Gjest Wind Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jess, lurer rett og slett på om gulrøtter er sunt å knaske på i tide og utide. Regner med at jeg blir hekta på det, og vet ikke om jeg burde styre unna og heller satse på andre ting. Noen som vet? Det er sikkert et veldig dumt spørsmål, jeg er klar over det. Men jeg må spørre. Endret 16. januar 2009 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hei Går og knasker gulrøtter selv. Er lite kalorier i det, men generelt sett tror jeg det er lurt å spise moderate mengder. Hva med å variere litt med f.eks. kålrot, sukkererter, paprika-snaks, baby-mais etc ?
Gjest Wind Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Sikkert ikke dumt å variere, nei. Problemet er bare at jeg pleier å bli hekta på en ting om gangen. Men vi får se. Er jo bedre å knaske gulrøtter enn smågodt og sjokolade i alle fall.
Chanel.No5 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Frukt og grønt generelt er bra knaskemat. Kutt opp litt ulike sorter, ha det i en pose i vesken og knask når du føler for det. Gulrøtter er ett av mange gode alternativer. Kan tære litt på magen om du overdriver det, så er greit å variere samt at det finnes masse godt og sunt i butikkene, prøv deg litt frem =)
Gjest Wind Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Føler at grønnsaker blir litt fort slappe hvis de kuttes opp og ligger utenfor kjøleskap. Noen tips ang. det? Funker det å ha litt vann i en pose og ha grønnsakene oppi der?
Chanel.No5 Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Føler at grønnsaker blir litt fort slappe hvis de kuttes opp og ligger utenfor kjøleskap. Noen tips ang. det? Funker det å ha litt vann i en pose og ha grønnsakene oppi der? I en boks kanskje? Tuppervare??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå