Gjest Frk. naiv og godtroende Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Samboeren min er ikke ærlig... Mobilregningen hans ble toppet fra august til september - over 7000,- på sms innholdstjenester. Dette vil si poker og sexnoveller opplest over mobil ifølge han. 7000,- fordi han har slettet de for hver gang, og bestilt de opp igjen. Gud forby om jeg visste om det. Jaha? MMS meldinger sendt: 30 stk i løpet av en mnd, noe han knapt nok har sendt på et år. Ikke en eneste til meg, men til kompiser påstår han. Han har ikke så mange kompiser, og de sender ikke mms'er. Han har et par jenter han var utro mot eksen sin med, og til meg sendte han ofte bilder av sine egne edlere deler i starten da vi flørtet. Lurer på om disse har gått til den ene som jeg skriver om lengre ned her... Ved siden av dette har han løyet om tidligere elskere, som da igjen har kommet frem at fortsatt vil ha han, og at han visstnok er utro mot meg med henne nå. Han nekter, nekter og nekter. Han har vært innom henne, tatt av seg klærne, men sier at før det skjedde noe gikk det opp for han hva han drev med og dro hjem igjen. Uten å ha rørt henne. Hva skal man tro? Jeg virker jo jævla naiv, men han påstår så utrolig hardnakket at det ikke har skjedd mens vi var sammen, bare med henne da han var med eksen. Denne jenta det er snakk om gir seg IKKE, og sender ofte meldinger om at han er utro mot meg, dette sier hun til eksen hans også, som han var utro med henne mot. Han har vist en helt ny side av seg selv, for han er vanligvis verdens snilleste. Jeg har mistet motet helt, men jeg ser han sliter. Han sliter veldig. Han har gått med på å bestille psykologtime, og jeg vil virkelig være her å støtte han opp. Men mest av alt vil jeg vite om han snakker sant, eller faktisk har vært utro. Med disse sms-tjenestene på toppen av dette, har man fått verdens dårligste start på det nye året. Over 1000,- en mnd, 3000,- en annen, 7000,- og 2000,- Ergo har det roet seg igjen, men vi eier ikke penger. Han har stoppet opp lån for å få betalt dette. Alt uten at jeg har visst noen verdens ting ang det. Han kjempet såååå hardt for å få meg, men nå virker det mer som bruk og kast, dette etter et år sammen og som samboere. Måtte bare lufte dette litt...
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Han har vært innom henne og tatt av seg klærne??? Og det definerer du som greit så lenge det ikke ble penetrering ut av det? Klart det har skjedd noe. Både i forkant og der og da. I forkant, fordi ingen drar hjem til noen og kler av seg uten videre. Der og da fordi ingen heller kler av seg uten nærmere oppfordring/hendelser. Han sier han har tatt av seg klærne uten å vært borti henne? Ikke tro på det, da er du mer naiv enn du har godt av. Tror du han har kledd av seg uten at det har vært tafsing og klining og ønske om mer? Kan godt hende han feiget ut da han kom så langt, men SÅ LANGT kom han ihvertfall før det. Så KLART det har foregått noe her! De høye tlf regningene tyder vel også på det, i tillegg til denne jenta som sier han er utro. 3 ting, og du tror fortsatt på ham???
Jade Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Ja, man kler ikke av seg for så å starte forspill med klining og klåing. Hvis han har kommet så langt som å kle av seg, så må det ha skjedd noe i forkant. Med mindre dette var planlagt. Jeg vet ikke om jeg ville trodd på at det stoppet der. Ihvertfall ikke når han unnlater å fortelle hva som skjedde før avkledningen. Misunner deg ikke hva du er oppi. Vet ikke hva du bør gjøre ang. forholdet. Du kjenner han best. Men ikke vær overnaiv. Og ikke tro at han ikke kan lure deg rett opp i ansiktet. 1
Gjest TS Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Han ble bedt på kaffe, og stakk innom. Når han kom dit lurte hun på om de kunne gjennta det som hadde skjedd tidligere. Han stod på gulvet, hun satt i sofaen - påkledd. Han var på vei til å kle av seg og "by seg frem", sier selv at han hadde på t-skjorte og at buksa hans var på knea. Før det skjedde noe, mens hun fortsatt satt i sofaen og han stod der på gulvet hadde han da sagt til seg selv "hva er det jeg driver med" og gått. Ergo hadde han ikke vært der så lenge. Jeg vet det høres utrolig tynt ut selv, og tror vel ikke så veldig mye på det heller. Men jeg prøver å få lirket ut hver rubbel og bit for å komme et steg videre med dette her. Han blir helt fra seg og står så fast på at det faktisk ikke skjedde noe mer, men det er jo ikke så lett å tro han etter at han har løyet om alt dette andre. Men som dere da skjønner, har de ikke kysset og klina, og hun satt fullt påkledd i sofaen. Dette er hans versjon da, så den kan jo/og er vel mest sannsynlig så klart usann. Men det er den ene lille biten av hvor fra seg han blir jeg holder fast ved, og skal komme til bunns i. Jeg er nok "naiv" men jeg er i allefall klar over dette. Nå som jeg har fått forklart dette litt bedre, kanskje noen kan komme med flere meninger? Hva med menn? Noen menn her som har opplevd å greie å stoppe og snu, rett før dette skjedde? Jeg var jo hjemme, og han har sjelden vært lenge borte mens jeg har vært hjemme.
Ethereal Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Kan du noen gang klare å stole på han igjen da?
Gjest Gammeldags Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Han juger så det renner. Og ror til OL gull. Jeg synes nå fanken meg det er gått inflasjon i å unskylde dritoppførsel med at man "sliter" og så renne til psykolog for å bevise sin uskyld og ønske om tilgivelse! Hiv ham på dør! Og spar deg selv sorgene.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Han juger så det renner. Og ror til OL gull. Jeg synes nå fanken meg det er gått inflasjon i å unskylde dritoppførsel med at man "sliter" og så renne til psykolog for å bevise sin uskyld og ønske om tilgivelse! Hiv ham på dør! Og spar deg selv sorgene. Amen og halleluja, enig her gitt! Du er sammen med en drittsekk og har nettopp overbevist hele internett det. Er det ikke på tide å overbevise deg selv?
Heart7086 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Skjønner ikke at kvinner/jenter godtar slikt tøv fra sine "kjære"??? Hvorfor utsette seg for en slik tortur??? Ja, klart en kan fortsette å bo sammen med en slik J=¤((&%/&()/, men forholdet blir jo aldri bra! Aldri vil en kunnes tole på den andre, og gud forby om en måtte ende opp gravid! (Stakkars barn iså fall...) Nei, kvinnfolk! RETT DEG OPP og kom deg til H¤&&") VEKK!! Han ødelegger deg, og han ødelegger seg selv, MEN det er kun HANS feil!
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Han ble bedt på kaffe, og stakk innom. Når han kom dit lurte hun på om de kunne gjennta det som hadde skjedd tidligere. Han stod på gulvet, hun satt i sofaen - påkledd. Han var på vei til å kle av seg og "by seg frem", sier selv at han hadde på t-skjorte og at buksa hans var på knea. Før det skjedde noe, mens hun fortsatt satt i sofaen og han stod der på gulvet hadde han da sagt til seg selv "hva er det jeg driver med" og gått. Ergo hadde han ikke vært der så lenge. Jeg vet det høres utrolig tynt ut selv, og tror vel ikke så veldig mye på det heller. Men jeg prøver å få lirket ut hver rubbel og bit for å komme et steg videre med dette her. Han blir helt fra seg og står så fast på at det faktisk ikke skjedde noe mer, men det er jo ikke så lett å tro han etter at han har løyet om alt dette andre. Men som dere da skjønner, har de ikke kysset og klina, og hun satt fullt påkledd i sofaen. Dette er hans versjon da, så den kan jo/og er vel mest sannsynlig så klart usann. Men det er den ene lille biten av hvor fra seg han blir jeg holder fast ved, og skal komme til bunns i. Jeg er nok "naiv" men jeg er i allefall klar over dette. Nå som jeg har fått forklart dette litt bedre, kanskje noen kan komme med flere meninger? Hva med menn? Noen menn her som har opplevd å greie å stoppe og snu, rett før dette skjedde? Jeg var jo hjemme, og han har sjelden vært lenge borte mens jeg har vært hjemme. En skal ha noe innmari til selvtillit eller være bra dum hvis man stiller seg opp på gulvet på den måten der mens den andre sitter i sofaen og er påkledd. Det der tror du vel ikke på? Mulig han snudde, men det han forteller deg om avkledningen kan ikke være sant!
Gjest TS Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Man utsetter seg for slik tortur fordi man har bygget et forhold sammen. Fordi man har en stedatter man har blitt glad i, og fordi man har en hund sammen. Fordi man elsker personen. Slike følelser kan ikke bare bli putt borte med en gang. Det er ikke bare bare å flytte. De 30 mms-ene var forresten til sånn anonym chattetjeneste der man kan sende bilder til hverandre anonymt. Men allikevel... Utroskap nok. Han forteller alt, men står hardnakket på at han kun var innom henne i fem minutter og greide å snu. Jada... naiviteten selv. Men når det er det eneste man har å klamre seg fast i, så prøver man til alt er løst.
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Sorry, men vil man la seg lure, så blir man som regel lurt!
Gjest TS Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Joda, han har nok selvtillitt nok til det, fordi han har kjent henne i mange mange år. Hun har bedt han ta den av, og han har begynt. Så har alt gått opp for han og han har snudd. Nei, jeg forsvarer han ikke, jeg forteller hva han sier. Det her er helt jævlig...
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 Joda, han har nok selvtillitt nok til det, fordi han har kjent henne i mange mange år. Hun har bedt han ta den av, og han har begynt. Så har alt gått opp for han og han har snudd. Nei, jeg forsvarer han ikke, jeg forteller hva han sier. Det her er helt jævlig... Ja, jeg skjønner godt at dette er helt jævlig å oppleve. Du må selv bestemme hva du vil gjøre, men en mann som frivillig drar hjem til en eks eller hva det nå er, og kler av seg, han har gått for langt i mine øyne. Spiller ingen rolle om han snudde, han hadde ikke noe der å gjøre i utgangspunktet når han er i forhold med deg. Han hadde sine planer med det besøket, det vet du. Han også. At han ror til OL-gull nå, som noen sier, bør ikke blende deg helt. Se på fakta, og finn ut om du vil gå videre med ham.
Rawien Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Du vet han hadde tenkt til å være utro mot deg, men allikevel blir du, og prøver å unnskylde hans oppførsel. Du må da skjønne at han vil aldri være trofast mot deg? Endret 16. januar 2009 av Rawien
Gjest TS Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Ja, jeg er fullstendig klar over det. Men om han snudde før det skjedde noe så var han ikke utro - teknisk sett. Jeg ville egentlig aldri ha godtatt noe slikt, men fordi det har gått så langt at han er mitt alt, så prøver jeg å se hva jeg kan leve med. Jeg vet jeg ikke kan dra noen steder uten han, så jeg bekrefter jo å få et inneslutta liv til det blir slutt. Men jeg får gjøre det sånn til jeg blir så lei at følelsene dabber, DA kan jeg endelig gå ifra han uten å lide for mye. Vi er i ferd med å selge leilighet at this very moment og planen er å flytte et godt stykke unna. Der bor i allefall ikke dette vesnet, og det trygger meg litt. Ja, jeg er fullstendig klar over at det jeg skriver her er utrolig patetisk - men jeg er ikke klar for å forlate personen jeg har tillatt meg å elske så høyt. Dere skjønner ikke at jeg sitter her, og at jeg er så dum. Den situasjonen her er faktisk utrolig vanskelig. Men så lenge han ikke har kysset eller vært inne i henne, så kan det gå an å begynne på nytt - da om han kan stoles på. Det finnes kvinner som tilgir utroskap - da kan det ikke være like ille å tilgi noe som ikke er fullbyrdet utroskap (om jeg får bevist det dithen).
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 Det er noe helt annet å være i situasjonen selv enn å se den utenfra. Du er involvert med følelser, samliv, alt som følger med....vi leser kun dette her, og prøver å forestille oss. Men vi er ikke involvert som du. Du har det vondt nå, vi føler med deg. Men samtidig ser vi de fakta du skriver, og forholder oss til det og hva vi TEORETISK ville gjort om vi var deg.
Gjest Jente 21 Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 Han virker som en sex maniak! En som er besatt av sex! 7000 kr i sextjenester! Hva om han går lengre å kjøper en prostituert? Fy faen... dump kåtingen!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 GJØR de det MED DEG, så gjør de det MOT DEG. Hvorfor skal det være annerledes med deg? (ikke sånn ment, men håper du forstår hva jeg sikter til) Det søken etter spenning, og det forbudte, ha et hemmelig forhold, se hvor lenge du klarer å holde det skjult - alt dette skaper et høyt spenningsnivå. Slik var det nå for meg. Men ble lei av all spenningen tilslutt, og har ikke drevet med slikt på mange år. Og forresten, man er egentlig ikke lei for det, da hadde man aldri gjort det, man er som oftest lei seg over det faktumet at man ble tatt.
Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Det finnes noe som kalles internett, og alltids noen som er villige. Beklagelig nok.
Gjest Illiya Skrevet 16. januar 2009 #20 Skrevet 16. januar 2009 Han var utro mot eksen med minst to andre jenter. Nå søker han spenning igjen, først ved å bruke sex-tjenester, deretter ved å oppsøke en av de han har vært utro med før(?). Hva får deg til å tro at han ikke vil være utro mot deg når han fint kunne være det mot eksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå