Gjest vetekke Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Gutt nr 1 : Han har super personlighet - er en gentlemann, - kjempesnill, elsker å lage mat, være romantisk og behandler meg som en prinsesse. Veldig selvsikker. Lett å prate sammen. Har masse til felles! Dater flere ganger i uken. Men blir ikke tiltrukket av han , - kan man bli det når man har møtt flere ganger? Gutt nr 2 : Han er veldig kjekk, er veldig tiltrukket av han. Men han er treg, vil ikke ta ting så fort, dater kanskje 1 gang i måned. Vanskelig å finne ut om man vil noe mer. Er litt usikker på seg selv. Kanskje føler litt vanskelig å prate med han. Man ler mer sammen med gutt nr 2. Hvilke ville dere ha valgt, - eller ingen av de? Ville dere ha forsett å møte gutt nr 1, for å se om følelser vil utvikler seg?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg ville ikke valgt noen av de. Kunen aldri tenkt meg å innlede et forhold der kjemien mangler. Det er en venn, ikke en kjæreste. Nummer 2 har tydeligvis ikke de personlige egenskapene du leter eter, så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Ut på jakt igjen
Gjest vetejje Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg ville ikke valgt noen av de. Kunen aldri tenkt meg å innlede et forhold der kjemien mangler. Det er en venn, ikke en kjæreste. Nummer 2 har tydeligvis ikke de personlige egenskapene du leter eter, så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Ut på jakt igjen mennemen - kanskje noen mennesker blir tiltrukket senere enn med en gang? Jeg blir sjeldent tiltrukket, - så er skremmende
Jade Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg ville blitt (kun) venn med nr. 1, og datet nr. 2 (uten å skjule det for nr. 1). Siden nr. 2 ikke er allverdens til kar, så hadde jeg sikkert mistet følelsene for han før eller siden, og hadde da sluttet å date nr. 2. Hvis jeg senere hadde fått følelser for nr. 1, så hadde jeg startet å date han, hvis han fortsatt var interessert i meg på den måten.
Cottoncandy Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Gutt nr 2 ville jeg valgt bort relativt raskt. Gutt nr 1 er jeg usikker på, hvis jeg overhodet ikke fantes tiltrukket av han har jeg vanskelig for å tro at det kunne blitt noe. Men jeg ville absolutt gitt det en sjanse, så ville møtt han litt til.
Gjest Flode Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Gutt en blir aldri no mer enn en kompis, hvertfall ikke i denne omgangen... Satser du på han ender du opp med å såre han, så fort du finner deg no mer fristende. Gutt to kommer til å irritere deg til døde... Kom deg vekk fra begge en periode, og gjør du det du kan for å glemme de. Er det meningen skjer det med tiden... Jeg blir sjeldent tiltrukket, - så er skremmende Da har du bare ikke møtt den rette... Ut på jakt igjen
Shaz Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ville valgt bort begge. Er du ikke tiltrukket av han nå, blir du nok ikke det senere heller... Endret 17. januar 2009 av Shaz
Ethereal Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Kanskje du er veldig tiltrukket av nummer 2 nettopp fordi han gjør seg så lite tilgjengelig?
MissStiles Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Jeg ville også valgt bort nr 2 og gitt nr 1 en sjanse til. Det kan jo hende at du blir tiltrukket av han etter hvert.
Gjest vetekke Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Hm, takk for at dere gir meg en tanke... nr 1. Jeg vil prøve å date litt til, har bare gjort 3 ganger. Jeg pleier ikke å bli betatt/forelsket med en gang. nr 2. Han liker meg - men han jobber kjempemasse , - jeg har sagt at han får en sjanse til , - hvis ikke det funker med begge to så får jeg droppe de to.
Gjest Kinna Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Garantert ikke nr. 1 .. kunne aldri vært sammen med en jeg ikke var forelsket i.
Jade Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hva hvis begge blir sure, og dropper deg fordi du dater andre? Vet de om det? Endret 17. januar 2009 av Jade
Gjest vetekke Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Hva hvis begge blir sure, og dropper deg fordi du dater andre? Vet de om det? De vet ikke det nei, - jeg er jo ikke sammen med de to. Jeg har jo vært sammen med en gutt før, - jeg var ikke forelsket i han på lenge til en dag jeg ble forelsket i han. Derfor vil jeg prøve på date nr 1, - evnt. blir forelsket. Pleier å være venner før man blir forelsket - jeg er kanskje litt rar .......
Jade Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Ikke rar i det hele tatt Jeg er en slik "kjærlighet ved 100nde blikk". Synes vennskap er et fint grunnlag for en senere forelskelse og forhold. Men jeg datet de aldri mens jeg kun følte vennskap. Men så har jeg egentlig ikke datet så mye i mitt liv Kanskje fordi jeg ikke er fra byen.
Gjest vetekke Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Ikke rar i det hele tatt Jeg er en slik "kjærlighet ved 100nde blikk". Synes vennskap er et fint grunnlag for en senere forelskelse og forhold. Men jeg datet de aldri mens jeg kun følte vennskap. Men så har jeg egentlig ikke datet så mye i mitt liv Kanskje fordi jeg ikke er fra byen. Good .... Klart det, - jeg stopper å date om hjertet ikke banker for han etter flere dater ............ Det er så jyslasynd det er vanskelig å finne den rosende kjærligheten !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå