Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg vil gå litt ned i vekt, og få en mer flatere mage. Hva er best da, Bio T eller 30 days ? PS. Jeg vil ikke ha tilbakemeldinger om at jeg ikke burde gå på slankepiller for da kan dere bare la være å svare.
Gjest Jobber i helsekost Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 30 days er et kosttilskudd som hjelper de fleste om du har fettet samlet rundt mage, hofter og lår. Den skal være produsert slik at stoffene i pillene skal virke på de områdene med mest fett, og for oss kvinner blir det gjerne den midterste regionen Sammen med Bio-T anbefales det å ta Oxytarm, et produkt som renser tarmen i 2 uker først også gå over på 30 days etterpå. Dette skal gi bedre resultater. Bio-T er et produkt som skal virke på forbrenningen og omdanningen av fett til muskler. Her må man samtidig trene og ha et sunt kosthold for at det skal fungere. Så om du ikke er av den sorten som trener 2-4 ggr i uka, er nok 30 days den beste å prøve seg på først. Folk flest er fornøyde med den. Jeg leste også en historie om ei dame som gikk ned 20 kg ved å bruke bio-t og ved å gå turer samtidig. Så det trenger faktisk ikke å være hardtrening heller Håper dette hjalp deg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå