Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jess, lurer rett og slett på om gulrøtter er sunt å knaske på i tide og utide. Regner med at jeg blir hekta på det, og vet ikke om jeg burde styre unna og heller satse på andre ting.

Noen som vet? :)

Det er sikkert et veldig dumt spørsmål, jeg er klar over det. Men jeg må spørre. :P

Endret av Wind
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Går og knasker gulrøtter selv. Er lite kalorier i det, men generelt sett tror jeg det er lurt å spise moderate mengder.

Hva med å variere litt med f.eks. kålrot, sukkererter, paprika-snaks, baby-mais etc ?

Skrevet

Sikkert ikke dumt å variere, nei.

Problemet er bare at jeg pleier å bli hekta på en ting om gangen. Men vi får se.

Er jo bedre å knaske gulrøtter enn smågodt og sjokolade i alle fall.

Skrevet

Frukt og grønt generelt er bra knaskemat. Kutt opp litt ulike sorter, ha det i en pose i vesken og knask når du føler for det. Gulrøtter er ett av mange gode alternativer. Kan tære litt på magen om du overdriver det, så er greit å variere samt at det finnes masse godt og sunt i butikkene, prøv deg litt frem =)

Skrevet

Føler at grønnsaker blir litt fort slappe hvis de kuttes opp og ligger utenfor kjøleskap. Noen tips ang. det? Funker det å ha litt vann i en pose og ha grønnsakene oppi der? :)

Skrevet
Føler at grønnsaker blir litt fort slappe hvis de kuttes opp og ligger utenfor kjøleskap. Noen tips ang. det? Funker det å ha litt vann i en pose og ha grønnsakene oppi der? :)

I en boks kanskje? Tuppervare??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...