Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Han finnes :oops: ! Jeg tror ikke det kun er en bestemt (i allefall ikke for meg), det er mange ulike type menn som kan være en potensiell drømmepartner. Hovedsaken er at jeg er forelsket i ham En slik mann må treffe meg på en eller annen måte. Vanskelig å forklare, egentlig. Men det er vel en forutsetning at vi "snakker samme språk", selv om vi slett ikke trenger å være like på alle områder.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 Ja han finnes. Hvorfor han er det, er vanskelig å si. Har ikke rene ord for det. Jeg vet bare at han er det. Har aldri hatt mal for hva slags type person min drømmepartner er. Det er personen i seg selv, sammens med meg som er avgjørende.
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Næh... personen som innehar alle egenskaper du har håpt på fins ikke. Det tror jeg ikke noe på - MEN drømmepartneren i betydningen sjelevenn/den store kjærligheten - det tror jeg fins. Han er en trygg mann med plass for meg og mitt. Han liker meg fordi jeg er som jeg er og respekterer meg. Han ser meg. Lever, som de fleste av oss, med han som er "less than perfect" men som er perfekt for meg Suz
*Lillian* Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 JA, han finnes. Det tror jeg. Han er bare fryyyktelig vanskelig å finne, noen finner ham aldri... Jeg lever med en mann jeg elsker. Men jeg tror ikke at han egentlig er den som er "meant for me". Til det har det vært for mye ulikheter oss imellom som har skapt en del små og store konflikter. Men han er en sabla god nummer to! Nå er det vanskelig å si at hvis jeg hadde truffet mannen som er "meant for me" så ville jeg direkte gått fra han jeg har nå og så hadde alt blitt fryd og gammen osv.. Jeg tror at hvis man virkelig treffer Mannen så vet man det. Ganske så med "èn gang." Jeg er litt innvikla i tankegangen rundt dette her, så jeg klarer ikke helt å få fram akkurat det jeg vil. Men jeg vil bare få fram at jeg elsker han jeg bor sammen med i dag, men jeg føler likevel ikke at han 100% er han som egentlig er ment for meg, selv om vi har det bra sammen. Svært få treffer Mannen som virkelig er Mannen, tror jeg. Vi bare finner de beste "erstatningene" isteden... :blunke: Lillian
Nabodama Skrevet 26. juni 2003 #6 Skrevet 26. juni 2003 Også er det nok slik at selv Drømmemannen har sider som du ikke liker så godt, mens en du kanskje ikke ser på som en drømmemann har sider ved seg som er mer verdifulle i lengden....
Gjest :cry: Skrevet 26. juni 2003 #7 Skrevet 26. juni 2003 Ja han finnes. Jeg har funnet han. Saken er bare den at ejg er forlovet med en annen og han er gift med en annen. Men vi vet det innerst inne begge to. At det er vi som skulle vært for hverandre. Hvorfor kunne jeg ikke finne ham litt før jeg var plassert i et langt forhold og før han rakk å gifte seg??????? :cry: Nå må vi bare holde oss til å kikke på hverandre uten å kunne gjøre noe fordi vi var for sent ute til hverandre. Men vi vet begge to at vi elsker hverandre uansett. Håper en dag det blir vår tur.... :cry: :cry: :cry: :cry: Anonym for ögonblicket
Gjest Brunhilde Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Å ja, han finnes. Men jeg må si som :cry: - traff ham da hverken tid eller sted var riktig. Men jeg elsker ham. Og han elsker meg. Det er slik det er...
Sisilie Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 -Det finnes mange "rette" der ute, det hele handler om å tilpasse seg hverandre.
Timian Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Drømmemannen??? Ikke i den forstand jeg tenker på ordet! Selv om jeg har funnet den mest fantastiske osv..., så har til og med han sider ved seg som jeg ikke er like betatt av... Men den store kjærligheten er jeg ikke lenger i tvil om!!! Og hvis jeg ikke skal sette det sånn på spissen så kan jeg jo kalle han drømmemannen!
Gjest Milah Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 Jeg tror også han finnes.. Og jeg tror jeg har funnet han!
labboline Skrevet 27. juni 2003 #13 Skrevet 27. juni 2003 Vet ikke om jeg tror han finnes jeg... Er sammen med en jeg er utrolig glad i; men drømmemann??? Hadde jeg kunnet klonet denne, en danske jeg kjente en gang for mange år siden og en eksforlovede- DA hadde jeg hatt drømmemannen :D
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #14 Skrevet 28. juni 2003 Minstekravet er at han er snill, generøs, omtenksom, seriøs. ærlig, åpent sinn ....syns ikke dette er så store krav jeg. Men det er få av de menn jeg har truffet som innehar de. Pokker og! Jeg tror også at det finnes flere menn som kunne blitt min "drømmemann", og ikke bare en. Jeg luker heller ut de som ikke oppfyller mine minstekrav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå