Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg gjør det ganske sjelden, kanskje to tre ganger i året. Går ofte å fantaserer når jeg går tur alene, en sjelden gang så resulterer det i at jeg må gjøre det. Finner et trygt område hvor jeg begynner å massere. Et par ganger har jeg også hatt med en dildo. Ville bare høre om jeg er litt syk, eller om det er andre som også har gjort dette?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg gjør det ganske sjelden, kanskje to tre ganger i året. Går ofte å fantaserer når jeg går tur alene, en sjelden gang så resulterer det i at jeg må gjøre det. Finner et trygt område hvor jeg begynner å massere. Et par ganger har jeg også hatt med en dildo. Ville bare høre om jeg er litt syk, eller om det er andre som også har gjort dette? Masse.
CocoPiaf Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Du er nok ikke syk nei! Er nok mange som gjør det
Gjest postsekk Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Neida, du er ikke alene: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/14/463635.html
DitaVonTeese Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 har ikke gjort det nei, men har hatt sex i skogen da jeg og kjæresten var ute å gikk tur... anser ikke det som noe mindre "sykt" tror du er ganske normal jeg
Stillest vann Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Er du ikke redd for å bli oppdaget? Ville tro at det var en del av tenningen - i hvert fall har det vært slik når vi har hatt oss i skogen...
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Ville tro at det var en del av tenningen - i hvert fall har det vært slik når vi har hatt oss i skogen... Da jeg begynte, var kanskje rundt 19 år, så var det veldig viktig med risikoen. Til slutt så ble jeg oppdaget av to damer, med opp knept bluse og hånden nede i buksa. De sa bare jøss og gikk videre inn i skogen. En annen gang knepte jeg opp skjorta slik at brystene nesten var helt ute, og passerte en familie som gikk tur. Tror også at jeg kan ha blitt observert et par andre ganger, men er ikke sikker. Etter dette så har jeg blitt pysete, nå gjemmer jeg meg vekk et par steder hvor jeg ikke kan bli oppdaget, ofte i skumringen. Gjør det ikke ofte kanskje bare 3-4 ganger i året. Hender jeg har vanlig sex i skogen også, men kanskje bare en gang i året.
MonicaR Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Skogen er et deilig sted å onanere. Gjør et ofte - og har gjerne med kjærst'n eller sender ham en SMS om at jeg gjør det.... De gangene jeg sender ham en SMS kan det hende jeg holder meg til jeg kommer hjem - eller vi "flørter" videre mens vi holder på på hvert vårt sted... Moro!!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Da jeg begynte, var kanskje rundt 19 år, så var det veldig viktig med risikoen. Til slutt så ble jeg oppdaget av to damer, med opp knept bluse og hånden nede i buksa. De sa bare jøss og gikk videre inn i skogen. En annen gang knepte jeg opp skjorta slik at brystene nesten var helt ute, og passerte en familie som gikk tur. Tror også at jeg kan ha blitt observert et par andre ganger, men er ikke sikker. Etter dette så har jeg blitt pysete, nå gjemmer jeg meg vekk et par steder hvor jeg ikke kan bli oppdaget, ofte i skumringen. Gjør det ikke ofte kanskje bare 3-4 ganger i året. Hender jeg har vanlig sex i skogen også, men kanskje bare en gang i året. Helt uakseptabelt å blotte brystene, eller bli oppdaget. Ikke hyggelig for den familien å møte en dame med puppene slengene ute. 3
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Har aldri tenkt på å prøve det, men det høres spennende ut å ha sex med noen i skogen. Men jeg ville synes det var rimelig ekkelt hvis jeg gikk tur i skogen og støtte på en mann som tok på seg selv. Da ville jeg mildt sagt blitt skremt, og tenkt på fare for voldtekt.
Ethereal Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Har aldri gjort det, nei. Men det er nok ganske så normalt.
Gjest hoho Skrevet 18. januar 2009 #16 Skrevet 18. januar 2009 Ja det har jeg! Og det hadde jeg jaggu glemt! Nå minte du meg på det, og så gøy som det var. Det skal jeg i alle fall gjøre igjen, nå fikk jeg enda noe mer å glede meg til når sola begynner å varme igjen!
divadina Skrevet 19. januar 2009 #17 Skrevet 19. januar 2009 Jeg onanerte endel i skogen da jeg var i tenårene. Var vel et sted jeg følte jeg fikk være i fred selv om jeg også tente litt på tanken av å bli oppdaget. Det ble jeg heller aldri. Natur og sex er en deilig kombinasjon. 1
hysteria Skrevet 21. januar 2009 #18 Skrevet 21. januar 2009 Er det lov å ha sex i skogen hvis man gjør det på et sted hvor man nesten 100 prosent sikkert IKKE blir oppdaget? ..jeg mener..og så blir man oppdaget likevel..selv om det skulle være umulig..kan man bli anmeldt da? ...er jo kjedelig å bare ha sex inne heeele tida..og hvis man prøver å gjemme seg, så... ??
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #19 Skrevet 21. januar 2009 Ikke hyggelig for den familien å møte en dame med puppene slengene ute. For guttene i familien inkludert mannen er det sikkert kjempehyggelig. Kona blir sikkert misunnelig. Jeg hadde blir glad om jeg møtte på noe sånt. Så lenge det var ei dame.
Serpico Skrevet 21. januar 2009 #20 Skrevet 21. januar 2009 Skyldig! Jeg har gjort det. Og skal gjøre det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå