Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets kjipeste sang?

oh yes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, den er bare så ubeskrivelig fjortis.

Skrevet

Utrolig irriterende sang, ja.

Skrevet

Har en venninne som eeeelsker den. Tviler på om hun i det hele tatt bryr seg om den tåpelige teksten. Blæ.

Skrevet

Hørte fjortissene på Burger King diskuterte den i dag, de likte den vist. Den handlet liksom om dem ;)

Skrevet

Datteren min liker den. Jeg liker den ikke, men ler da ikke av henne for det? På lik linje med at jeg ikke lo av henne da hun var tre år og likte Ole Brumm. Tror den sangen er rettet mot et fjortis-segment...

Gjest Borghild
Skrevet

Utrolig tragisk låt, ja. Teit tekst og dårlig melodi. Blir irritert bare jeg hører den.

Gjest LanaLane
Skrevet

hater den. Skal liksom være så kontroversiell, men hvem har ikke kyssa en jente (og likt det) liksom?

Nei, gi meg noe ordentlig å hyle av, en sang om at hun strippet på konfirmasjonfesten sin (og likte det) hadde vært noe.

Skrevet

Fin melodi, en noe platt tekst. Men super å trene/danse til :)

Hot N cold er virkelig bra!

Skrevet
Nei, gi meg noe ordentlig å hyle av, en sang om at hun strippet på konfirmasjonfesten sin (og likte det) hadde vært noe.

Det er en sang jeg ville hørt :fnise:

Skrevet
Datteren min liker den. Jeg liker den ikke, men ler da ikke av henne for det? På lik linje med at jeg ikke lo av henne da hun var tre år og likte Ole Brumm. Tror den sangen er rettet mot et fjortis-segment...

Er det noen som har sagt at de ler av de som liker den da?

Skrevet
Er det noen som har sagt at de ler av de som liker den da?

Neida, ingen her har sagt at de ler av de som liker den. Og jeg er helt enig, skikkelig teit og fjortiss tekst. Ikke særlig dyp lissom.

Skrevet

Det faktum at folk lar seg irritere over naiviteten og fjortisfaktoren i teksten, er vel på en måte akkurat hva låtskriveren ønsker. Slik jeg ser det har teksten "dobbel bunn", den handler ikke bare om at hun kysset en jente, men også at hun er oppdratt til å tenke at slikt er helt crazy å gjøre. Så crazy at hun synger om det.

Teksten skildrer en ung naivitet, et ønske om å utforske, selv om hun innerst inne synes det er litt sprøtt. For meg er i hvert fall den situasjonen noe jeg kjenner meg igjen i, jeg kan lett relatere til teksten.

Således er teksten langt bedre enn mange andre sangtekster, som ikke skjuler noen dobbelt mening.

Og så er den jo lystig, festlig og easy going selv om man ikke hører på teksten også :)

Men å irritere seg over at den spilles hele tiden, og at man blir lei, det er en ærlig sak ;)

Skrevet

Jeg synes sangen er kul! Det sies at hun som synger fikk sin inspirasjon ved å beundre Scarlett Johansson, som forøvrig er nydelig:

Skrevet

Jeg synes denne sangen er helt OK. Fengende og feelgood. Synger etter den når jeg hører den.

Skrevet

Her i Norge er den nok ikke så kontroversiell. Men i andre land, som for eksempel i puritanske USA... oh yeah. Tipper det er nok av foreldre der som sensurerer den overfor poden.

:nei:

Skrevet

Den er en popsang som alle andre.. Jeg likte den i starten (før den ble kjent i norge), men nå er jeg drit lei den og den er kommet for fult i norge. Akkurat som sangene til Lady GaGa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...