Lipstick Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hvor ville du dratt på jentetur? Vi skal bestille tur i morgen, reiser i starten av februar.. Vi er to jenter i 20-årene som reiser til Syden både for å slappe av, for å sole oss og for å oppleve nattelivet på Kanariøyene. Valget står mellom Playa Del Ingles på GC eller Puerto Del Carmen på Lanzarote... eller en annen plass på øygruppen?! Uansett, vi er ferske og uvitne begge to. Kunne du tenkt deg å dele din erfaring med oss, du som har vært på en eller begge steder? Da blir vi glad
*Enigma* Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Nå har jeg bare vært i Puerto del Carmen, syntes det var bra der jeg. Fine strender, ok restauranter og et passe livlig uteliv. Kunne fint dratt tilbake dit, men det er jo typisk chartersted da.
Lipstick Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Typisk chartersted, ja, men den er grei.. Så at det var billigere dit enn til Playa, og hotellene så ut til å duge, så kanskje et 3+ -stjerners hotell på Puerto er et bedre valg enn 2-stjerners på Playa. Selv om Playa har rykte på seg for å være et sted for partyløvene da, tror vi ville passet inn der. He, he.
Gyda Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 På denne tiden av året er det vel bedre klima på Gran Canaria enn Lanzarote... Så av den grunn ville jeg reist til GC.
Lipstick Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Åh? Er det stor forskjell da? Vi vil selvfølgelig ha så mye sol som mulig.
*Enigma* Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Middeltemperaturen er den samme begge steder i februar. Endret 17. januar 2009 av *Enigma*
Lipstick Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2009 Det var det jeg også fant ut, Enigma. Valget fallt på Grand Canaria. Fant en billig tur i en bra leilighet i Maspalomas som bare ligger 4 km fra Playa Del Ingles. Bare en kort drosjetur eller spasertur unna det! Tror det blir fint! Men ville nok vært fornøyd med en tur til Lanzarote også! Blir fantastisk å forlate vinterkulden og forhåpentligvis få litt sol på kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå