Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Hva med en tråd for oss som liker å gå på konsert?! :D Hva er ditt beste konsert minne? Skal du på konsert snart? Hvilke? Og hvilke konsert skulle du ønske du hadde vært på? Selv er jeg i lykkerus, skal på Thindersticks og Blondie konsert på Rockefeller i høst! Gleder meg til begge! :D Hvis jeg kunne trylle, ville jeg vært på konsert med Sex Pistols, Beatles (i begynnelsen da Stu Sutcliff var med ) og Pixies!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Mitt beste konsertminne er U2 på Valle Hovin. Var helt foran og fikk med meg alt, inkludert da guttene ble innestengt i den store sitronen... U2 er magiske... Når det gjelder pop/rock musikk skulle jeg gjerne hatt vært på en The Doors konsert. Helst en dag Morrison var oppegående... Skulle nok også likt å sett Led Zeppelin i sine glansdager.
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Mitt beste konsertminne er U2 på Valle Hovin. Var helt foran og fikk med meg alt, inkludert da guttene ble innestengt i den store sitronen... U2 er magiske... Når det gjelder pop/rock musikk skulle jeg gjerne hatt vært på en The Doors konsert. Helst en dag Morrison var oppegående... Skulle nok også likt å sett Led Zeppelin i sine glansdager. Åja! Jeg var også på U2 På Valle Hovin... Det var stort! Tror Larry Mullen blunket til meg, Kanskje jeg kunne blitt med deg på denne Doors konserten, Morrison kunne vært i hvilken som helst form for meg
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Ja, selvfølgelig får du være med Embla :D Vi får vel finne en tidsmaskin og ta oss en tur. For mange år siden var jeg au pair i USA. Min vertsmamma sin bror er manager til et kjent rockeband. Han hadde opplevd det meste i sin karriere og hadde vært på endel konserter med The Doors. Han sa at det var rett og slett ubeskrivelig i alle ordets betydninger.... Så jeg tror vi har noe å se fram til...
Ruby Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Det beste konsertminnet jeg har er den første store konserten jeg var på med Skid Row i Spektrum i 1991. Det var så rått, og en megastor opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme. Jeg sto helt foran og ble nesten skviset halvt ihjel, men det glemte jeg fort. Ellers var det også veldig morsomt å se Extreme på Sentrum Scene, lite og intimt og ingen trengsel. Stort, veldig stort!!!
tuji Skrevet 26. juni 2003 #7 Skrevet 26. juni 2003 Mitt beste konsertminne er fra Michael Jackson-konserten på Valle Hovin i 1997. Jeg sto helt fremst, og var sikker på at jeg skulle få komme opp på scenen. Men det fikk jeg ikke... :cry: Veldig bra konsert likevel, da. Han er jo bare kongen!
Livets datter Skrevet 26. juni 2003 #8 Skrevet 26. juni 2003 Mitt beste konsertminne er fra Michael Jackson-konserten på Valle Hovin i 1997. Jeg sto helt fremstVar det DU som stod og pressa sånn, tuji? I og med at jeg kun har vært på 2 konserter, er M. Jackson-konserten i -97 den største. Var på Europe-konsert i Skedsmohallen i mine "yngre dager", så det kan liksom ikke sammenlignes.
tuji Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Det var meg. Det var også jeg som sto og hylte "I love you, Michael" inn i øret ditt.
Tusseline Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Mitt største konsertminne er da Kaizers Orchestra rocket Rockefeller Min kjære venn janove kaizer førte min samboer og meg backstage, der vi slo av en prat med bandet før konserten startet. Skulle gjerne ønsket å sett Nirvana live, mitt favoritt band.
maiaa Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Den beste konserten jeg tror jeg har vært på var Built to spill på So What! Det var kjempebra! (Jeg var neddopet på smertestillende pga en skade, men jeg tror ikke det er grunnen til at det var så bra! ) Ellers husker jeg godt Kiss på Spektrum. Hadde ikke hørt noe særlig på dem, men vi fikk billettene i gave, så vi dro! Det angrer jeg ikke på! For et show de gamlingene klarte å få i stand!
Gjest ButtHead Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 Mitt største konsertminne er da Kaizers Orchestra rocket Rockefeller Min kjære venn janove kaizer førte min samboer og meg backstage, der vi slo av en prat med bandet før konserten startet. Skulle gjerne ønsket å sett Nirvana live, mitt favoritt band. Enig!
Tatum Skrevet 26. juni 2003 #13 Skrevet 26. juni 2003 U2 på Valle hovin var stort! Mine beste konsertminner har jeg fra mine Roskildeturer i yngre dager. En helt spesiell stemning å være på konsert der. A-ha i Drammenshallen i 86? var også stort for en 12-årings enkle sjel.
Mrs. B Skrevet 27. juni 2003 #14 Skrevet 27. juni 2003 Mine to beste konsertminner er fra Michael Jacksons konsert 19. august 1997 på Valle Hovin, og fra 27. juni 1999 da jeg dro til München for Michael Jackson & Friends konserten. Den siste konserten varte i ca. 9 timer og hadde masse andre kjendiser også. Også campet jeg nærmest utenfor hotellet til Michael.... :oops:
ivanka Skrevet 28. juni 2003 #15 Skrevet 28. juni 2003 går sjelden på konserter nå lenger... aller beste konsertminne... primal scream april 94. står beskrevet i utførlig detalj i tråden 'pinligste øyeblikk'. andre uforglemmelige: radiohead roskilde 94. jeg var gul og blå og svart og kunne ikke stå på bena da det var ferdig. radiohead shepherd's bush empire, london, oktober 94. jeg var blakk og arbeidsledig men måtte til london og se radiohead. absurd tur. blur oktober 93. møtte den første ordentlige kjæresten min. tindersticks roskilde 94 klokka 3 om natta. massive attack, rundt 96. delte en joint med en ukjent fyr som flere år senere ble kjæresten min. vi hadde vært sammen et års tid før vi husket vårt første 'møte'. i tillegg helt uforglemmelig musikalsk opplevelse. nick cave april 94. the stone roses på rockefeller. husker ikke året. dette var de beste jeg kommer på. pussigste: buzzcocks camden palace 95. gamle gubbene. og en jeg ikke glemmer: biosphere vinteren -94. husker den fordi jeg hadde fått skabb (!!!), så alle klærne jeg hadde brukt nylig var til vask, jeg var innsmurt med skabbmiddel fra topp til tå og hadde på meg dustete klær jeg aldri ellers ville gått med. føler meg som en gammel gubbe selv nå. gullalderen min var tydeligvis midt på 90-tallet. da var jeg like søt og ung som avataren min og sto alltid og hoppet opp og ned i 'moshpit'en' sammen med de store gutta.
Kalas Skrevet 28. juni 2003 #16 Skrevet 28. juni 2003 Embla s: Skulle i likhet med deg gjerne vært på Pixies-konsert! En av de tingene jeg angrer på her i livet er at jeg ble med foreldrene mine til Italia i stedet for å gå på Pixies i Oslo i 89. Grem. Beste konsertminne: Nirvana, Roskilde 92. I nyere tid: Bright Eyes, So What, 2001.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #17 Skrevet 29. juni 2003 En av de tingene jeg angrer på her i livet er at jeg ble med foreldrene mine til Italia i stedet for å gå på Pixies i Oslo i 89. Grem. ,/quote] Trist. Jeg hadde ikke engang hørt om Pixies i 89 jeg... (Har dog vært på Franck Black konsert på Sentrum Scene for noen år siden. Det var bra det, men ikke h e l t det samme, kan man trygt si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå