Gjest Pet Skrevet 16. januar 2009 #1 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror den var laget av de samme som lagde Six feet under og den gikk på NRK i høst. Handlet om noen par som gikk til terapi. Finnes den på dvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 In treatment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 8. februar 2009 #3 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan det være "Tell Me You Love Me"? Jeg har hørt at den skal være fantastisk bra og at den visstnok omhandler tre ulike par i ulike stadier av forhold som går i samlivsterapi av noe slag. Aner ikke om det er "Six Feet Under"-folka som står bak den, da, men det er i alle fall en HBO-serie. HBO er jo stort sett = kvalitet. Denne finnes på DVD, vi selger den der jeg jobber til 249 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg forsøkte å lete på IMDB, men det var ganske mange som hadde vært med å lage Six feet under så det var ikke så lett å finne. Han som står som hoved creator har ikke laget noe som minner om det du beskriver i all fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje Skrevet 8. februar 2009 #5 Del Skrevet 8. februar 2009 Eller er det Huff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Del Skrevet 16. februar 2009 Fant du serien? Ble nysgjerrig, for jeg mener å huske vagt noe lignende selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. februar 2009 #7 Del Skrevet 16. februar 2009 Det høres veldig ut som "Tell me you love me". Fantastisk serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå