Gå til innhold

cerazette

mylady

Anbefalte innlegg

jeg har gått på cerazett snart 1 1/2 år og har aldri hatt blødninger siden jeg begynte på dem...

men plutselig så har jeg hatt "mensen" i to dager.... så jeg spekulerer hva det kan være...? for i følge brette så er det en uke til jeg skal ha mensen

jeg kom nettopp heim fra en lang reise i utlande, så kan det være at kroppen er i ubalanse eller noe? eller kan det være at jeg er gravid eller er det spontanabort? hoff det ble mange spørsmål....men håper at noen kan svare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått på cerazett snart 1 1/2 år og har aldri hatt blødninger siden jeg begynte på dem...

men plutselig så har jeg hatt "mensen" i to dager.... så jeg spekulerer hva det kan være...? for i følge brette så er det en uke til jeg skal ha mensen

jeg kom nettopp heim fra en lang reise i utlande, så kan det være at kroppen er i ubalanse eller noe? eller kan det være at jeg er gravid eller er det spontanabort? hoff det ble mange spørsmål....men håper at noen kan svare =)

Hei du:)

Det trenger ikke å bety noe at du plutselig blør når du går på slike piller. Det beste er jo å få en time hos legen og forklare situasjonen. Han kan raskt bekrefte eller avkrefte dine bekymringer.

Men ikke gå å gruble på dette. Det er nok ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med cerazette har det ikke noe å si på når på brettet du får mensen for det er jo like tabletter alle sammen. Jeg blør selv på cerazette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerazette er jo en "minipille".

Den har et relativ høyt innhold av hormon (progesteron).

Det er velkjent at man kan gå lange perioder uten blødninger eller problemer og så plutselig få "gjennombrudsbløsninger" som ikke er menstruasjonsblødninger.

Se her Helsedoktoren - minipiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuusen takk! ble litt nervøs en stund!;o) men forsikerhets skyld tok jeg en graviditets test, og ja den var negativ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...