Gjest KateW Skrevet 21. januar 2009 #21 Skrevet 21. januar 2009 OK da, med fare for å bli ledd av, men gidder ikke logge ut. Gjorde det på skitur engang. I det jeg øhm, kom begynte skia og gli... jeg hadde ikke buksa helt på knærne, men var ganske, øhm, immobil, utenom de helvetes skia, de hadde forbaska god gli, for å si det sånn...
Gjest Skogen Skrevet 21. januar 2009 #22 Skrevet 21. januar 2009 Har også gjort dette flere ganger.. Fantastisk følelse å sitte ute i skogen og onanere... Hadde en venninne som foreslo at vi skulle gjøre det sammen i skogen også, noe vi gjorde flere ganger (Selv er jeg gutt...) Hadde ikke vært meg i mot å kommet over damen i skogen med "puppene slengnde ute...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #24 Skrevet 21. januar 2009 Hadde ikke vært meg i mot å kommet over damen i skogen med "puppene slengnde ute... Det er ikke sikkert den familien synes det var like morsomt , selv om det kan virke som en bagatell. Synes det var dumt av henne, selv om det sikkert ikke var planlagt. Jeg synes uansett man må være litt diskret slik at man ikke sjenerer andre.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #25 Skrevet 21. januar 2009 Men HVA er reglene for sex i skogen? Det er tillatt om man ikke blir oppdaget Blir man derimot oppdaget kommer det helt an på situasjonen. I dette tilfelle da hun ble oppdaget av de to damene, men trolig hadde forsøkt å gjemme seg. Er det lov. Dersom noen har sex på et område hvor sjansen for å bli oppdaget er stor, kommer loven om: forstyrring av ro og orden og uanstendig adferd inn i bildet. Her er det da en bevist provokasjon.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #26 Skrevet 21. januar 2009 OK da, med fare for å bli ledd av, men gidder ikke logge ut. Gjorde det på skitur engang. I det jeg øhm, kom begynte skia og gli... jeg hadde ikke buksa helt på knærne, men var ganske, øhm, immobil, utenom de helvetes skia, de hadde forbaska god gli, for å si det sånn... Greide du å fullføre nytelsen for å si det slik?
hysteria Skrevet 21. januar 2009 #27 Skrevet 21. januar 2009 Hmm..ok..så det er lov så lenge man ikke blir oppdaget..og så lenge man prøver å gjemme seg. Da skal det utprøves
Gjest Shelob Skrevet 26. januar 2009 #29 Skrevet 26. januar 2009 Jepp! Både her og der. Kan også bli vilt kåt av å ligge på stranda og har da måttet ta meg en tur inn på den stinkende utedassen og rive meg selv av. Hmmm... Hørtes litt tvilsomt ut. Også har jeg måttet gjemme meg i skogen og gjøre det fordi eksen min var for treig til å plukke opp signaler, og bare lekte ute i vannet med den kjempestore baderingen sin!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #30 Skrevet 27. januar 2009 Den som "ronker" i skogen får svar... 1
Gjest ikke logget p.t. Skrevet 27. januar 2009 #32 Skrevet 27. januar 2009 Ikke i skogen, men på fjellet. Alldeles skjønt, spesielt pga ekstraeffekten med varmen fra sola midt i "privaten" Anbefales sterkt når sommeren kommer...
Kamikatze Skrevet 27. januar 2009 #33 Skrevet 27. januar 2009 Men HVA er reglene for sex i skogen? 1) Sjekk trusa for barnåler etterpå 2) Sjekk trusa for maur etterpå 3) Unngå tornekratt
Gjest Gjest Tor Skrevet 28. februar 2009 #34 Skrevet 28. februar 2009 Jeg ble fersket en gang av en godt voksen bærplukkende kvinne. Var godt inne i skogen, på en plass som det nesten aldri er folk. Jeg hadde badet og lå der i solen og døste. Ble kåt og fikk stå av situasjonen og sikkert noen fantasier inne i hodet. Når jeg var ferdig, kom hun pluselig gående forbi. Tror hun sa noe om at det var en fin dag, fint vær eller noe slikt. Jeg fikk ikke sagt noe. ble litt satt ut. Var mer diskre etter den gangen. Men har gjort det og vil vel gjøre det igjen. Tor
Teriyaki Skrevet 28. februar 2009 #35 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og kjæresten min har htt sex i skogen. Fint. =)
Mona-Lisa Skrevet 1. mars 2009 #36 Skrevet 1. mars 2009 (endret) jeg syns egentlig at det er litt rart.. Sex hadde jeg skjønt, men å stå og onanere er så...merkelig.. tenker på alle de gangene jeg har vært og lekt i skogen når jeg var liten, hadde ikke vært så koselig å se nakne folk der da x) Også vil jeg legge til at det er enda rare når folk begynte å kle av seg som sagt overnfor, at ho begynte å knappe opp skjorten.. x) Det har aldri funket for meg å gjøre en romatisk aften med å onanere for å si det sånn, trenger ikke å strippe for meg selv:p Endret 2. mars 2009 av Helen 1
Gjest Oza Skrevet 1. mars 2009 #37 Skrevet 1. mars 2009 Har jeg aldri gjort, eller tenkt på å gjøre. Men kos for de som liker det og lar seg gjøre det! Man skal ikke benekte sine lyster så lenge de ikke skader andre... Hehe.
Gjest Gjest jente Skrevet 1. mars 2009 #38 Skrevet 1. mars 2009 Har aldri onanert i skogen, kun hatt sex i skogen. Anbefales Har derimot onanert andre steder, på jobben, på et toalett på gardermoen (yess ) osv. Alltid morro
Helen Skrevet 2. mars 2009 #40 Skrevet 2. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå