seriøse spørsmålet" her: det er krig i Gaza as we speak, liksom....våkn opp!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Det er fint så lenge det står i stil med resten av kroppen. Den kan gjerne være STOR, men ikke FEIT.
Gjest virvelvind Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 ...og sånn for å se proposjonene på det "store og seriøse spørsmålet" her: det er krig i Gaza as we speak, liksom....våkn opp! Javel? Livetr her i Norge går videre selv om det er krig i Gaza. Stopper du helt opp og ikke tenker på noe annet du da, eller? Om en stor rumpe er tiltrekkende eller ikke er vel helt individuellt. Uansett, hvis mannen din liker den så er det vel greit?
Gjest Lurebrus Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 Smaken er som baken er det noe som heter tror jeg. Viktigste er vel hvem den sitter fast på synes nå jeg Jøsses, krig i mitøsten, det var noe nytt! Forter meg ut herfra og inn på tråden - Det er krig i verden, alt annet er totalt uvesentlig å diskutere-
Gjest LanaLane Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Smaken er som baken er det noe som heter tror jeg. Viktigste er vel hvem den sitter fast på synes nå jeg Jøsses, krig i mitøsten, det var noe nytt! Forter meg ut herfra og inn på tråden - Det er krig i verden, alt annet er totalt uvesentlig å diskutere- støtter den. Skal starte et opprop mot dagligdagse tanker siden vi kun burde tenke på forferdeligheten i verden. Har du en dårlig hårdag? DET ER KRIG I VERDEN Har du mista mormora di? DET ER KRIG I VERDEN, FINNES FOLK SOM MISTER MORA SI Økonomiske problemer? DET ER KRIG I VERDEN Samlivsbrudd? Skjerp deg, DET ER KRIG I VERDEN Det er alltid noen som har det verre enn oss, men det er faktisk godt å diskutere rumpestørrelser til tider
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #14 Skrevet 18. januar 2009 Synes ikke det er noe fint med svære rumper,fleskete og dissende er avtennende. Nei , gi meg en deilig sprettrumpe.MMMM
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 Jeg liker damerumper, ikke gutterumper (men håper damene liker min). Ei lita "sprettrumpe" er fint, men ei stor frodig er også deilig. Jeg er heldig, for det er så mange deilige damerumper å se på... Best liker jeg rumpa til kona mi
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. januar 2009 #16 Skrevet 18. januar 2009 Ja, ingenting er som en deilig og stor rumpe; men så er jeg en "ass man" av dimensjoner også da.
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 ...men det er faktisk godt å diskutere rumpestørrelser til tider... Er det virkelig det? Syns disse forumene snart bare består av "fjortiser i alle aldre" som snakker om størrelsen på kroppsdeler, med det aller største alvor... Nok en helt lik tråd til alle de andre ørten-tusen som allerede har blitt tygd, tygd og spyttet ut igjen. *gjesp*
Gjest Koala Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Romper er generelt deilige. Det gjør ingen ting at de er litt store.
Gjest padawan Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 jeg liker best damer som har skikkelige former så det høres bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Er det virkelig det? Syns disse forumene snart bare består av "fjortiser i alle aldre" som snakker om størrelsen på kroppsdeler, med det aller største alvor... Nok en helt lik tråd til alle de andre ørten-tusen som allerede har blitt tygd, tygd og spyttet ut igjen. *gjesp* Hva forventer du egentlig av et seksualitetsforum? Dype, filosofiske diskusjoner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå