Gå til innhold

Mange her som skal gifte seg i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på om jeg skal ha slør eller ikke.... Har de fleste som gifter seg i kirken slør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke ha slør, men et laangt avtakbart slep. Lurt å se hva som passer til kjolen deg og håret. For all del ikke ta slør bare for at du synes du må det... Lykke til i jungelen! Og gratulerer så mye med forestående bryllup!

Skrevet
Er usikker på om jeg skal ha slør eller ikke.... Har de fleste som gifter seg i kirken slør?

Jeg skal gifte meg i kirken, men har ikke tenkt å ha slør; dette fordi jeg er ganske lav, og ser enda mer stutt ut med slør ;)

De to siste kirkebryllupene jeg var i så var bruden uten slør i hvert fall, så det er nok relativt vanlig... Det er vel opp til den enkelte hva man kler og ønsker :)

Gjest vimsa_gjest
Skrevet

hei!

jeg skal ikke ha slør, skal ha en kjole som gjør seg best uten slør.

det er opp til en selv og hva som passer best til kjolen!

kos deg med forberedelser, det gjør jeg!

Skrevet

Jeg skal gifte meg i kirken, og skal ikke ha slør. Slør ville ikke passet til verken meg eller kjolen :) Tror det er mer og mer vanlig og gå bort fra sløret. Litt gammeldags ;)

Skrevet

Jeg skal gifte meg på tinghuset og skal ha laaangt slør :fnise:

Alt er lov!

Gjest lucky08
Skrevet

jeg skal gifte meg i kirken, men skal ikke ha slør. Jeg skal ha en gjnnomsiktig boelro, så jeg har på meg mere enn bare kjolen;)

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha slør, men da jeg var å prøvde kjolen prøvde jeg med slør. Det ble perfekt :-) Så da blir det det!

Jeg skal ha et langt, tolags slør!

På brudesalongen sa de at det var vanlig med slør før, men at det hadde vært litt borte en stund og at det virket som det var på vei "inn" igjen nå...

Uten at det har noe si for ens eget valg, en velger jo det som passer sitt eget

antrekk best.

Jeg gleder meg til å gå opp kirkegulvet med sløret foran ansiktet!

Skrevet

Skal gifte meg i kirken og ha slør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...