Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så utrolig søtt når du kan se at en gutt rødmer når han ser deg! :fnise:

Det er en som jeg møter tilfeldig noen ganger i uka og han er rundt 5 år eldre enn meg. Hver gang så blir han sjenert og rødmer, det er så søtt. :)

Noen andre som syns det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tittentei_*
Skrevet

ja jeg vet hva du mener! Før jeg bel sammen med min nåværende type få rødmet han hele tiden, når vi møttes. Utrolig sjarmerende :rødme:

Skrevet
ja jeg vet hva du mener! Før jeg bel sammen med min nåværende type få rødmet han hele tiden, når vi møttes. Utrolig sjarmerende :rødme:

Ja,ja,ja og atter ja! det er helt bedårende! fortsett å rødme gutter :rødme:

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet

Jeg syntes absolutt ikke det samme. Pusekattgutter er det dere jenter vil ha egentli? Herre Gud.

Skrevet
Jeg syntes absolutt ikke det samme. Pusekattgutter er det dere jenter vil ha egentli? Herre Gud.

De trenger absolutt ikke å være pusekattgutter bare fordi de rødmer når de ser ei jente de liker! :)

Skrevet

Jeg synes det er morsomt når gutter rødmer og hvordan de prøver å skjule det. Om det er søtt kommer an på grunnen til at de rødmer... er ikke alltid at grunnen er så søt....

Skrevet

Trenger ikke være pusekatt for å rødme litt! Det var da eksen rødmet av at jeg så på ham engang at jeg falt pladask. Han var rett og slett nydelig. :P

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg vurderer å legge rødming til arsenalet av sjekketriks etter å ha lest denne tråden.

Nå må jeg bare finne en måte å kontrollere kapillærene på.

Skrevet
Jeg må ærlig innrømme at jeg vurderer å legge rødming til arsenalet av sjekketriks etter å ha lest denne tråden.

Nå må jeg bare finne en måte å kontrollere kapillærene på.

haha :fnise:

Gi for it! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...