Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Etter å ha lest litt her inne om problemer andre har i forholdene sine har jeg innsett hvor glad jeg er for at jeg har kjæresten min. Vi har våre ting vi og, men når jeg tenker etter er det små ting, og alt det positive vi deler veier opp for det lille som er negativt... Det er alle de små tingene som betyr noe. Noen ganger kan jeg bare sitte og se på han og tenke på hvor glad jeg er i han. Det er herlig, og jeg unner alle å oppleve det...!
Whitechick Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er her av og til og må si at jeg tenker akuratt det samme... Jeg er så sinnsykt glad for at jeg har møtt en som han. Prinsen min...<3<3
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Så flott å høre! Blir nok litt mye elendighetsbeskrivelser ofte her inne...
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 absolutt mye klaging her... jeg er en av klagerne, å kom over dette innlegget. må bare si at tross mine problemer så har vi det utrolig fint sammen, for han er en helt fantastisk gutt. han behandler meg som en prinsesse å han er den hærligste jeg har møtt.. men det må være lov å skrive om ting som plager enn.. at alt ikke er så lett hele tiden,. det tror jeg ingen har... vi er bare mennesker. går et forhold aldri i bølger får man jo aldri sett om man virkelig takler ting å klarer å være der for hverandre selvom ting ikke er så lett. men unner alle å ha det så fint som trådstarter å treffe så flotte gutter som jeg selv har vert så heldig å gjort etter mange år med mye drit fra xèr.. ! goooooooooood helg!
Gjest in love Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er også glad for at jeg har kjæresten min :rødme: Tenkte faktisk på å lage en lignende tråd, det må da være mange som er storfornøyd og bare må få ut at de har det helt fantastisk? Heia kjærligheten!
Gjest Aile Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Å ha problemer er da ikke bare å klage. Det er jo ikke bare bare å finne prinsen sin, og passe sammen. Noen er heldige, og jeg tenker og at jeg er glad i han når jeg leser her inne! Han er fantastisk.. Men jeg husker jo veien til han... nå er det kanskje for lett å sitte å si at det bare er klaging der ute, nå som jeg har funnet en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå