Gjest Jaggu26 Skrevet 9. mars 2009 #41 Skrevet 9. mars 2009 Åja... Fikk en håndjobb i skogen en gang når jeg var 16-17 og i sommer så var jeg ute å syklet i skogen, tenkte som vanlig mye på sex (er jo gutt da, så da er det vel sex i tankene annenhvert sekund) og ble så ufattelig kåt at jeg la fra meg sykkelen i noe lyng, forsvant litt opp i skogen og rett og slett fikk litt sol på´n junior! Ble vel ikke mye sol på´n da, siden hånda mi konstant var på den... Men digg var det!
Gjest *Ulla* Skrevet 9. mars 2009 #42 Skrevet 9. mars 2009 Nei, det har jeg igrunn aldri tenkt på engang.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 8. april 2009 #43 Skrevet 8. april 2009 Når jeg var helt ung så turde jeg ikke gjøre det hjemme. så da gikk jeg til en plass som føltes trygg. Der hadde jeg mange fine stunder for meg selv. Ble i alle fall kjent med min egen kropp. Var nesten avhengig en stund. Hver gang solen stakk fram, måtte jeg bare. har også gjort det noen få ganger fram til i dag og. Regner med jeg vil igjen om jeg er en plass og føler meg trygg, og er kåt. :-) EvaS 23
tøydokka Skrevet 8. april 2009 #44 Skrevet 8. april 2009 har gjort det mange rare plasser.. er jeg kåt lar jeg det stå til uansett hvor jeg oppholder meg. i skogen, på jobben, på stranden, i bilen, på bussen.. aldri blitt oppdaget da, sånn såvidt jeg vet :-) 1
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. april 2009 #45 Skrevet 9. april 2009 Ikke langt inne i skogen, men nede ved en bekk på et jorde ved hytta. Ida
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #46 Skrevet 10. april 2009 Snekkerbukser er praktiske hvis man vil kose litt på litt risikable steder. Bare å åpne i siden og det er vanskelig å oppdage hva som foregår.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. april 2009 #47 Skrevet 10. april 2009 Snekkerbukse, nei, det har jeg ikke. Det går som oftest fint når det er behov..
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #48 Skrevet 10. april 2009 Tror nok de fleste har hatt seg i det fri:)
Gjest Havren Skrevet 10. april 2009 #49 Skrevet 10. april 2009 Jeg er enig i at selebukser med knepping i sidene er svært praktiske hvis man liker å onanere litt halvoffentlig. Har man genser over er det nesten umulig å se hva man holder på med.
Gjest Mannen39 Skrevet 11. april 2009 #50 Skrevet 11. april 2009 Jeg har gjort det mange ganger, mest i yngre år men det har hendt i voksen alder også. Som ei jente skriver litt lengre oppe, så var det dårlig med privatliv hjemme i ungdomsårene, så da var skogen et yndet sted å få litt privatliv og kunne utforske sin egen sexualitet. Tror jeg var ca 13-14 år de første gangene. Har også skjedd i voksen alder. Ute på tur, tankene driver av gårde, og man kjenner det kribler litt, da må man bare.... :-) . Fort gjort egentlig, når man i utgangspunktet er ganske tent. Tanken på å bli oppdaget er både skremmende og opphissende, alt etter som. Verste senario er jo å bli oppdaget av barn eller en familie, ønsker ikke at de skal oppleve å se en naken mann. Men hadde vært en kvinne eller et par, så kanskje det ikke hadde vært så skremmende, for min del ihvertfall. Har også hatt sex med dama i skogen. Når man er ute på lengre biltur, er det jo pirrende å svinge til siden, inn i skogen, og ta henne bakfra mot et tre, mens man hører og ser trafikken igjennom de få trærne man har imellom seg og vegen..... :-)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #52 Skrevet 11. september 2011 Snekkerbukser er på moten så nå er det enkelt å få til dette
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #53 Skrevet 11. september 2011 Hvorfor drar du opp en tråd fra 2009?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #54 Skrevet 11. september 2011 Også vil jeg legge til at det er enda rare når folk begynte å kle av seg som sagt overnfor, at ho begynte å knappe opp skjorten.. x) Jeg vil gjette på at det er fordi hun også tenner på risikoen for å bli oppdaget. Å vise litt av brystene regnes ikke som blotting, og da får det ingen konsekvens i annet at det ser veldig rart ut.
Personlig12 Skrevet 11. september 2011 #55 Skrevet 11. september 2011 Ikke onanert, det har jeg faktisk aldri tenkt på... Men vi har hatt sex endel ganger i skogen. Senest på fredag. MMmm )
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #56 Skrevet 11. september 2011 Kjære deg jente, syk er du i alle fall ikke! Tvert imot kan det være en fin opplevelse å ha sex med himmelen som tak, med eller uten partner. Det er ikke vanskelig å finne steder der barnefamilier aldri ferdes, og andre svært skjelden. Skulle du likevel bli sett av en tilfeldig forbipasserende: Jeg har i løpet av mine mange turer i skogen og mark en gang kommet over ei jente med hånda si der nede, en annen gang et par i full aksjon, og selv blitt overrasket av en turgåer da jeg og konemor hadde oss. Det er flaut å bli oppdaget, men vanlig folkeskikk er at folk fortsetter turen sin med et smil, uten å stoppe opp for å glo! Følg ditt eget hjerte, kos deg uten å bry deg så mye om hva noen sier er ”sykt”!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #57 Skrevet 17. september 2011 På Oslo-siden av Kalvøya. Typen og jeg soler oss alltid på nakenstranda på Kalvøya. Herlig å brun over det hele. Frisk luft overalt. Og så er det så stille der. Ikke noen ghettoblastere og fulle der. Men gode burgere og is du kan kjøpe i nettoen. Har bare ligget nede på sanddelen, men så at mange gikk seg turer opp over svabergene. Dette måtte undersøkes. Tok turen. Der var det en sti og 3-4 åpninger med gress det var plass for 3-4 personer. Og 2-3 meter med kratt i mellom. Lå der plutselig helt nakne FOR OSS SELV, men hørte andre. Så ikke noe særlig. Bortsett fra de få som gikk stien. Plutselig ble det litt fart på typen. Han ville massere meg. Og det var deilig. Han satt over meg og smurte meg inn. Både her og der. Kjente plutselig noe hardt nede i stumpen. Han smurte meg litt og plutselig var han sklidd inn. Deilig å ligge der med den herligste mannen i verden, og flott sol, naken og fri. Kan det bli bedre? Var dannet og fullførte ikke. Men skulle hjem til Kl. 17, så vi måtte spasere. Går ikke med klær på nakenstranda, så fikk noen blikk da de så den litt fyldige pølsa, folk som kjenner oss. Neste gang ble det også tur bakom svabergene. Typen ormet seg innpå igjen. Nektet vel ikke akkurat. Denne gangen skulle han akkurat til å komme og hadde trukket seg ut, og sprute meg oppover ryggen. Da spaserte et eldre par akkurat forbi, mens han sprutet og sprutet. "Oj. For å en flott tiss du har" sa damen og de stoppet opp. "For en heldig og fin jente du har" sa han, og sa "Ha en fin dag videre". Har sett dem flere ganger på nakenstranda, og nå sier vi "Hei" til hverandre. UFF. Solsesongen er snart over.
fitnessfreak91 Skrevet 24. september 2011 #58 Skrevet 24. september 2011 Jeg har onanert i skogen ja, men det var riktig nok inne i teltet. Hvorfor drar du opp en tråd fra 2009? Det er vel bedre det, enn å skulle starte en ny tråd om det samme?
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #59 Skrevet 24. september 2011 Jeg gjør det ganske sjelden, kanskje to tre ganger i året. Går ofte å fantaserer når jeg går tur alene, en sjelden gang så resulterer det i at jeg må gjøre det. Finner et trygt område hvor jeg begynner å massere. Et par ganger har jeg også hatt med en dildo. Ville bare høre om jeg er litt syk, eller om det er andre som også har gjort dette? Jeg onanerer ikke i skogen, men kun hjemme :gjeiper: Men jeg har hatt sex i skogen
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #60 Skrevet 24. september 2011 Jeg gjør det ganske sjelden, kanskje to tre ganger i året. Går ofte å fantaserer når jeg går tur alene, en sjelden gang så resulterer det i at jeg må gjøre det. Finner et trygt område hvor jeg begynner å massere. Et par ganger har jeg også hatt med en dildo. Ville bare høre om jeg er litt syk, eller om det er andre som også har gjort dette? Jeg onanerer ikke i skogen, men kun hjemme :gjeiper: Men jeg har hatt sex i skogen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå