Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 veldig mange tråder rundt dette fra før av, ja men trenger vikrlig et KONKRET svar på alt jeg burde ha innen mineral makeup.. Du skjønner.. har ventet lenge med å prøve meg på mineralsminke, for med en gang jeg har tenkt til å kjøpe et merke får jeg høre at det andre er bedre, og når jeg skjekker ut det merket, blir jeg bare helt forvirret på hjemmesidene, er det ikke et slikt sett til en bestemt pris, blir så utrolig forvirra og føler at dette skal ta lang tid å lære seg!?.. noen som har navn på alt som er nødvending og fint å ha? å hva de hjelper til? det finns jo alt fra solpudder til blush til fondation.. Kan ikke noen bare fortelle hva som fungerer best på en ganske normal småfet (ikke sånn veldig) hud, alltid litt kviser, noen ganger bittelitt noen ganger værre, med en solbrun farge? trenger skikkelig hjelp, skal bestille fra nettet men blir forvirra hver gang jeg har tenkt å sette i gang !! kanskje best å bruke sminke uten bismuth? lurt å blande merker?? trenger tips til akkurat hva jeg bør bruke, nevn all sminken.. for nå trenger jeg virkelig å prøve mineral! :D takk på forhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå