amare Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Er det noen som har noen super bra reisemål i norge.. både på feks. fjellet og i byer?? trenger litt hjelp her til å finne de virkelig fine stedene som gir meg en litt annen opplevelse enn den jeg får hjemme (jeg bor i oslo) det er for meg og kjæresten og vi er IKKE noen veldig sporty folk bare så dere vet! Endret 17. januar 2009 av amare
Gjest venke Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hva med en biltur til vestlandet. Mange flotte naturopplevelser på veien, ta turen forbi en isbree, prøve ekte geitost fra en seter.... Er mange muligheter i Sogn og fjordane, og tilstøtende fylker.
Gjest mermaid blues Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hardanger! Besøk Rosendal og se på de nydelige rosehagene rundt Baroniet. Ta en frisk spasertur opp til Bondhusbreen, og se de fantastiske fargene i Bondhusvatnet. Besøk Halsnøy Kloster, vakre Tysnes og Fjellbergøy. Og ikke minst en tur innom Bergen - ta Fløybanen, besøk akvariet, Den Nationale Scene og drikk byens beste kaffe mocca på Café Opera. Bra shopping finner man også i Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå