Gjest Uvitende Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Er det en sånn losje-ting? Nokon som veit, og kan evt. fortelle meg litt om kva Ladies Circle er??
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Er det en sånn losje-ting? Nokon som veit, og kan evt. fortelle meg litt om kva Ladies Circle er?? Ladies circle var opprinnelig dannet for konene til mennene i Round Table. Nå er det en selvstendig organisasjon. Gå inn på google og les mer.
Gjest HI Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Eg har googla det ;-) Men finner liksom ikkje det eg leiter etter... Det eg lurer på er om dette er en sånn losje-ting? Type alt hemmelig osv... Sidan en ikkje får være medlem til elngre enn fylte 45 år, antar eg dette er en slags "yngres klubb". Yngres klubb av kva?? Odd Fellow, Lions, Rotary eller...??? Nokon som veit??
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Eg har googla det ;-) Men finner liksom ikkje det eg leiter etter... Det eg lurer på er om dette er en sånn losje-ting? Type alt hemmelig osv... Sidan en ikkje får være medlem til elngre enn fylte 45 år, antar eg dette er en slags "yngres klubb". Yngres klubb av kva?? Odd Fellow, Lions, Rotary eller...??? Nokon som veit?? Jeg skrev jo det, Round Table. Det er ingen hemmelig klubb, men uansett hva man er medlem i, sier det seg selv at man ikke snakker om interne saker med noen utenfor. Jeg synes det er mye å lese om Ladies' circle. Du får lete mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå