Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Del Skrevet 16. april 2002 Har hatt kynnere siden uke 23,de ble så hyppige i uke 25 at legen sykemeldte meg av frykt for fortidlig fødsel.Fikk beskjed om å ligge i ro,og at det nok ville bli bedre etter noen dager.Det har det ikke gjort.Er i uke 27.Er det noen andre som har vært sykemeldt for kynnere? Det er jo så vanlig å ha kynnere på slutten av svangerskapet,men visstnok ikke så hyppige og sterke som mine. Håper å høre fra noen i lignende situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonora Skrevet 16. april 2002 #2 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har hatt kynnere i begge svangerskapene mine, men aldri vært sykemeldt. I siste sv.skap var jeg på jevnlig kontroll for å se at ikke det ble åpning. Er kynnerene regelmessige tror jeg du må ta kontakt med legen igjen og få sjekket med ul om at det ikke er blitt åpning. Lykke til Klem fra Sonora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Hei Jeg ble 50% sykemeldt på fredag, delvis pga kynnere. Jeg har en utrolig stressende jobb, og legen håpet at de ville roe seg når jeg fikk litt ro. Kynnerne mine er ikke så veldig sterke og plagsomme, men de er jo der opp til 10 ganger hver dag. De kommer ikke regelmessig, men føles som en lang muskelsammentrekning når jeg er fysisk aktiv. Jeg føler meg egentlig litt hjelpeløs, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dem. Jeg fikk bare beskjed av legen om å ta kontakt igjen dersom det blir flere av dem, eller de tiltar i intensitet. Skal jeg for enhver pris ungå å få dem? Det vil i så tilfelle medføre at jeg må slutte å gå mine (nesten) daglige småturer og ikke kunne gjøre noen ting i huset. Har noen av dere andre fått beskjed av legen hvordan dere skal forholde dere til kynnerne? Jeg skal til jordmor neste torsdag, så jeg må huske på å spørre henne da. Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (27+0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå