Lille Lea Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Er det verdt å bruke 1500 kr for å farge/bleke håret hos frisøren? (om ikke mer?) Syns det er så SYKT dyrt!!! Men lurer på om ikke håret mitt tåler den hjemmefragen lenger:P Det bare knekker! Hva gjør dere jenter som er blonde? Hvordan klarer håret deres all den fargingen?
Papaya84 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Er det verdt å bruke 1500 kr for å farge/bleke håret hos frisøren? (om ikke mer?) Syns det er så SYKT dyrt!!! Men lurer på om ikke håret mitt tåler den hjemmefragen lenger:P Det bare knekker! Hva gjør dere jenter som er blonde? Hvordan klarer håret deres all den fargingen? Nå er jeg verken blond eller har noe særlig peiling på hårprodukter.. men det går ikke ann å kjøpe hårblekings "krem" hos en frisør da, men ordne det selv hjemme? Kanskje denne er mildere og mindre skadelig.. Jeg vet iallefall at man kan kjøpe hårfarge av litt bedre merker hos frisør
Gjest Gjest_Issy_* Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 2000 kr ? Jeg har hele mitt liv hatt brunt og også farget håret svart i lengre perioder. Gikk til Auster, og for MYE striping ( så mye at det er omtrent blondt over hele, uten å faktisk være totaltbleka hele håret ) + klipp i tillegg, har jeg betalt ca 1600 kr.. Da blir jo ikke kontrasten så veldig stor med mer striper istedetfor totaltbleket, det anbefaler jeg. Hjemmefarging/bleking er ikke like gode produkter som hos frisørene, det er en grunn til at det anbefales å gå dit.. : ) Jeg har lært av mine hjemmefarging/blekingsfeil! =)
Nebel Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hei Nå er jeg ikke blond, men dersom man er lyst fra før trur jeg ikke det er så ille me hjemmebleking, dersom det ikke er snakk om mye. Det går også ann å stripe håret lysere, man får mer spill a det. Grunnen te at jeg føler jeg kan uttale meg er at jeg har flere blonde venninner som har stripa håret som man kjøper i butikk, og det blei bra resultat. Jeg har også bleika håret te en venninne og det har gått fint. Vil presisere at de er ganske lyse fra før, og dersom jeg skulle gått fra mørk te lys, måtte det blitt hos frisør.. Men lys til lysere trur jeg ikke ska være så ille...
Ethereal Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hårfargen som brukes hos frisører er også sterk for håret, så hvis problemet er at håret ditt er slitt og knekker, så må du slutte å farge det og begynne å klippe det og ta hårkurer!
hufsa! Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Heia,kjære gud for en pris??Hvor i landet er detta.Jeg striper håret annenhver mnd,kjempemange så det ser ut som alt er bleika og bet 5-600 og klipper jeg au så rundt 800.Hm..
RedFox81 Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Åhh, hufsa!, hvor er det du bor? Du er heldig! Her i Oslo koster det fra 1100 å bare stripe håret, 600 for å klippe håret.. Jeg har rett og slett ikke råd til å farge håret hos frisør nå , men tror ikke det sliter mer på håret å farge håret hjemme. Men TS, bruk hårkur, og ikke kjøp den hos frisør, men på nettet, da blir det billigere!
Gjest Wrangler Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har også opplevd at resultatet har vært dårligere hos frisør enn hjemme. Brukte myye lengere tid også hos frisøren, satt og satt og satt under sånn varmegreie. Hjemme tar det 20-40 min alt etter som merke på blekemiddel.
hufsa! Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Åhh, hufsa!, hvor er det du bor? Du er heldig! Her i Oslo koster det fra 1100 å bare stripe håret, 600 for å klippe håret.. Jeg har rett og slett ikke råd til å farge håret hos frisør nå , men tror ikke det sliter mer på håret å farge håret hjemme. Men TS, bruk hårkur, og ikke kjøp den hos frisør, men på nettet, da blir det billigere! He he bor på sørlandet,nei sjønner godt at dere ikke går til frisøren med de prisene.Jeg etterstriper håret hver 6-7 uke og da hadde det blitt dyrt ;-))
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 håret mitt har aldri vært så sunt og friskt som når jeg begynte å gå til frisøren. hjemme farging tok knekken på det.. jeg striper det hos frisøren. jeg betaler 600 kr for foliestriper etterveksten hver 3.måned. det har jeg råd til asså.. pluss at firsøren bruker et mildere middel enn det man får kjøpt til hjemmefarging. det er dessuten mindre skadelig å stripe håret i noe mildere enn bleking. dessuten ser det mer naturlig lyst ut, enn helbleka hår. passer på å kure det ofte.. kjøper kun friøs produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå