Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 ER vel på tide å ta vekk denne juletråden nå? I fjor, så begynte de første å mase om planleggin av julen, og sånn har det vert iden. i dag er det 17 januar.Så jula har vert her lenge nok LAOSS FÅ EN PAUSE
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 ER vel på tide å ta vekk denne juletråden nå? I fjor, så begynte de første å mase om planleggin av julen, og sånn har det vert iden. i dag er det 17 januar.Så jula har vert her lenge nok LAOSS FÅ EN PAUSE Snakker om å banne i kirken, hehe. Men tråden bør vel i hvert fall hete Julen 2009 hvis det er folk som vil igang med forberedelsene alt
FrizzleSizzle Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Er ikke så dumt å begynne planleggingen av julen nå. Masse billig julepynt å få kjøpt, og julegaver til halv pris!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Er det så vanskelig å scrolle forbi juletråden og heller gå inn på noe man er interessert i? Jeg gjetter på at KG fjerner tråden når det er lite aktivitet her. Noe det har vært de siste dagene. Altså er det neppe lenge før den forsvinner. Men jeg skjønner ikke helt behovet for å "kreve" å få den fjernet. Det er jo bare å la være å gå inn her da vettu.
Kamikatze Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Jaaa! Kan vi få juletråden 2009? Kanvi? Kan vi?!
Gjest Gjest silvermoon Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Enig med gjest over...En trenger jo ikke gå inn på denne tråden... det er bare å scrolle forbi!!!! - og så er jeg enig med Kamikatze - la oss få juletråden 2009 nå med en gang!!!! Der kan vi diskutere hele året om geniale/fine julegaver, salg osv. Har allerede kjøpt 4 julegaver til årets jul!!!! Dødsfine gaver til halv pris - og den nydelige røde julelykta til nesten 400 kr, ble min for litt over 100 kr... Så la juletråden 2009 komme nååååååååå
Furstina Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Vi ser på saken inne på moderatorrummet. Antingen stänger vi julen för den här gången, eller så får julen vara kvar men utan årtal. /Furstina (moderator)
Lunalu Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 God ide - behold tråden uten årstall!! For vi som elsker jula kan jo finne på å gå inn på tråden året rundt!!!
Bloodless Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Enig med Lunalu! Skader jo ingen at den er her. For de som ikke er interessert, er det bare å bla forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå