Gå til innhold

Hvorfor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Greier jeg ikke å godta min kjærestes feil og mangler?

Vi har vært sammen i 3 år, og han er snill, omtenksom, ærlig, høflig, kosete og morsom. Men han er så fryktelig sjenert! Av og til har jeg bare lyst til å grine når han ikke tar initiativ til å snakke med andre, han er så tilbakeholden!Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å "få han igang"? Jeg orker snart ikke dette lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nei, for han er det ikke noe problem..Men han er ikke slik med sine venner, kun med mine og folk han ikke kjenner. Det er jeg som har problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Han tør vel opp etter en stund da? Siden han ikke er slik med folk han kjenner og er trygg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, han tør opp etterhvert, men jeg er kanskje ikke av den tålmodige typen..Men med mine foreldre er det ikke sånn. Han er stum som en østers, og hvis vi er i familieselskap så sliter vi begge to.Jeg har prøvd lenge å godta og si til meg selv at dette kommer til å endre seg, og han sier selv at han behøver tid for å føle seg trygg og prate. Men hva om dette aldri endrer seg? Jeg er av den utadvendte typen, og det gjør ikke han noe, tror det er verre for meg å godta han slik han er. Men så var det alle de gode sidene hans, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windy

Jeg er som deg, den utadvendte typen. Skravler med alle og synes det er gøy å møte andre mennesker.

Jeg tror det er en fordel at man er litt like når det gjelder denne egenskapen. Det kan slite på å føle at man snakker for den andre, sitter og venter og håper at han skal tø opp, bli varm i trøya. Jeg sier ikke at du skal slå opp på grunn av dette, jeg sier bare at jeg tror like barn leker best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milah

Man må elske partneren sin med hans feil og mangler..

Hvis dette virkelig er et såå stort problem for deg, passer dere vel ikke sammen da..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...