mylady Skrevet 17. januar 2009 #1 Del Skrevet 17. januar 2009 jeg har gått på cerazett snart 1 1/2 år og har aldri hatt blødninger siden jeg begynte på dem... men plutselig så har jeg hatt "mensen" i to dager.... så jeg spekulerer hva det kan være...? for i følge brette så er det en uke til jeg skal ha mensen jeg kom nettopp heim fra en lang reise i utlande, så kan det være at kroppen er i ubalanse eller noe? eller kan det være at jeg er gravid eller er det spontanabort? hoff det ble mange spørsmål....men håper at noen kan svare =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaV Skrevet 17. januar 2009 #2 Del Skrevet 17. januar 2009 jeg har gått på cerazett snart 1 1/2 år og har aldri hatt blødninger siden jeg begynte på dem... men plutselig så har jeg hatt "mensen" i to dager.... så jeg spekulerer hva det kan være...? for i følge brette så er det en uke til jeg skal ha mensen jeg kom nettopp heim fra en lang reise i utlande, så kan det være at kroppen er i ubalanse eller noe? eller kan det være at jeg er gravid eller er det spontanabort? hoff det ble mange spørsmål....men håper at noen kan svare =) Hei du:) Det trenger ikke å bety noe at du plutselig blør når du går på slike piller. Det beste er jo å få en time hos legen og forklare situasjonen. Han kan raskt bekrefte eller avkrefte dine bekymringer. Men ikke gå å gruble på dette. Det er nok ingenting;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2009 #3 Del Skrevet 17. januar 2009 med cerazette har det ikke noe å si på når på brettet du får mensen for det er jo like tabletter alle sammen. Jeg blør selv på cerazette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morrille Skrevet 17. januar 2009 #4 Del Skrevet 17. januar 2009 Cerazette er jo en "minipille". Den har et relativ høyt innhold av hormon (progesteron). Det er velkjent at man kan gå lange perioder uten blødninger eller problemer og så plutselig få "gjennombrudsbløsninger" som ikke er menstruasjonsblødninger. Se her Helsedoktoren - minipiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylady Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 22. januar 2009 tuuusen takk! ble litt nervøs en stund!;o) men forsikerhets skyld tok jeg en graviditets test, og ja den var negativ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå